منبع تغذیه دوربین مداربسته 12 ولت
منبع تغذیه دوربین مداربسته 12 ولت

منبع تغذیه سوئیچینگ دوربین مداربسته 12 ولت 5 آمپر

  • منبع تغذیه سوئیچینگ 12V-5A
  • مخصوص دوربین مداربسته
  • ورودی 220 ولت
  • منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت 5 آمپر مخصوص دوربین مداربسته
250,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پاور صنعتی دوربین مداربسته 12 ولت 5 آمپر 

یکی از اجزای اصلی در نصب دوربین مداربسته که این قابلیت را می دهد تا برق مورد نیاز دوربین و دستگاه ضبط کننده تامین شود منبع تغذیه می باشد که انواع مختلفی دارد. پاور صنعتی 12 ولت 5 آمپر می تواند ولتاژ 220 ولت که به برق شهری نیز معروف است را دریافت و به 12 ولت تغییر دهد. جریان خروجی 5 آمپر حداکثر میزانی است که این دستگاه تولید می نماید. این آداپتور سوئیچینگ دارای پنج ترمینال می باشد که دو ترمینال برای اتصال به برق شهر دو ترمینال برای متصل کردن به مصرف کننده و یک ترمینال اتصال به زمین در نظر گرفته شده است. برای تنظیم دقیق ولتاژ خروجی یک پتانسیومتر در کنار ترمینال ها قرار داده شده تا کاربر بتواند ولتاژ خروجی را روی ولتاژ مد نظر خود تنظیم نماید که حداکثر بازه تغییرات 1 ولت می باشد.

 

 

خرید منبع تغذیه دوربین مداربسته

خرید آداپتور ۱۲ ولت 5 آمپر که دارای قطع کن داخلی مناسب بوده که میتواند از وارد شدن لطمه در صورت نوسانات برق شدید جلوگیری کند .آداپتور 12 ولت دارای کابل استاندارد در دو طرف خود است و نیازی به کابل پاور ندارد. چراخ LED روی آداپتور یکی از مزایای این آداپتور است تا بتوانید سلامت و روشن بودن آن را به راحتی چک کنید .شما میتوانید با خیال راحت و مطمئن از این آداپتور در دوربین های مداربسته یا وسایل برق خود استفاده نمایید 

 

ابعاد

نحوه نصب پاور مرکزی دوربین 5 آمپر

برای نصب این آداپتور دوربین مداربسته ابتدا برق شهری را به ترمینال های L و N متصل کنید (در صورت وجود سیم ارت حتما آنرا به قسمت ارت منبع تغذیه متصل کنید. سیم های دوربین که بصورت منفی و مثبت هستند را به خروجی های این منبع متصل کنید. روی این محصول یک پتانسیومتر تعبیه شده که کاربر میتواند میزان ولتاژ خروجی این دستگاه را تغییر دهد.

خروجی ترمینال

دارای پتاسیومتر

در قسمت خروجی منبع تغذیه سوئیچینگ صنعتی یک پتاسیومتر وجود دارد که به وسیله این پتانسیومتر ولتاژ خروجی این منبع تغذیه تا حدود بسیار کمی (حدود 1 ولت) قابل تغییر می باشد.

 

جمع بندی

درصورتیکه قصد خرید دوربین مداربسته و یا پکیج دوربین مداربسته را دارید این نکته را مد نظر داشته باشید که برای راه اندازی این سیستم نیاز به یک ترانس 12 ولت 5 آمپر دارید که برق شهری را به 12 ولت تبدیل نماید. همچنین بسته به تعداد دوربین می بایست جریان های متفاوتی را انتخاب نمایید. پس درصورتیکه نیاز به مشاوره تلفنی دارید می توانید با واحد فروش دو بی کا تماس گرفته و از نظرات آنان استفاده نمایید.

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش