دوربین داهوا مدل 1500TP-A
دوربین داهوا مدل 1500TP-A

دوربین 5 مگاپیکسلی داهوا مدل Dahua 1500TP-A

  • رزولوشن 5MP + میکروفون داخلی
  • دید در شب 30 متری
  • دارای فناوری استار لایت (StarLight)
  • دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا مدل 1500TP-A دارای میکروفون داخلی ضد آب و گردو غبار دید در شب 30 متری دارای فناوری استار لایت (StarLight)
3,040,000 تومان
30%
2,128,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua 1500TP-A

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا Dahua 1500TP-A 

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل Dahua 1500TP-A یک محصول باکیفیت بالا و خوش ساخت این کمپانی بشمار میرود که داشتن میکروفون داخلی او را بیش از پیش بین خریداران محبوب کرده است. این دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی این قابلیت را دارد تا بتواند تصاویری با کیفیت 4K را به کاربران خود عرضه نماید. یکی از نکاتی که دوربین داهوا مدل HFW 1500TP-A را به عنوان ویژه مد نظر قرار می دهد، صدا دار بود این دوربین 5 مگاپیکسل است که می توان این دوربین ۵ مگاپیکسل صدا دار داهوا را در اکثر پروژه های حرفه ای و نیمه حرفه ای که کیفیت و صدا مهم است به کار برد.

این دوربین داهوا دارای فناوری انحصاری داهوا HDCVI است. در این فناوری شما به سادگی می توانید این دوربین را با محصولات دوربین مداربسته قدیمی و آنالوگ جایگزین کرده و از همان بستر کابل کشی قدیمی و اتصالات استفاده نمایید. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به قابلیت ضبط صدا و تصویر بصورت همزمان،  دید در شب 30 متری، کیفیت فیلم برداری 4K، گواهی ایمنی و حفاظتی IP67، جنس بدنه فلزی و گارانتی 2 ساله اشاره نمود.

دوربین بولت داهوا

 

ضط صدا

دوربین های مداربسته میکروفن دار ، این قابلیت را دارند که با استفاده از میکروفن داخلی عاوه بر تصویر صدای محیط اطراف را نیز ذخیره نمایند و برای این کار نیاز به سیم اضافه ای نیست و صدا از طریق همان کابل تصویر (RG59) به دستگاه ضبط تصاویر منتقل و ذخیره میگردد. 

 

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا، داده و برق.

 

دید در شب هوشمند SMART IR

حتما شما نیز با این مشکل مواجه شده اید که در طول تصویربرداری در شب، صورت افراد یا اشیایی که به لنز دوربین مداربسته نزدیک می شوند بیش از حد سفید شده اند و امکان تشخیص را عملا غیر ممکن می سازند. به منظور برطرف نمودن این مشکلات، داهوا با بررسی تکنولوژی ها و بهره گیری از جدیدترین سخت افزارها اقدام به معرفی تکنولوژی Smart IR نمود. این تکنولوژی به طور انحصاری در اختیار داهوا قرار دارد و وظیفه آن بهبود تصویربرداری و نور مادون قرمز در طول شب می باشد. با نزدیک شدن سوژه به لنز دوربین مداربسته، این تکنولوژی شدت نورهای مادون قرمز را به گونه ای تنظیم می کند تا از سفید شدن بیش از حد تصاویر جلوگیری کند.

 

دید در شب هوشمند

 

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مدار بسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این OSD MENU می توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

دارای استاندارد حفاظتی 

دوربین داهوا HFW1500TP-A دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

 

ابعاد دوربین

دوربین مداربسته بولت DAHUA 1500TP-A دارای اندازه های اندازهای ۱۷۴/۵ میلی متر در طول و قطر بدنه اصلی از کف ۷۲/۶ میلی متر و از عرض ۷۰/۶ میلی متر می باشد.  این دستگاه دارای کیس متوسط در بین دوربین های داهوا می باشد.

دوربین مداربسته داهوا ابعاد

گارانتی

یکی از نگرانی اکثر مشتریان در هنگام خرید دوربین مداربسته اصالت کالاست. فروشگاه اینترنتی دو بی کا با هدف جلب رضایت مشتریان و با داشتن سابقه طولانی در زمینه تجهیزات حفاظتی و نظارتی اقدام به عرضه محصولات داهوا با گارانتی اصلی و معتبر 24 ماهه می نماید. لذا شما مشتریان عزیز  میتوانید بدون دغدغه خرید خود را کامل نمایید.



پرسش و پاسخ Dahua 1500TP-A
ارسال پرسش