دوربین دید در شب رنگی داهوا
دوربین دید در شب رنگی داهوا

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا HDW1209TLQP-LED

  • دید در شب رنگی Full-Color
  • کیفیت 2 مگاپیکسل
  • فاصله دید در شب 20 متری
  • دوربین داهوا فولکالر 1209TLQP-LED با دید در شب رنگی با روزلوشن 2 مگاپیکسل و برد دید در شب 20 متری
1,664,000 تومان
30%
1,164,800 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین فولکالر داهوا مدل HDW1209TLQP-LED

داهوا از معتبر ترین و شناخته شده ترین برند جهانی در زمینه تولید سیستم های نظارتی بشمار می رود که در ایران نیز همه او را به خوبی می شناسند. یکی از جدید ترین تکنولوژی هایی که با ورودش سروصدای زیادی به پا کرد و توانست همه را شگفت زده نماید استفاده از دید در شب رنگی در سری Full Color می باشد که این قابلیت را به کاربران میدهد تا در شب نیز بتوانند تصاویر را بصورت رنگی و نه سیاه و سفید تماشا کنند. 

دوربین درد در شب رنگی داهوا 1209TLQP-LED نیز از یک لنز 2 مگاپیکسلی بهره می برد که از این نسل جدید پشتیبانی نموده و می توان آن را ارزان ترین مدل فول کالر دانست. این دام دارای لنز 2 مگاپیکسل بوده و رزولیشن تصویر آن 1920*1080 می باشد که تصاویری با حداکثر کیفیت FULL HD به کاربر نشان خواهد داد.

 

مشخصات ظاهری 

دوربین مدار بسته DH-HAC-HDW1209TLQP-LED داهوا از لحاظ شکل ظاهری، جزو دستبه بندی دوربین های دام قرار می گیرد. دوربین های دام دارای یک شکل گنبدی یا نیم کره بوده که بیشتر از آن ها در فضای های بسته یا سقف دار (مسقف) استفاده می شود.

جنس بدنه

 بدنه دوربین مداربسته 1209TLQP-LED داهوا از فلز و پلاستیک بوده و در نتیجه قیمت دوربین داهوا را بسیار به صرفه کرده است ضمن اینکه پلاستیک استفاده شده بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است . 

 

مشخصات فنی

در ادامه به مشخصاتی که کارخانه سازنده بر روی این دستگاه اعمال نموده است را شرح خواهیم داد و در آخر تفاوت این تکنولوژی جدید را با استارلایت مقایسه خواهیم کرد.

مشخصات فنی

 

دوربین های دید در شب رنگی(FULL COLOR) داهوا


داهوا با تکنولوژی جدید فول کالر (Full Color) خود یک گام را از دوربین های استارلایت فراتر گذاشته و توانسته توجه مشتریان سیستم های نظارت تصویری را به خود جلب کند. این تکنولوژی که قدرت پردازندگی رنگ بالایی دارد شما را قادر میسازد در تاریکی های کم بتوانید تصاویر دوربین مداربسته را بصورت تمام رنگی ببینید. از آنجا که دوربین های فولکالر دارای LED وارم لایت (نور گرم) بجای مادون قرمز هستند به آنها دوربین های LED نیز گفته می شود.

 

 

DWDR

از دیگر ویژگی های این کالا داشتن قابلیت ضد نور دیجیتالی از نوع DWDR است. یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

تکنولوژِ WDR

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

 

بی ال سی

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند.

 

برد دید در شب 

دید در شب دوربین مداربسته 1209TLQP-LED  تا 20 متر را می تواند به خوبی برای شما نمایش دهد که به لطف استفاده از ال ای دی مرئی خود می تواند در محیط های تاریک به کمک شما بیاید تا تصاویری رنگی را شاهد باشید.

 

محدوده دمای کاری دوربین

دمای کاری دوربین HDCVI  مدل 1209TLQP-LED از منفی 40 تا مثبت 60 است که این امر باعث می شود که از این دوربین بتوان در تمام شرایط آب و هوایی در ایران بدون نگرانی استفاده نمود.

 

استاندارد حفاظتی

دوربین مداربسته دام سری اقتصادی داهوا دارای استاندارد حفاظتی IP67 است که نشان دهنده مقاوت این کالا در برابرنفوذ گرد و خاک و قطرات باران به داخل دستگاه می باشد. 

 

مدل بدون میکروفون داخلی

در صورتیکه ضبط صدای محیط برای شما کاربردی است و فضای مورد استفاده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد می توانید مدل میکروفون دار این محصول یعنی 1209TLQP-A-LED که دارای حرف A و نشان دهنده داشتن میکروفون است استفاده نمایید در غیر اینصورت با هزینه کمتر می توان مدل قبلی را انتخاب نمود.

 

نمونه کیفیت تصویر

 

ابعاد دوربین 

ابعاد دوربین

تفاوت دوربین های استار لایت و فول کالر DAHUA


تنها تفاوت اصلی این دوربین ها در وجود LED یا نور مرئی در دوربین های وارم لایت یا فول کالر است .معمولا از دوربین های FULL COLOR برای محیط های با تاریکی مطلق(لوکس نوری 0.01 ) استفاده میشود و از دوربین های استارلایت در محیط های کم نور(لوکس نوری 0.1 ) که تمایل داریم تصاویر به صورت رنگی ذخیره شوند.

فولکالر

ویژگی ها

  • رزولوشن و وضوح 2 مگاپیکسل
  • دید در شب رنگی (Full-color)
  • کیفیت ضبط تصاویر فول اچ دی 
  • برد دید در شب20 متر
  • گواهی استاندارد ایمنی و محافظتیIP67

 

 

خرید و قیمت DH-HAC-HDW1209TLQP-LED داهوا

این دوربین مداربسته داهوا از سری های لایت این کنپانی به حساب می آید که در برابر قیمتی منصفانه امکانات بالایی را در اختیار خریداران قرار می دهد. دوربین 2 مگاپیکسلی تصاویر فول اچ دی را به شما می دهد و دارای لنز 3.6 می باشد. قیمت مقرون بصرفه با کیفیتی مطلوب می تواند نیاز اکثر کابران را برطرف نماید. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به مشاوره برای خرید دوربین مداربسته با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را با آنان در میان بگذارید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش