دوربین مداربسته داهوا HFW1500SL
دوربین مداربسته داهوا HFW1500SL

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا HFW1500SLP

  • رزولوشن 5MP با لنز 3.6mm
  • دید در شب 30 متری
  • گارانتی 24 ماهه داهوا
  • دوربین 5 مگاپیکسل داهوا 1500SL با لنز ثابت 3.6mm بدنه از جنس PVC و دید در شب 30 متری
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته داهوا Dahua DH-HAC-HFW1500SLP

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته داهوا مدل 1500SL هستید؛ این متن برای شما آماده شده است تا اطلاعات لازم را به دست آورید. اولین نکته درباره ویژگی این دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا ، به کارگیری حسگرها یا سنسور های CMOS در این نوع دوربین است.

 این سنسور، نور هایی که به دوربین ساطع می شوند را به الکتریسیته تبدیل کرده که منجر به تولید تصاویر می‌گردند. این فناوری، علاوه بر تولید تصویر به عملیات پردازش تصویر نیز کمک می‌کند. ویژگی مهم دیگری که برای این نوع دوربین قابل ذکر است، سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s در آن می‌باشد.

آنچه این ویژگی را با ارزش کرده، مزیت‌های شاتر الکترونیکی نسبت به شاتر مکانیکی، است. شاتر های الکترونیکی دارای هیچ حرکت مکانیکی نیستند به همین خاطر هنگام تصویر برداری، صدایی ندارند و سرعت تصویربرداری آنان نیز بسیار بالا می باشد. ضمن اینکه تصاویر را تار و کدر ثبت نمی‌کنند.

شرایط دمایی این دوربین مداربسته داهوا موجب شده است در محیط های بیرونی نیز بتوان از آن استفاده کرد. چرا که برخی از دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند، فقط برای فضاهای سرپوشیده با دمای معتدل، مناسب هستند. اما دوربین داهوا DH-HAC-HFW1500SL، می تواند حداکثر دمای 60 درجه سانتی گراد را تحمل کند و در دمای 40 درجه زیر صفر نیز به فعالیت خود ادامه دهد. قدرت تشخیص و فاصله دید در شب این دوربین زیاد است. به همین دلیل می توان برای نمایشگاه های اتومبیل، سوپرمارکت های بین راهی و مراکز این چنینی از آن استفاده کرد.

دوربین مداربسته داهوا در مدل DH-HAC-HFW1500SL می تواند تا فاصله ای 30 متری را رویت کند و تصاویر این میزان فاصله را در شب، ثبت و ضبط نماید.

 

دوربین مداربسته داهوا 1500SLP

 

خریداری دوربین مدار بسته برند داهوا مدل 1500SLP

علاوه بر ویژگی های ذکر شده برای دوربین مداربسته داهوا ، قابلیت مهم دیگری در این دوربین وجود دارد که خرید آن را در صدر جدول قرار می دهد. آن ویژگی، کیفیت و وضوح تصاویر در این نوع دوربین است. امروزه برای نشان دادن کیفیت تصاویر، از فاکتور (پیکسل) استفاده می شود. پکسل به معنای نقاط نوری موجود در یک صفحه مانیتور است که این پیکسل ها در کنار یکدیگر، یک فریم از تصویر را به نمایش می‌گذارند.

دوربین های مداربسته آنالوگ، دارای 480 یا 570 پیکسل هستند. اما در دوربین مداربسته داهوا که نسل جدید و پیشرفته دوربین های حفاظتی است، کیفیت تصاویر، 5 مگاپیکسل می باشد. وقتی می گوییم: دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا منظورمان مجموع نقاط نوری در ردیف های عمودی و افقی این دوربین است. (2560 پیکسل افقی و 1920 پیکسل عمودی)

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به: اسکن سیستم، رزولوشن مناسب برای مکان های امنیتی، کاهش نویز 2 بعدی، وزن مناسب و جنس پلاستیکی آن اشاره کرد. دسترسی به این دوربین از راه دور امکان پذیر است. IP  مخفف Internet Protocol است و منظور همان کدی می باشد که دستگاه ها از طریق آن به اینترنت متصل می شوند. در دوربین مداربسته داهوا نیز، با کمک IP امکان دسترسی به اطلاعات دوربین مهیا می باشد. پس مطمئن باشید از خرید این دوربین مداربسته پشیمان نخواهید شد. چرا که دوربین داهوا با جدیدترین فناوری های روز دنیا طراحی و ساخته می شود.

جنس بندنه در این دوربین مداربسته از پلاستیک فشرده می باشد و باعث شده که قیمت اقتصادی تر در میان دوربین های 5 مگاپیکسل داشتته باشد.

 

ابعاد دوربین مداربست داهوا 1500SLP

 

جمع بندی:

دوربین مداربسته داهوا 1500SLP دوربینی با کیفیت است که علاوه بر رنکینگ جهانی از قابلیت های مهم و کاربردی نیز برخوردار می باشد. شما عزیزانی که به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید و حفظ امنیت محل زندگی یا محیط کارتان در اولویت است؛ توصیه ما برای خرید این نوع دوربین را جدی بگیرید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش