مبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت
مبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت

منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت 10 آمپر

  • منبع تغذیه سوئیچینگ
  • 12 ولت 10 آمپر
  • دارای رگولاتور تنظیم ولتاژ
  • منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت 10 آمپر خصوص دوربین مداربسته دارای رگولاتور تنظیم ولتاژ دارای
380,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پاور صنعتی 12 ولت 10 آمپر با بدنه فلزی

پاور صنعتی 12 ولت 10 آمپر یکی از تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته با تعداد تقریبی 10 عدد می باشد که میتواند برق 220 ولت شهری را به 12 ولت تبدیل کند. یکی از مزیت های اصلی این منبع تغذیه سوئیچینگ داشتن بدنه فلزی و داشتن شکلی مانند لانه زنبور است که می تواند گرما و حرارت را بهتر و سریع تر از دستگاه خارج نماید که باعث بالاتر رفتن عمر آن می شود. این محصول دارای پنج ترمینال می باشد که دو ترمینال برای اتصال به برق شهر دو ترمینال برای متصل کردن به مصرف کننده و یک ترمینال اتصال به زمین در نظر گرفته شده است. برای تنظیم دقیق ولتاژ خروجی یک پتانسیومتر در کنار ترمینال ها قرار داده شده تا کاربر بتواند ولتاژ خروجی را روی ولتاژ مد نظر خود تنظیم نماید که حداکثر بازه تغییرات 1 ولت می باشد.

منبع تغذیه صنعتی

نحوه نصب پاور مرکزی دوربین 10 آمپر

برای نصب این ترانس دوربین مداربسته ابتدا برق شهری را به ترمینال های L و Nمتصل کنید (در صورت وجود سیم ارت حتما آنرا به قسمت ارت منبع تغذیه متصل کنید). سیم های دوربین که بصورت منفی و مثبت هستند را به خروجی های این منبع متصل کنید.روی این محصول یک پتانسیومتر تعبیه شده که کاربر میتواند میزان ولتاژ خروجی این دستگاه را تغییر دهد.

منبع تغذیه 12 ولت 10 امپر

قابلیت هیت سینک

یکی از بارز ترین ویژگی های این پاور فلزی داشتن شکلی بمانند لانه زنبور است که باعث می شود حرارت به راحتی از دستگاه خارج شده که این امر باعث خنک نگه داشته شدن دستگاه و در نتیجه بالارفتن طول عمر دستگاه می شود.

ابعاد

کاربری محصول

منبع تغذیه سوئیچینگ ۱۲ ولت ۱۰ آمپر برای تابلو ال ای دی، دوربین مدار بسته ( تعداد ۱۰ عدد)، روشن کردن منبع نوری ال ای دی و … استفاده می گردد.

 

خرید و قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ میزان جریان خروجی است که هرچه بیشتر باشد طبیعتا قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد بود. هنگام خرید پاور بدنه فلزی  می بایست همین امر را در نظر گرفت تا بتوان بهترین جریان را برای دستگاهی که می خواهیم به آن متصل نماییم، انتخاب نماییم.یکی از مهمترین کاربرد های این ترانس در دوربین مداربسته و پکیج های دوربین های مداربسته می باشد که برق مورد نیاز برای آن را تامین می کند. 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش