دوربین مداربسته داهوا t2a51
دوربین مداربسته داهوا t2a51

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل HAC-T2A51P

  • کیفیت تصویر 5MP
  • سری اقتصادی داهوا
  • دید در شب 20 متری
  • دوربین مداربسته دام داهوا T2A51 با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل دارای دید در شب 20 متری جزو سری اقتصادی های برند داهوا
2,237,000 تومان
30%
1,565,900 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی دام داهوا T2A51P

یکی از محصولات سری کوپر cooper یا سری اقتصادی برند داهوا که توانست بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش بالایی دست نماید دوربین داهوا HAC-T2A51P می باشد. این دوربین مداربسته به دلیل ظاهری که دارد در دسته بندی دوربین های دام یا گنبدی قرار می گیرد که عموما برای فضاهای داخل و زیر سقفی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دوربین مداربسته داهوا دارای حسگر تصویر CMOS, لنز ثابت یا فیکس 2.8 میلیمتر و یک دوربین دید در شب تا 20 متر با سه ویژگی هوشمند (کنترل بازتاب نور), ICR (فیلتر مادون قرمز) و دی/نایت (حالت روز/شب) می باشد.ویژگی های DWDR (تنظیم دیجیتالی اختلاف نور), DNR (کاهش دیجیتالی نویز), BLC (تنظیم نور زمینه تاریک), HLC (تنظیم نور زمینه روشن), AWB (بالانس نور سفید), AGC (کنترل کاهش نور), منو UTC (جهت تنظیمات) و خروجی تصویر 4in1 یا چهار حالته (HDCVI – HDTVI – AHD – CVBS) از مشخصات دیگر این مدل می باشند.

مشخصات دوربین

چرا داهوا؟

اگر کمی در اینترنت به دنبال برترین برند های معتبر جهانی بگردید که بیشترین فروش و رضایت مندی مشتریان را دارند قطعا Dahua را در بین 3 شرکت تولید کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی پیدا خواهید کرد. این برند بر خلاف پیش زمینه ی ما از اجناس ساخت کشور چین کیفیتی فوق العاده و حیرت آور دارند که در کنار قیمت مناسب محصولاتش، خود را به بهترین نحو معرفی نموده و توانسته بازار جهانی را در دست بگیرد.

یکی دیگر از عواملی که به محبوبیت او افزوده پرداخت 10 درصدی سود شرکت برای تیم تحقیق و بررسی است. داهوا همواره به تولید دوربین های پیشرفته و با تکنولوژی های بروز زبان زد خاص و عام بوده و این بدلیل اهمیت دادن به کشف نواوری و فناوری های جدید بوده است.

برند داهوا

 

کیفیت دوربین مداربسته داهوا HAC-T2A51P

تصاویر دوربین مداربسته دام داهوا T2A51P توسط سنسور ۱/۲.۷ CMOS دریافت می شود. این دوربین دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است و می تواند تصاویر را با کیفیت 1620 و با ماکزیمم نرخ 25 فریم بر ثانیه ارائه دهد که این یک کیفیت تصویر بسیار عالی می باشد. دید در شب دوربین T2A51 همانند دوربین های دیگر سری T داهوا دارای برد 20 متر است و از نوع SMART IR  می باشد.

 

 SMART IR

داهوا برای افزایش کیفیت دید در شب IR دوربین های خود از تکنولوژی SMART IR بهره می برد. این تکنولوژی شدت تابش پرتو های IR را به صورت هوشمند تنظیم می کند. این تکنولوژی سعی دارد تا از سفیدی تصویر در صورت تابش شدید IR جلوگیری کند.

smart ir فناوری

 

DWDR

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته داشتن قابلیت ضد نور دیجیتالی از نوع DWDR است. یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

 

فناوری WDR

 

 لنز دوربین مداربسته داهوا HAC-T2A51P

لنز این دوربین از نوع لنر ثابت است. این لنز قابلیت تنظیم فاصله کانونی را ندارد و فقط می تواند یک اندازه کانونی داشته باشد. لنز این دوربین در اندازه های کانونی 3.6 و 2.8 میلی متر تولید شده است که دارای بازترین دید در بین لنز های دوربین هستند.

 

ویژگی ساختاری دوربین HAC-T2A51P

بدنه این دوربین از جنس پلاستیک می باشد و می تواند در محیط های با دمای -40 تا +50 درجه سانتی گراد بدون مشکل کار کند.این دوربین در ابعاد 85.4 mm × 68.8 mm و وزن 90 گرم تولید شده است. 

ابعاد

 

 

جمع بندی

اما داهوا با طراحی و تولید دوربین های ۵ مگاپیکسل سری کوپر داهوا (Dahua Cooper Series) ، باعث جذب بسیار زیادی از مشتریان و کاربران شد که  شما با خرید دوربین اکونومی مدل T2A51P شاهد تصاویری با کیفیت بسیار بالا و همچنین قابلیت های بالا خواهید بود.  از این دوربین می توانید در تمام فضا هایی که جزییات برایتان مهم است مانند طلا فروشی ها ، جواهر فروشی ها ، صندوق فروشگاه ها ، بانک و موسسات مالی و هر جایی که کیفیت تصویر ملاک انتخاب است استفاده نمایید.

یکی از نکاتی که باید همواره مد نظر داشته باشید این است که حتما دستگاه دی وی آر (DVR) انتخابی قابلیت پشتیبانی از دوربین های ۵ مگاپیکسل را داشته باشد. ما پیشنهاد می کنیم دستگاه های سری ۵ داهوا و ترجیحا با پسوند 4K را برای دریافت و ضبط تصاویر با کیفیت بالا انتخاب نمایید.

 

خرید دوربین داهوا

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره خرید دوربین های مداربسته می توانید با متخصصین این حوزه در فروشگاه دو بی کا تماس حاصل نمایید و از راهنمایی ها آنان در جهت خریدی مطمئن تر و رضایت بخش تر استفاده نمایید. 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش