دوربین فول کالر 1239tlmp-il-a
دوربین فول کالر 1239tlmp-il-a

دوربین فولکالر میکروفون دار داهوا HFW1239TLMP-IL-A

  • دارای میکروفن داخلی
  • برد دید در شب 40 متر
  • لنز 2 مگاپیکسل دید در شب رنگی
  • دوربین داهوا 2 مگاپیکسل با دید در شب (فولکالر) رنگی با برد 40 متر دارای میکروفن داخلی بدنه ضد آب و گردو غبار
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین دید در شب رنگی و میکروفون دار داهوا مدل HFW1239TLMP-IL-A

یکی از تکنولوژی های جدید دوربین های مداربسته که توسط شرکت DAHUA ارائه شده است سیستم FULL COLOR می باشد که این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویر رنگی را حتی در شب نیز مشاهده نمایند. دوربین بولت 1239TLMP-IL-A داهوا دارای همین فناوری بوده که بخاطر داشتن 2 LED وارم لایت می تواند نور محیط را تامین نماید و تصاویری رنگی را تا برد 40 متر ثبت نماید. ا

ز دیگر امکانات فوق العاده ای که این دستگاه دارد بهره مندی از سیستم هوشمند است که در زمانی که سوژه ای را تشخیص دهد نور WARM LIGHT خود را روشن می نماید تا تصویر شفاف و واضح باشد و مادامی که سوژه ای از لنز دوربین عبور نکند برای جلوگیری از آلودگی نوری نور سفید بصورت خودکار خاموش است که این امر طول عمر چراغ هارا نیز بالا می برد. همه چیز اینجا تمام نمی شود چراکه این دوربین مداربسته از ضبط صدا و تصویر به طور همزمان پشتیبانی می کند که حرف A در اخر مدل دستگاه بیانگر آن است. در ادامه به مشخصات ظاهری و فنی این بالت خوش فروش خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا  1239TLMP-IL-A تلفیقی از فلز آلومینیوم و پلاستیک می باشد که باعث می شود وزن آن را نسبت به سایر دوربین های Bullet با اندازه مشابه از وزن سبکتری برخوردار باشد. ابعاد این دوربین آن را در دسته بندی کیس های متوسط بازار قرار داده است. این دوربین میکروفون دار دارای اندازه های 198.4 میلی متر در طول و قطر بدنه اصلی از کف 76.2 میلی متر و از عرض 80.2 میلی متر می باشد.

وجود ال ای دی های زیر لنز باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز تصاویری روشن و رنگی مشاهده نمایید. وجود یک شیار کوچک در بالای لنز از داشتن میکروفون داخلی حکایت دارد که می تواند با کاهش نویز صدای محیط صدایی واضح را دریافت نمایید.

ابعاد

فناوری Smart Dual Illumination

به کمک این ویژگی دستگاه بصورت خودکار میزان نور محیط را تشخیص داده و بسته به شدت تاریکی محیط LED های خود را روشن و خاموش می نماید تا بهترین و شفاف ترین تصویر را در اختیار خریداران قرار دهد.

 

 

WDR 


این دوربین با فناوری پیشرفته دامنه دینامیکی گسترده (WDR)، تصاویر بسیار دقیقی را ثبت می‌کند و در شرایط نوری با کنتراست بالا و در صحنه‌هایی با نور پس‌زمینه یا سایه‌ها، ضبط‌هایی با وضوح بالا ایجاد می‌کند. این ویژگی مانع از ایجاد تصاویر بسیار روشن که گاها نمی توان چهرهه فرد را تشخیص داد می شود.

 

wdr

3DNR پیشرفته


فناوری پیشرفته 3DNR داهوا نویز تصویر را بدون تأثیر بر وضوح تصویر، به ویژه در شرایط نوری ضعیف، کاهش می دهد. دوربین نویز را تشخیص می دهد و فریم های متوالی را برای کاهش موثر نویز مقایسه می کند. 

 

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال


فناوری HDCVI از 4 سیگنال (ویدئو، صدا، داده و برق) پشتیبانی می کند که به طور همزمان از طریق یک کابل کواکسیال منتقل می شوند. انتقال داده دو طرفه به دوربین HDCVI اجازه می دهد تا با XVR تعامل داشته باشد تا اقدامات مختلفی مانند ارسال سیگنال های کنترلی و ایجاد آلارم را انجام دهد. این ویژگی فواصل انتقال تا 700 متر را برای فیلم های HD 2MP/5MP/8MP از طریق کابل های کواکسیال و تا 300 متر از طریق کابل های UTP پشتیبانی می کند.

hdcvi

مشخصات فنی

  • دارای تکنولوژی دید در شب رنگی 
  • پشتیبانی از تکنولوژی های BLC/HLC/WDR
  • جنس بدنه روکش جلو فلزی + بدنه اصلی پلاستیکی + براکت فلزی
  • زاویه دید 103.6 درجه ای
  • درجه ی دمای منفی 40 درجه تا مثبت 60 درجه سانتی گراد
  • دارای میکروفون داخلی (-A) و قابلیت ضبط همزمان صدا و تصویر
  • حداکثر نرخ فریم ریت و تازه سازی تصاویر و فیلم  1080@30fps, 720@30fps, 720@60fps
  •  دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل با کیفیت 1080P
  • برد دید در شب رنگی  40 متر 
  • دارای IP67
  • گارانتی 2 ساله معتبر

 

چراغ های LED

به کمک چراغ های ال ای دی وارم لایت ، دوربین داهوا DH-HAC-HFW1239TLMP-A-LED قادر است تصویری کاملاً واضح و زنده را حتی در تاریکی مطلق ارائه دهد. به طور پیش فرض ، دوربین روی حالت نور هوشمند تنظیم شده است ، که در آن دوربین می تواند به طور خودکار زمان نوردهی و حساسیت نور را به طور همزمان تنظیم کند تا از قرار گرفتن در معرض بیش از حد اجسام در مرکز تصویر جلوگیری کند.

 

دوربین 1239

میکروفون داخلی

در این دوربین مداربسته داهوا با استفاده از میکروفون داخلی می توانید بهترین نحو صدا صوتیرا بازیابی کرده و نویز را از بین می برد  قابلیت پخش صوتی به عنوان شواهد تکمیلی در برنامه های نظارت تصویری استفاده می شود. دوربین HDCVI از انتقال سیگنال صوتی از طریق کابل کواکسیال پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، فن آوری منحصر به فرد پردازش و انتقال صدا را تصویب می کند که به ، کیفیت و اثربخشی اطلاعات صوتی جمع آوری شده را تضمین می کند.

 

دیگر امکانات

دوربین داهوا مدل 1239TLMP-A-LED، یک دوربین ۲MP از تکنولوژی HDCVI با لنز ۲/۸ میلی متری ثابت  می باشد که می تواند جزئیات اتفاقات محیط پیرامون را برای شما ارائه نماید. این دوربین می تواند با استفاده از قابلیت Smart IR و warm-light تصاویر دید در شب را تا برد ۴۰ متر برای شما ارائه نماید. همچنین بدنه این دوربین با بهره گیری از استاندارد IP67، در مقابل گرد و غبار، رطوبت، باران مقاوم است.

 

نمونه کیفیت دوربین

 

جمع بندی

درصورتیکه نیاز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا با امکانات فراوان را دارید بهترین گزینه 1239TLMP-IL-A می باشد که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به شمار می رود. این دوربین مداربسته قابلیت ضبط صدای محیط را دارد و  در شب تصاویری رنگی به شما ارئه می نمایند . همچنین درصورتیکه نیاز به مشاوره تلفنی دارید می توانید با کارشناسان باتجربه ما در واحد پشتیبانی تماس گرفته و از نظرات و راهنمایی آنان بهره مند شوید.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش