هارد 6 ترابایت وسترن
هارد 6 ترابایت وسترن

هارد بنفش 6 ترابایت وسترن دیجیتال مدل Western Digital purple

  • مخصوص دوربین مداربسته
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 04 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

هارد دیسک وسترن دیجیتال 6 ترابایت مخصوص دوربین مداربسته

برای داشتن یک پکیج دوربین مداربسته علاوه بر دوربین و دستگاه ضبط کننده به یک هارد هم نیاز دارید تا بتوان فیلم های گرفته شده را بر روی آن ذخیره نمود. هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش مخصوص دوربین های نظارتی طراحی و تولید شده است که در ظرفیت های گوناگون عرضه می شود. هارد Western Digital 6TB برای افرادی مناسب است که می خواهند تعداد روزهای بیشتری از تصاویر ذخیره شده را در اختیار داشته باشند. بطور تقریبی برای تعداد 16 دوربین می توان انتظار داشت که بتواند 16 روز را در حافظه ی خود نگه دارد که این عدد برای 8 دوربین تقریبا 30 روز است. البته باید به این نکته توجه داشت که عواملی مانند رزولوشن دوربین ها می تواند در تغییر این اعداد تاثیر گذار باشد.

هارد 6 ترابایت وسترن بنفش

 

هارد بنفش وسترن بدلیل داشتن طراحی خاص و ویژه برای سیستم های نظارتی تعبیه شده است که بر خلاف هارد های به اصطلاح دسکتاپ می تواند بطور مداوم و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بکارگرفته شود بدون آنکه فشاری بر روی آن قرار گیرد. از ویژگی های این محصول که یکی از ملزومات سیستم های حفاظتی و نظارتی بشمار می رود می توان به حافظه کش 64 مگابایت، سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، استفاده از رابط SATA 6Gb/s برای انتقال اطلاعات، دارای فناوری‌ IntelliSeek به منظور تنظیم سرعت چرخش و کاهش مصرف انرژی ، تکنولوژی AllFrame برای کاهش افت فریم و بهینه سازی روند بازخوانی اطلاعات و گارانتی اصلی 2 ساله اشاره نمود. گارانتی هایی که از سوی فروشگاه دوبی کا عرضه می شود از 3 شرکت اصلی آژنگ، سازگار و یا حامی بوده و به هیچ وجه هارد های وسترن با گارانتی متفرقه و شرکتی ارسال نمی گردد چراکه هیچ پشتیبانی و خدمات پس از فروشی از سوی گارانتی های متفرقه و شرکتی انجام نمی گردد. لذا در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید که حتما از فروشگاهی که این کالا را با ضمانت نامه اصلی ارائه می نماید خرید نمایید تا در صورت خرابی شرکت پاسخگو باشد.

 

پشتیبانی تا 64 دوربین

این هارد SATA با پشتیبانی از 64 دوربین همزمان می تواند به شما قابلیت ارتقاء و بزرگتر کردن شبکه امنیتی خود را بدهد و می توانید هر موقع که نیاز داشتید به تعداد دوربین های خود اضافه کنید.

 

 تکنولوژی Intelliseek

به واسطه Intelliseek این امکان را فراهم می سازد تا هارد اینترنال بتواند بصورت هوشمند سرعت چرخش درایو را محاسبه نماید تا از مصرف انرژی و همچنین خرابی دستگاه جلوگیری نماید و طول عمر بالای آن را تضمین نماید.

 

تکنولوژی ALL-FRAME

این سری از هارددیسک ‌ها پایداری بسیار خوبی دارند و عمر بسیار بالایی نسبت به هارددیسک داخلی معمولی دارند. یکی از فناوری‌ های به کار رفته در این سری از هارددیسک ‌ها AllFrame نام دارد که باعث می ‌شود میزان فریم‌ های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر به صفر برسد، بنابراین شما دیگر هیچ فریمی را از دست نخواهید داد. به این صورت هیچ خطری برای ضبط نشدن و از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد، پس با خیال راحت می توانید از این هارد در سیستم های امنیتی یا سیستم های مداربسته استفاده کنید؛ این در حالی است که بیشتر هاردهای مورد استفاده در سیستم های امنیتی دارای خطا و وقفه هایی در ضبط ویدئو هستند .

 

 

دارای حافظه کش 64MB 

این هارد 64 مگابایت حافظه Cache دارد که به آن کمک می‌کند تا در کسری از ثانیه اطلاعات ضبط شده در لیست ذخیره هارد دیسک شما قرار بگیرد. این هارد با استفاده از رابط درگاه نوع SATA 3.0 به سیستم شما متصل می‌شود که باید بدانید سرعت انتقال داده از طریق این درگاه، 6 گیگابیت بر ثانیه محاسبه می‌شود.

 

جمع بندی

درصورتیکه نمی توانید ظرفیت هارد مورد نظر را با توجه به دوربین مداربسته خود انتخاب نمایید می توانید با شماره های داخل سایت دو بی کا تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا آنها بتوانند با توجه به نیاز شما بهترین هارد با فضای ذخیره سازی مناسب را به شما پیشنهاد دهند.

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش