هارد 4 ترابایت وسترن بنفش
هارد 4 ترابایت وسترن بنفش

هارد دیسک وسترن دیجیتال Western Digital بنفش 4 ترابایت

  • مخصوص دوربین مداربسته
  • گارانتی اصلی
  • هارد 4 ترابایت وسترن دیجیتال با گارانتی اصلی
0 تومان 5,100,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

هارد دیسک 4 ترابایت Western Digital بنفش مخصوص دوربین های مداربسته

هارد دیسک 4 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش برای دوربین های مداربسته طراحی و تولید شده است که آن را به عنوان پرفروش ترین هارد درایو مخصوص سیستم های حفاظتی و نظارتی در بازار های جهانی می شناسند. از این جهت استفاده از رنگ بنفش این برند در راه اندازی دوربین مداربسته توصیه می شود چراکه می تواند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بصورت مدام تصاویر را ذخیره سازی نماید بدون آنکه شما یک لحظه از فیلم ضبط شده را از دست دهید. دیسک‌های سری Surveillance کمپانی Western Digital به‌ منظور ایفای نقش در سیستم‌های همیشه فعال امنیتی و پیشرفته مورد طراحی و توسعه قرار گرفته‌اند. نرخ میزان بار قابل تحمل توسط سخت‌افزارهای مذکور برابر با 180 ترابایت بر هر سال، حتی در مدل‌های دارای فضای کمتر می‌باشد که در مقایسه با نمونه‌های رده دسکتاپ از بهبودهای بسیار چشمگیرتری برخوردار بوده و تعداد دوربین‌های نظارتی قابل پشتیبانی توسط این دسته از دیسک‌های سخت ویژه برابر با 64 عدد بر هر محصول می‌باشد.

هارد وسترن

این هارد SATA 4 ترابایت برای 16 دوربین مداربسته بطور متوسط به مدت زمان 10 روز ذخیره می نماید که در صورت پر شدن هارد فیلم های جدید را جایگزین قدیمی ترین فیلم می نماید. در صورتیکه تعداد دوربین های شما کمتر از این باشد به طبع تعداد روز های بیشتری را می تواند در خود نگه دارد. ذکر این نکته ضروری است که هارد های عرضه شده به مشتریان در فروشگاه دو بی کا دارای گارانتی اصلی سازگار، آژنگ و یا حامی بوده که در صورت خرابی به مدت 2 سال از خدمات پس از فروش رایگان بهره مند خواهید شد.

 

دارای حافظه کش 64MB 

این هارد 64 مگابایت حافظه Cache دارد که به آن کمک می‌کند تا در کسری از ثانیه اطلاعات ضبط شده در لیست ذخیره هارد دیسک شما قرار بگیرد. این هارد با استفاده از رابط درگاه نوع SATA 3.0 به سیستم شما متصل می‌شود که باید بدانید سرعت انتقال داده از طریق این درگاه، 6 گیگابیت بر ثانیه محاسبه می‌شود.

 

 

 

تکنولوژی ALL-FRAME

این سری از هارددیسک ‌ها پایداری بسیار خوبی دارند و عمر بسیار بالایی نسبت به هارددیسک داخلی معمولی دارند. یکی از فناوری‌ های به کار رفته در این سری از هارددیسک ‌ها AllFrame نام دارد که باعث می ‌شود میزان فریم‌ های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر به صفر برسد، بنابراین شما دیگر هیچ فریمی را از دست نخواهید داد. به این صورت هیچ خطری برای ضبط نشدن و از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد، پس با خیال راحت می توانید از این هارد در سیستم های امنیتی یا سیستم های مداربسته استفاده کنید؛ این در حالی است که بیشتر هاردهای مورد استفاده در سیستم های امنیتی دارای خطا و وقفه هایی در ضبط ویدئو هستند .

 

 

 

پشتیبانی تا 64 دوربین

این هارد SATA با پشتیبانی از 32 دوربین مداربسته همزمان می تواند به شما قابلیت ارتقاء و بزرگتر کردن شبکه امنیتی خود را بدهد و می توانید هر موقع که نیاز داشتید به تعداد دوربین های خود اضافه کنید.

 

 تکنولوژی Intelliseek

به واسطه Intelliseek این امکان را فراهم می سازد تا هارد اینترنال بتواند بصورت هوشمند سرعت چرخش درایو را محاسبه نماید تا از مصرف انرژی و همچنین خرابی دستگاه جلوگیری نماید و طول عمر بالای آن را تضمین نماید.

 

جمع بندی

هارد اینترنال 4 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش در ابعاد 26×101×147 میلیمتر و با وزن 640 گرم و استاندارد 3.5 اینچی با رابط SATA 3.0 سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، حافظه کَش 64 مگابایتی در بازار عرضه شده است که نوع رابط استفاده شده برای آن از نوع SATA 3.0 Gb/s می باشد و می تواند مدت زمان 14 روز را برای 16 دوربین ذخیره نماید که هرچه تعداد دوربین ها بیشتر شود تعداد روز کمتر و با کاهش تعداد دوربین می توان روزهای بیشتری را درون هارد ذخیره نمود.

 

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش