دوربین مداربسته 5مگاپیکسل 1509TLMP-A
دوربین مداربسته 5مگاپیکسل 1509TLMP-A

دوربین 5 مگاپیکسل میکروفون دار داهوا HFW1509TLM-LED-A فولکالر

  • دید در شب رنگی Full Color
  • دارای میگروفن داخلی
  • رزولوشن 5 مگاپبکسل
  • دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا دارای میکروفن داخلی دید در ش رنگی با برد 40 متری
3,370,000 تومان
20%
2,696,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua Full Color DH-HAC-HFW1509TLM-LED-A

دوربین بالت دید در شب رنگی داهوا مدل HFW1509TLM-A

دوربین 5 مگاپیکسلی داهوا مدل HFW1509TLP-A از جدید ترین و بروزترین دوربین های این شرکت بشمار میرود که می توان آن را کامل ترین محصول آن دانست. این دوربین از تکنولوژی دید در شب رنگی یا فول کالر بهره می برد که می تواند در محیط هایی با نور کم بدلیل استفاده از 2 عدد LED وارم لایت تصاویری رنگی تا برد 40 متر را به کاربران نمایش دهد. علاوه بر آن دارای یک میکروفون داخلی است که می تواند همراه با تصویر، صدای محیط را نیز ضبط نماید.

این ویژگی برای شغل هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و یا نیاز به شنیدن صدای محیط دارند بسیار کاربردی است. کیفیت 5 مگاپیکسل تمام رنگی، ضد نور دبلیو دی آر، سنسور پردازش تصویر 1/2.7 اینچی CMOS، بدنه فلزی و پلاستیکی، لنز 3.6 میلی متری از دیگر قابلیت های این دستگاه محبوب می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات ظاهری

این دوربین همانند برادر کوچکتر خود که همان دوربین داهوا 1209TLMP-A می باشد از یک کیس یکسان استفاده می کند. این دوربین میکروفون دار دارای اندازه های 198.4 میلی متر در طول و قطر بدنه اصلی از کف 76.2 میلی متر و از عرض 80.2 میلی متر می باشد. وجود ال ای دی های زیر لنز باعث شده تا شما بتوانید در شب نیز تصاویری روشن و رنگی مشاهده نمایید. وجود یک شیار کوچک در بالای لنز از داشتن میکروفون داخلی حکایت دارد که می تواند با کاهش نویز صدای محیط صدایی واضح را دریافت نمایید.

ابعاد دوربین داهوا

جنس بدنه 

جنس بدنه دوربین داهوا 1509TLMP-A تلفیقی از فلز آلومینیوم و پلاستیک می باشد که باعث می شود وزن آن را نسبت به سایر BULLET های بازار با اندازه مشابه از وزن سبکتری برخوردار باشد.

 

مشخصات فنی

برند DAHUA برای این محصول سنگ تمام گذاشته و از هیچ قابلیتی برای آن دریغ نکرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

فناوری فول کالر چیست؟


داهوا با تکنولوژی جدید فول کالر (Full Color) خود یک گام را از دوربین های استارلایت فراتر گذاشته و توانسته توجه مشتریان سیستم های نظارت تصویری را به خود جلب کند. این تکنولوژی که قدرت پردازندگی رنگ بالایی دارد شما را قادر میسازد در تاریکی های کم بتوانید تصاویر دوربین مداربسته را بصورت تمام رنگی ببینید. از آنجا که دوربین های فولکالر دارای LED وارم لایت (نور گرم) بجای مادون قرمز هستند به آنها دوربین های LED نیز گفته می شود.

 

فناوری Smart Dual Illumination

به کمک این ویژگی دستگاه بصورت خودکار میزان نور محیط را تشخیص داده و بسته به شدت تاریکی محیط LED های خود را روشن و خاموش می نماید تا بهترین و شفاف ترین تصویر را در اختیار خریداران قرار دهد.

 

 

WDR 


این دوربین مداربسته داهوا با فناوری پیشرفته دامنه دینامیکی گسترده (WDR)، تصاویر بسیار دقیقی را ثبت می‌کند و در شرایط نوری با کنتراست بالا و در صحنه‌هایی با نور پس‌زمینه یا سایه‌ها، ضبط‌هایی با وضوح بالا ایجاد می‌کند. این ویژگی مانع از ایجاد تصاویر بسیار روشن که گاها نمی توان چهرهه فرد را تشخیص داد می شود.

wdr

 

3DNR پیشرفته


فناوری پیشرفته 3DNR داهوا نویز تصویر را بدون تأثیر بر وضوح تصویر، به ویژه در شرایط نوری ضعیف، کاهش می دهد. دوربین نویز را تشخیص می دهد و فریم های متوالی را برای کاهش موثر نویز مقایسه می کند. 

 

HDCVI

این دوربین Dahua دارای فناوری انحصاری داهوا HDCVI است. در این فناوری شما به سادگی می توانید این دوربین را با محصولات دوربین مداربسته قدیمی و آنالوگ جایگزین کرده و از همان بستر کابل کشی قدیمی و اتصالات استفاده نمایید.

 

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا، داده و برق. انتقال داده دو طرفه به دوربین HDCVI اجازه می دهد تا با HCVR تعامل داشته باشد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا هشدار. علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC  نیز برای انعطاف‌پذیری بیشتر این سیستم پشتیبانی می نماید.

تکنولوژی داهوا

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مدار بسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این OSD MENU می توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیط های مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

 

ال ای دی

 

 

دارای استاندارد حفاظتی 

دوربین 1509TLMP-A فولکالر داهوا دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

 

میکروفون داخلی

در این دوربین با استفاده از میکروفون داخلی می توانید بهترین نحو صدا صوتیرا بازیابی کرده و نویز را از بین می برد  قابلیت پخش صوتی به عنوان شواهد تکمیلی در برنامه های نظارت تصویری استفاده می شود. دوربین HDCVI از انتقال سیگنال صوتی از طریق کابل کواکسیال پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، فن آوری منحصر به فرد پردازش و انتقال صدا را تصویب می کند که به ، کیفیت و اثربخشی اطلاعات صوتی جمع آوری شده را تضمین می کند.

فیلم کیفیت تصویر 

 

قیمت و خرید دوربین بولت 1509TLMP-A DAHUA

درصورتیکه بدنبال یک دوربین مداربسته میکروفن دار با دید در شب رنگی همه فن حریف می گردید که بیشترین امکانات رفاهی را در اختیارتان قرار دهد و کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد باید HFW1509TLMP-A داهوا را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که در صورت انتخاب آن باید حتما از XVR 4K داهوا که امکان ضبط تصاویر 5 مگاپیکسل را دارند استفاده نمایید . همچنین اگر از ایکس وی ار های معمولی برای راه اندازی این کالا استفاده کنید کیفیت ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال کیفیت 2MP خواهد بود و عملا انگار شما یک دوربین 2 مگاپیکسلی تهیه نموده اید. درصورت نیاز به مشاوره خرید می توانید از همکاران ما در واحد فروش بهره مند شوید و از نکته نظرات آنان استفاده نمایید.

 



پرسش و پاسخ Dahua Full Color DH-HAC-HFW1509TLM-LED-A
ارسال پرسش