فیش bnc پیچی
فیش bnc پیچی

فیش BNC مدل پیچی

  • کیفیت بالا
15,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

فیش BNC پیچی برای نصب دوربین مداربسته

یکی از ملزوماتی که هنگام نصب دوربین مداربسته و کابل کواکسیال استفاده می شود فیش BNC پیچی است که راحت ترین و بی دغدغه ترین رابط در این حوزه می باشد که نیاز به تجهیزات خاصی نمی باشد. BNC مخفف عبارت British Naval Connector است. در واقع فیش بی ان سی یک رابط برای کابل کواکسیال است و رایج ترین کاربرد آن جهت اتصال دوربین مداربسته به دستگاه ضبط تصاویر DVR از طریق سیم BNC یا کابل کواکسیال است.

ابعاد

نحوه نصب فیش BNC

کانکتور BNC مدل پیچی یکی از رایج ترین انواع رابط ها می باشد که برای اتصال کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده تصاویر به کار می رود. در این نوع BNC، مغزی کابل توسط یک پیچ در داخل سوکت محکم می‌شود. استفاده از BNC پیچی بسیار آسان است و با داشتن یک پیچ گوشتی می توان کابل را بر روی آن نصب نمود.

مراحل نصب فیش BNC پیچی

  1. فیش را باز کنید.
  2.  کابل کواکسیال را مطابق قبل لخت کنید و آنرا را از داخل درب فیش رد کنید.
  3.  قسمت گیره فیش را باز کرده و کابل کواکسیال را طوری داخل فیش قرار دهید که شیلد لخت شده کابل کواکسیال کاملا زیر گیره قرار گیرد.
  4.  پیچ فیش را باز کرده و مغزی فیش را داخل قسمت پیچ قرار دهید و سفت کنید.
  5.  گیره فیش را سفت کنید.
  6.  قسمت پیچ را با عایق فیش بپوشانید.
  7.  درب فیش را ببندید.

کانکتور بی ان سی

سخن پایانی

خریداران دوربین مداربسته باید به این نکته توجه نمایند که رابط BNC برای نصب دوربین و اتصال کابل کواکسیال به DVR لازم و ضروری است لذا باید نسبت به خرید BNC اقدام نمایید. همچنین در صورتی که تعداد دقیق لازم برای تهیه فیش بی ان سی را نمی دانید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تعداد دوربین هایی که در اختیار دارید را با آنها در میان بگذارید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش