دوربین 2 مگاپیکسل میکروفون دار داهوا 1209tlqp-a
دوربین 2 مگاپیکسل میکروفون دار داهوا 1209tlqp-a

دوربین 2 مگاپیکسل میکروفون دار داهوا HDW1209TLQP-A-LED

  • دید در شب رنگی Full-Color
  • دارای میکروفن داخلی
  • کیفیت تصویری 2MP
  • دوربین مداربسته داهوا 1209TLQP-A-LED با دید در شب رنگی دارای میکروفن داخلی با کیفیت تصویر 2MP با برد دید در شب 20 متری
1,731,000 تومان 1,340,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل DAHUA مدل HDW1209TLQP-A-LED میکروفون دار

دوربین فول کالر داهوا مدل HDW1209TLQP-A-LED دارای لنز 2 مگاپیکسلی با ویژگی دید در شب رنگی است. این دوربین دارای شکل ظاهری و امکانات یکسانی با مدل 1209TLQP-LED است و تنها تفاوت این دو سری داشتن میکروفون داخلی است که حرف A نشان دهنده همین موضوع می باشد. تکنولوژی FULL COLOR از جدیدترین تولیدات شرکت DAHUA است که این قابلیت را به مشتریان خود می دهد تا در شب نیز تصاویر رنگی مشاهده کنند. این دوربین دام دارای لنز 2 مگاپیکسل بوده و رزولیشن تصویر آن 1920*1080 می باشد که تصاویری با حداکثر کیفیت FULL HD به کاربر نشان خواهد داد.

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته فولکالر 1209TLQP-LED داهوا از لحاظ شکل ظاهری، جزو دستبه بندی دوربین های دام قرار می گیرد. دوربین های دام دارای یک شکل گنبدی یا نیم کره بوده که بیشتر از آن ها در فضای های بسته یا سقف دار (مسقف) استفاده می شود.

 

جنس بدنه

 بدنه این دوربین مداربسته داهوا از فلز و پلاستیک بوده و در نتیجه قیمت دوربین داهوا را بسیار به صرفه کرده است ضمن اینکه پلاستیک استفاده شده بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است . 

 

تفاوت دوربین های استار لایت و فول کالر 


تنها تفاوت اصلی این دوربین ها در وجود LED یا نور مرئی در دوربین های وارم لایت یا فول کالر است. معمولا از دوربین های FULL COLOR برای محیط های با تاریکی مطلق (لوکس نوری 0.01 ) استفاده میشود و از دوربین های استارلایت در محیط های کم نور (لوکس نوری 0.1 ) که تمایل داریم تصاویر به صورت رنگی ذخیره شوند. پس اگر نور محیط شما در شب به اندازه ی کافی می باشد می توانید با پرداخت هزینه کمتر تصاویر رنگی را دریافت نمایید.

 

DWDR

از دیگر ویژگی های این کالا داشتن قابلیت ضد نور دیجیتالی از نوع DWDR است. یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

 

تکنولوژِ WDR

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

 

بی ال سی

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند.

 

hdcvi چیست

برد دید در شب 

دید در شب این دوربین مداربسته تا 20 متر را می تواند به خوبی برای شما نمایش دهد که به لطف استفاده از ال ای دی مرئی خود می تواند در محیط های تاریک به کمک شما بیاید تا تصاویری رنگی را شاهد باشید.

 

محدوده دمای کاری دوربین

دمای کاری دوربین میکروفون دار داهوا از منفی 40 تا مثبت 60 است که این امر باعث می شود که از این دوربین بتوان در تمام شرایط آب و هوایی در ایران بدون نگرانی استفاده نمود .

 

استاندارد حفاظتی

دوربین مداربسته دام سری اقتصادی داهوا دارای استاندارد حفاظتی IP67 است که نشان دهنده مقاوت این کالا در برابرنفوذ گرد و خاک و قطرات باران به داخل دستگاه می باشد. 

 

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه

 

قابلیت ضبط صدای محیط

دوربین مداربسته با میکروفن داخلی ، یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد شنیدن صدای محیط است. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. حرف A در بعد از مدل این دستگاه نشان دهنده همین موضوع است. پس درصورتیکه هیچ استفاده ای از این قابلیت نمی کنید از مدل بدون میکروفون که هزینه به مراتب پایین تری دارد استفاده کنید.

 

نمونه کیفیت تصویر 1209TLQP-A-LED

 

 



پرسش و پاسخ DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED
ارسال پرسش