دوربین 4 مگاپیکسلی cube
دوربین 4 مگاپیکسلی cube

دوربین 4 مگاپیکسلی آیمو کیوب مدل CUBE 4 (IPC-K42)

  • کیفیت 4 مگاپیکسل قابلیت اتصال SD کارت
  • امکان مکالمه دو طرفه
  • دارای پورت ورودی و خروجی آلارم
  • دوربین آیمو IPC-K42 (کیوب 4 مگاپیکسل) با قابلیت مکالمه دو طرفه دارای پورت ورودی و خروجی آلارم و پشتیبانی از SD کارت برای ذخیره تصاویر تا 256 گیگ و قابلیت تشخیص انسان
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین 4 مگاپیکسلی آیمو کیوب (IPC-K42) Imou Cube 4

محصولات دوربین مداربسته آیمو Imou  با ورودشان به بازار سر و صدای زیادی به راه انداختند تا جایی که توانستند بسیاری از خریداران را به سمت این برند که زیر مجموعه شرکت Dahua است بکشانند. دوربین آیمو کیوب CUBE 4MP یک دوربین کامل و شاید بتوان گفت کامل ترین دوربین بازار به حساب می آید. دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که می توان آن را با ارزشمند ترین دوربین بی سیم دانست. دلیل این امر این است که این محصول علاوه بر ثبت تصاویر قابلیت تشخیص انسان را به وسیله سنسور PIR دارد. این حسگر که به حسگر وزنی نیز معروف است می تواند اجسام متحرکی که وزنی بیش از 18 کیلوگرم را دارند تشخیص دهد و هشداری را به گوشی آنان ارسال نماید.

دوربین 4 مگاپیکسلی

 

این سنسور از این امر قابل تحسین است که با عبور نوزاد یا حیوان خانگی که کمتر از این میزان وزن دارند هیچ مشکلی یا خطایی تشخیص نداده و به وزن بالای 18 کیلو حساس است. از این رو برای کسانیکه حیوان خانگی یا کودک در خانه دارند بسیار گزینه مناسبی است.

ویژگی های این دوربین وایرلس ایمو به اینجا ختم نمی شود چراکه این دستگاه این امکان را به کاربر می دهد از پورت ورودی و خروجی آلارم آن برای اتصال آژیر، حسگرو ... استفاده نماید. پس عملا IMOU IPC-K42 دارای عملکرد دوگامه دزدگیر/دوربین است.

در ادامه با فروشگاه دوبی کا همراه باشید تا به بررسی کامل و جامعی از دوربین کیوب ایمو بپردازیم و عیار ارزش خرید آن را بیشتر بسنجیم.

 

قابلیت تشخیص PIR

هنگامی که دوربین حضور شخصی را در محیط تشخیص دهد بصورت خودکار به تلفن همراه شما اعلان ارسال می کند و  شما را از آنچه در هر نقطه اتفاق می افتد آگاه می کند.

 

قابلیت تشخیص PIR در دوربین آیمو

 

 

دوربین 4 مگاپیکسلی QHD با قابلیت فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت

لنز 4 مگاپیکسلی این دوربین WIRELESS  تصاویر بسیار واضح و شفافی را در اختیارتان قرار خواهد داد که شمارا شگفت زده خواهد کرد. همچنین بدلیل استفاده از سیستم فشرده سازی H265 شاهد افزایش فضای ذخیره سازی بدون افت کیفیت هستید.

 

کیفیت تصاویر ایمو

 

 

تشخیص صدای غیر عادی

هر زمان که صدای گریه کودک یا هر صدای غیرعادی دیگری را تشخیص دهد به تلفن هوشمند شما هشدارهای فوری ارسال می کند و شما را از آنچه در خانه می گذرد از هر کجا آگاه می کند.

 

تشخیص صدای محیط در دوربین Imou Cube

 

مکالمه دوطرفه

مکالمه ی دوطرفه این قابلیت را داراست تا بتوان از طریق نرم افزار موبایل ایمو و بواسطه ی بلندگو و میکروفون بکار رفته در دوربین با افراد حاضر در محیط آن مکالمه برقرار نمود. این ویژگی برای افرادی که دارای کارمند و یا کارگر هستند و دارای کسب و کار هستند بهترین گزینه بشمار می رود.

 

مکالمه دوطرفه

 

محافظت 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با IMOU

ایمو برای این دوربین مداربسته Imou Cube 4 خود دید در شب نیز در نظر گرفته و می تواند تصاویری تا فاصله 10 متری را به بهترین شکل نمایش دهد. IR  به کاررفته در آن بصورت خودکار در شب روش شده و عملکرد عالی از خود نشان می دهد.

دید در شب

 

قابلیت اتصال به NVR آیمو

برای ذخیره سازی تصاویر 3 راه پیش رو دارید. استفاده از کارت SD CARD تا ظرفیت 256 گیگابایت یکی از روش های در دسترس برای زخیره سازی می باشد. روش دوم استفاده از NVR IMOU است که می تواند همزمان چندید دوربین تحت شبکه را مدیریت نماید. و روش سوم استفاده از فضای ابری است که تا 7 روز بصورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

روش های ذخیره سازی تصویر در دوربین آیمو کیوب

 

 

سنسور وزنی PIR 

این حسگر که به حسگر وزنی نیز معروف است می تواند اجسام متحرکی که وزنی بیش از 18 کیلوگرم را دارند تشخیص دهد و هشداری را به گوشی آنان ارسال نماید. این سنسور از این امر قابل تحسین است که با عبور نوزاد یا حیوان خانگی که کمتر از این میزان وزن دارند هیچ مشکلی یا خطایی تشخیص نداده و به وزن بالای 18 کیلو حساس است. از این رو برای کسانیکه حیوان خانگی یا کودک در خانه دارند بسیار گزینه مناسبی است.

 

سنسور وزنی

 

ویژگی ها

  • وضوح و رزولوشن 4 مگاپیکسل 4MP(2560 x 1440)
  • 10 متر طول برد دید در شب
  • اسلات کارت Micro SD تا 256 گیگابایت
  • آلارم هوشمند تشخیص صدای غیر عادی
  • برنامه ايمو جهت iOS، Android ،PC
  • پشتيبانی از تکنولوژی Onvif
  • اسلات کارت Micro SD تا 256 گیگابایت
  • دوربین کیوب وایرلس
  • تکنولوژی تحت شبکه 
  • دارای تکنولوژی مکالمه 2 طرفه
  • جنس بدنه پلاستیک باکیفیت

کیوب ایمو

 

جزئیات اجزای دوربین کیوب ایمو

جزئیات دوربین کیوب

جمع بندی

درصورتی که نمیخواهید هزینه های زیادی از قبیل کابل کشی و اجرت نصاب را پرداخت کنید می توانید از محصولات ایمو که نصب آسانی دارند استفاده نمایید. دوربین آیمو مدل IPC-K42 را می توان کامل ترین و باکیفیت ترین دوربین تحت شبکه دانست که قیمتی مناسب دارد و امکاناتی از قبیل شناسایی دقیق انسان، پورت خروجی و ورودی الارم، ارتباط و مکالمه دوطرفه، ارسال هشدار به گوشی کاربر و لنز 4 مگاپیکسلی اشاره نمود.

ویژگی ها

قابلیت نصب در سه مدل مختلف

شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه یا کاربری خود از سه روش زیر برای نصب و جانمایی استفاده کنید

 

نصب دوربین ایمو

 

برای خرید انواع دوربین مداربسته و دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش