HFW1209CMP-LED
HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته Full Color بولت داهوا مدل HFW1209CMP-LED

  • رزولوشن 2 مگاپیکسل
  • دید در شب رنگی
  • دید در شب 20 متری
  • دوربین مداربسته داهوا فول کالر 1209CMP-LED با رزولوشن 2 مگاپیکسل با  دید درشب رنگی تا برد 20 متر و تکنولوژی Full-Color با بدنه ضد آب و گردو غبار
2,013,000 تومان
40%
1,207,800 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین 2 مگاپیکسلی فول کالر داهوا مدل 1209CMP-LED

یکی از بروزترین فناوری های برند داهوا استفاده از تکنولوژی فول کالر (Full Color) می باشد که این قابلیت را به کاربر می دهد تا بتواند در شب نیز تصاویر رنگی دریافت نماید. از قیمت مناسب ترین دوربین های داهوا که این قابلیت را دارد می توان به دوربین مداربسته داهوا بولت 2 مگاپیکسلی HFW1209CMP-LED اشاره نمود که از جدیدترین محصولات کارخانه DAHUA می باشد و برای کاربرانی که بدنبال دید در شب رنگی هستند بهترین گزینه می باشد.

دوربین مداربسته فول کاربر داهوا HFW1209CMP-LED دارای ویژگی های منحصر بفرد از قبیل وضوح تصویر 2 مگاپیکسل، تصویربرداری رنگی تا برد 20 متر در شب ، امکان تنظیم پارامترهای منوی دوربین جهت دستیابی به تصویر ایده آل متناسب با شرایط محیطی (OSD) و بدنه فلزی و خوش ساخت مجهز به استاندارد حفاظتی IP67، گارانتی شرکتی اشاره نمود. در ادامه به بررسی دقیق تری از این محصول کارآمد میپردازیم.

مشخصات

دارای استاندارد حفاظتی 

دوربین داهوا 1209CMP LED دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

 

تکنولوژِی Full Color


دوربین از لنز دیافراگم بزرگ F1.6 و سنسور 1/2.8 اینچی با عملکرد بالا استفاده می کند. با مقدار نور جذب شده بیشتر و الگوریتم پردازش تصویر پیشرفته، دوربین می تواند تصویر رنگی 24/7 ارائه دهد به این معنا که در 7 روز هفته و در تمام شبانه روز شما تصویی رنگی را مشاهده خواهید نمود.

بالت داهوا مدل 1209CMP دارای تکنولوژی Full-color Starlight که به وسیله یک ال ای دی پر قدرت توانایی دید در شب هوشمند رنگی تا 20 متر مربع را دارد. این دوربین مداربسته یکی از بهترین های سری لایت داهوا می باشد که می تواند تصاویری با کیفیت 2 مگاپیکسل (FULL HD) در اندازه 1920 پیکسل افقی در 1080 پیکسل عمودی را از 25 تا 30 فریم در ثانیه ایجاد کند و بر روی کابل کواکسیال به دستگاه DVR منتقل کند.

 

ابعاد دوربین 

طول بدنه حدود 162 میلی متر می باشد و قطر دوربین در حدود 70 میلی متر می باشد که این دوربین مداربسته داهوا را در زمره دوربین های بالت با کیس متوسط قرار می دهد.

ابعاد

کابل کشی طولانی بدون افت کیفیت

فناوری HDCVI انتقال تصاویر را در فواصل طولانی و بدون هیچ افت کیفیت تضمین می کند. این فناوری انتقال تا 700 متر با وضوح ۱۰۸۰P Full HD از طریق کابل کواکسیال و ۳۰۰ متر از طریق کابل UTP را پشتیبانی می کند.

 

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مداربسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این منو می توانید به تنظیمات دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

 

بولت 1209 داهوا

 

نمونه کیفیت دوربین 1209CMP

 

 

ویژگی های دوربین DH-HAC-HFW1209CMP-LED

  • وضوح تصویر 2 مگاپیکسل سنسور پیشرفته
  •  دید درشب رنگی تا برد 20 متر
  • تکنولوژی Full-Color
  • BLC Mode جهت تنظیم پارامترهای تصویر
  •  پشتیبانی از Mirror و Privacy Masking 
  •  کارکرد بدون نقص از 30- تا 60+ سانتی گراد
  • استاندارد حفاظتی IP67
  • پایداری برابر نوسان

 

گارانتی

یکی از موضوعاتی که همواره باید با دقت و حساسیت بالا مورد بررسی قرار گیرد بحث گارانتی و اصالت کالا می باشد.خرید یک محصول اصل و با ضمانت معتبر یکی از اصلی ترین حقوق یک خریدار است که ما در فروشگاه دوبی کا به ان پایبند بوده و هستیم. لذا تمامی تجهیزات برند DAHUA را با گارانتی معتبر دوساله ارائه میدهیم.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش