دوربین مداربسته ایمو 2C-4MP
دوربین مداربسته ایمو 2C-4MP

دوربین بالت آیمو 4 مگاپیکسل Imou Bullet 2C (IPC-F42P)

  • رزولوشن 4MP
  • دید در شب 30 متری
  • اتصال بیسیم
  • دوربین مداربسته آیمو بات 2c با رزولوشن 4MP ، دید در شب 30 متری قابلیت اتصال بیسیم به دستگاه NVR قابلیت اتصال حافظه SD کارت تا ظرفیت 256 گیگابایت
2,850,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته آیمو مدل IMOU BULLET 2C/4MP

پس از ورود دوربین های وایرلس آیمو به بازار ایران شاهد استقبال بی نظیر و بالای مشتریان از این برند معتبر که زیر مجموعه یکی از غول های صنعت تجهیزات نظارتی یعنی شرکت داهوا را شاهد بودیم که نشان از کیفیت بالا و همچنین کاربرانی آن است. دوربین مداربسته آیمو مدل Bullet 2C/M4 با کد فنی (Imou IPC-F42P) نسخه کیفیت بالاتر نمونه دستگاه 2 مگاپیکسلی است (Imou Bullet 2C) که برای کسانیکه بدنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند بسیار مناسب است. 

امکانات این دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی آیمو با مدل قبلی خود یکسان بوده و تنها تفاوت آن دو در لنز دوربین بکار رفته در داخل بالت است که در این نسخه شاهد کیفیتی به مراتب بالاتر از مدل پیشین هستیم. محصولات تولید این کمپانی بزرگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین تیم توسعه دهنده دوربین آیمو Imou امکانات فراروانی از جمله تشخیص انسان،هشدار بازدارنده، صدای دوطرفه، تعقیب سوژه و کلی امکانات هوشمند دیگر در نرم افزار Imou Life قرار داده است که با دیدن آن قطعا شگفت زده خواهید شد.

 یکی از مهمترین دلایل و تمایلات خریداران به این سمت این نوع دوربین های مداربسته آسانی نصب و استفاده آسان بدون نیاز به نصاب است که خود فرد میتواند به راحتی آن را راه اندازی نماید و نداشتن هزینه های اضافی مانند دی وی آر و سیم کشی و همچنین پول نصب از مزیت های این دوربین های وایرلس بشمار می رود.

 

ایمو بالت 2 سی

 

فضای ذخیره سازی انعطاف پذیر دوربین مداربسته آیمو Imou Bullet 2C

شما برای ذخیره سازی تصاویر و ویئدوهای ضبط شده در دوربین مداربسته بالت ایمو سه گذینه پیش روی خود دارید:

  • ذخیره تصاویر و فیلم ها بر روی کارت micro SD (حداکثر 256 گیگابایت)
  • استفاده از دستگاه ضبط تصویر تحت شبکه (NVR) برای نیاز به فضای ذخیره سازی بزرگتر (بهترین گذینه استفاده از دستگاه ضبط تصاویر آیمو می باشد)
  • استفاده از فضای ابری Imou Cloud که بسیار امن میتواند تصاویر شما راه ذخیره و ثبت کند (کاربران جدید می توانند تست 7 روز رایگان را فعال کنند )

 

معرفی NVR آیمو

قابلیت اتصال چند دوربین وایرلس به NVR IMOU

یکی از جدید ترین تولیدات این کارخانه بزرگ ساخت دستگاه های ضبط تصاویر تحت شبکه (NVR) آیمو برای دوربین های بدون سیم است بطوریکه این امکان را فراهم میسازد تا چند دوربین بیسیم WireLess را به کمک این دستگاه مدیریت و کنترل نمایید. دستگاه ان وی ار ایمو قابلیت پشتیبانی تا یک هارد تا ظرفیت 8 ترابایت را داراست و با دوربین های دیگر از برندهای دیگر نیز سازگار می باشد.

 ان وی ار ایمو

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین مداربسته آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

 

تشخیص انسان

مکالمه دوطرفه

مکالمه ی دوطرفه این قابلیت را داراست تا بتوان از طریق نرم افزار موبایل ایمو و بواسطه ی بلندگو و میکروفون بکار رفته در دوربین با افراد حاضر در محیط آن مکالمه برقرار نمود. این ویژگی برای افرادی که دارای کارمند و یا کارگر هستند و دارای کسب و کار هستند بهترین گزینه بشمار می رود.

 

مکالمه 2 طرفه

پیغام هشدار

هر زمان که دوربین مداربسته هوشمند ایمو IMOU حرکتی را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما را از آنچه در خانه می گذرد آگاه می کند.

 

دید در شب

 علاوه بر موارد ذکر شده دوربین Bullet2C/4MP آیمو دارای 30 متر دید در شب سیاه و سفید می باشد که به کاربر خود این امکان را می دهد که علاوه بر دید مناسبی که در روز دارد , در شب هم دید خوبی بر زاویه مورد نظر کاربر داشته باشد

دید در شب

مناسب برای همه شرایط آب و هوایی

آیمو مدل IPC-F42P یا همان Bullet 2C/4MP دارای استاندارد IP67 می باشد، این بدان معناست که در برابر شرایط خارجی مثل باران ، برف ، خورشید و گرد و غبار مقاوم است و  می­تواند در دمای ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتیگراد کار کند.

 

محتویات داخل بسته بندی

  • دوربین آیمو 4 مگاپیکسل
  • 1 بسته پیچ
  • 1 پایه نصب دیواری دوربین
  • آداپتور برق
  • دفترچه راهنما

 

قابلیت نصب

دوربین آیمو IPC-F42P قابلیت نصب به 2 شکل زیر را دارد.

نصب دوربین

قیمت و خرید دوربین بی سیم(وایرلس) آیمو IMOU

یکی از اقتصادی ترین و بهترین دوربین های وایرلس که می توان اصالت و کیفیت آن را تضمین نمود همین برند می باشد. داهوا سالهاست که در زمینه دوربین های مداربسته حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارد و همواره با فناوری های بروز کاربران را شگفت زده نموده است. پس اگر بدنبال خرید دوربین مداربسته بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد میکنم که چشم از محصولات IMOU بر ندارید. 

 

 

دانلود کاتالوگ دوربین مداربسته IMOU IPC-F42P آیمو بالت 2C/4MP 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش