کم باکس پرو ال
کم باکس پرو ال

کمباکس دوربین مداربسته مدل پرو ال

  • ابعاد 14*14
  • دارای درب لولا دار
  • کمباکس PRO L دارای ابعاد 14*14 با عمق 7 سانتی متری
115,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

کم باکس دوربین مداربسته پرو ال 14*14 

کم باکس دوربین مداربسته پرو ال یک قاب برای اتصال دوربین مداربسته دام به دیوار می باشد همچنین محافظت از دوربین های دام در برابر باران و آفتاب در فضای باز از دیگر ویژگی های آن می باشد. دوربین های دام بدلیل ساختاری که دارند نمی توان از آن در فضای باز استفاده کرد و لازم است برای آن یک قاب برای جلوگیری از نفود باران و نور خورشید در نظر گرفته شود. کمباکس علاوه بر این این قابلیت را دارد که بتوان به عنوان پایه و نگهدارنده دوربین ، آداپتور و سیم های دوربین استفاده میشود تا در معرض دید و قطعی قرار نگیرند. اگر بخواهیم از شکل ظاهری آن صحبت نماییم باید گفت همانطور که از اسمش پیداست بصورت حرف L انگلیسی می باشد.

کمباکس دوربین دام

نحوه نصب کمباکس پرو ال دوربین مداربسته


برای نصب کمباکس پرو ابتدا باید سیم های تغذیه را از کنار یا پشت شیار ها وارد جعبه تقسیم دوربین کنید تا به سیم و اتصالات دوربین وصل شوند و در ادامه سیم های دوربین را از مرکز و محلی که روی درب قرار گرفته وارد جعبه کنید ، به طوریکه هیچ سیمی خارج از کم باکس قرار نگیرد تا از خطر قطع شدن و آسیب بر اثر باران و آفتاب جلوگیری کنید .

 

ابعاد محافظ دوربین مداربسته

ابعاد این محصول دارای طول 24 سانتی متر و عرض 14 سانتی متر و ارتفاع 14 سانتی متر می باشد.

ابعاد

جنس بدنه

جنس بدنه کمباکس PRO L از پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالا تهیه شده است که موجب استقامت بالای آن در برابر ضربه و همچنین تابش نور افتاب می شود.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش