هارد 1 ترابایت وسترن بنفش
هارد 1 ترابایت وسترن بنفش

هارد دیسک اینترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش

  • مخصوص دوربین مداربسته
  • حافظه کش 64 مگابایت
  • گارانتی اصلی سازگار/آژینگ/حامی
  • هارد 1 تربایت بنفش وسترن دیجیتال مخصوص دوربین مداربسته
0 تومان 2,200,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

هارد دیسک 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش

یکی از ملزوماتی که باید در هنگام خرید دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده تصاویر در نظر گرفت، هارد دیسک می باشد. هارد دیسک 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش مخصوص دوربین مداربسته می باشد که برای حداکثر 4 دوربین مناسب بوده و می تواند بطور تقریبی تا 14 روز تصاویر را بر روی خود نگه دارد و بعد از پر شدن هارد دیسک تصاویر قدیمی تر را جایگزین تصاویر جدید می نماید. Western Digital یک برند شناخته شده و جهانی است که رنگ بنفش آن مختص تجهیزات حفاظتی و نظارتی است و این توانایی را دارد که بتواند 7 روز هفه و بصورت 24 ساعته تصاویر را ذخیره نماید.

از مهمترین ویژگی های هارد دیسک WESTERN DIGITAL PURPLE می توان به حافظه کش 64 مگابایت، سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، استفاده از رابط SATA 6Gb/s برای انتقال اطلاعات، دارای فناوری‌ IntelliSeek به منظور تنظیم سرعت چرخش و کاهش مصرف انرژی ، تکنولوژی AllFrame برای کاهش افت فریم و بهینه سازی روند بازخوانی اطلاعات و گارانتی اصلی 2 ساله اشاره نمود. گارانتی هایی که از سوی فروشگاه دوبی کا عرضه می شود از 3 شرکت اصلی آژنگ، سازگار و یا حامی بوده و به هیچ وجه هارد های وسترن با گارانتی متفرقه و شرکتی ارسال نمی گردد چراکه هیچ پشتیبانی و خدمات پس از فروشی از سوی گارانتی های متفرقه و شرکتی انجام نمی گردد. لذا پیشنهاد میکنیم که حتما در هنگام خرید به این موضوع دقت نمایید تا متضرر نشوید.

هارد وسترن بنفش

 

هارد وسترن بنفش مناسب برای دوربین های حفاظتی و نظارتی

مدل PURPLE  یا بنفش شرکت وسترن دیجیتال برای استفاده از سیستم‌های حفاظتی طراحی شده است شده‌ است چراکه در سیستم‌های حفاظتی و DVRها به هارددیسکی با توانایی ذخیره‌ی پیوسته‌ی داده‌ها نیاز است و باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند که می توان آن را در این مدل پیدا کرد.

 

مناسب دوربین

تکنولوژی ALL-FRAME

به کمک این فناوری دیگر شما هیچ صحنه ای را از دست نخواهید داد. به کمک این سیستم بر خلاف دیگر هارد دیسک هایی که برای کامپیوتر استفاده می شوند شما وقفه ای را در پخش ویدئو های ضبط شده مشاهده نخواهید کرد که این امر بزرگ ترین مزیت آن بشمار می رود چرا که به اصطلاح فریز شدن تصویر ممکن است برای ما گران تمام شود و نتوانیم سرنخ های لازم را پیدا کنیم.

 

پشتیبانی تا 32 دوربین

این هارد SATA با پشتیبانی از 32 دوربین همزمان می تواند به شما قابلیت ارتقاء و بزرگتر کردن شبکه امنیتی خود را بدهد و می توانید هر موقع که نیاز داشتید به تعداد دوربین های خود اضافه کنید.

 

 تکنولوژی Intelliseek

به واسطه Intelliseek این امکان را فراهم می سازد تا هارد اینترنال بتواند بصورت هوشمند سرعت چرخش درایو را محاسبه نماید تا از مصرف انرژی و همچنین خرابی دستگاه جلوگیری نماید و طول عمر بالای آن را تضمین نماید.

دارای حافظه کش 64MB 

این هارد 64 مگابایت حافظه Cache دارد که به آن کمک می‌کند تا در کسری از ثانیه اطلاعات ضبط شده در لیست ذخیره هارد دیسک شما قرار بگیرد. این هارد با استفاده از رابط درگاه نوع SATA 3.0 به سیستم شما متصل می‌شود که باید بدانید سرعت انتقال داده از طریق این درگاه، 6 گیگابیت بر ثانیه محاسبه می‌شود.

 

قابلیت ها

  • هارد دیسک 1TB WESTERN DIGITAL

  • ظرفیت یک ترابایت

  • رابط SATA ۳.۰

  • سایز هد ۳.۵ اینچ

  • سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور بر دقیقه

  • سرعت انتقال داده‌ها ۱۱۰ مگابایت بر ثانیه

  • حافظه کش 64 مگابایت

  • گارانتی 2 ساله آژنگ، سازگار، حامی

 

قیمت هارد وسترن دیجیتال 1 ترابایت بنفش

شاید در نگاه اول قیمت هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش که مخصوص دوربین های مداربسته می باشد کمی گران به نظر برسد اما باید به این نکته نیز توجه نمایید که این محصول دارای سابقه ی بسیار درخشان و طولانی در زمینه تولید هارد می باشد. همچنین اگر بخواهیم با دوام ترین هارد SATA را نام ببریم قطعا اول گزینه همین برند است که این اطمینان را به کاربران می دهد که با یک کالای با طول عمر بالا روبرو هستند و هر گرانی بی دلیل نیست.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش