کم باکس دوربین مداربسته
کم باکس دوربین مداربسته

کم باکس دوربین مداربسته مدل پرو

  • ابعاد 14*14
  • عمق 6cm
  • باکس دوربین مداربسته 14*14
80,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پایه کمباکس دوربین مداربسته مدل پرو 

یکی از کاربرد های کمباکس زیبایی بصری در بخش نصب دوربین مداربسته می باشد که دیگر شاهد بهم ریختگی سیم ها و یا زشت شدن محیط نخواهیم بود همچنین بدلیل تعبیه جعبه ای برای اتصالات دیگر شاهد قطعی سیستم هنگام بارش باران نخواهیم بود. جدا از بحث زیبایی کمباکس در پروژه های نصب دوربین مداربسته، مزیت عایق کاری را نیز داراست ، که متناسب با آن حذف نویزهای محیطی و افزایش عمر دوربین است که از آسیب رسیدن به دوربین بر اثر رعد و برق نیز جلوگیری میکند. سیم ها میتوانند از مسیر های پیش بینی شده پشت باکس و یا از کنار آن، وارد شده و به سیم ها و اتصالات دوربین متصل شوند.

 

کم باکس

 

جلوگیری از صدمه دیدن دوربین ها

به غیر از قرار گیری اتصالات دوربین مداربسته کمباکس حهت عایق پلاستیکی جهت نصب دوربین مداربسته بر روی سطوح فلزی نیز مورد استفاده قرار میگیرد که موجب رفغ نویز ها و همچنین جلوگیری از صدمه دوربین مداربسته در اثر رعد و برق و همچنین اتصال برق به سازه فلزی میشود

نصب کم باکس

دارای درب لولایی

طراحی آن به گونه است که درب آن لولایی باز شو هست که در زمانی که دوربین مداربسته روی درب کم باکس متصل شده است براحتی بتوان به دوربین خدمات داد بدون این که نیاز به باز کم کردن و بهم ریختن تنظیم دوربین شود. این محصول به عنوان جعبه تقسیم دوربین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی ها

  • جنس بدنه: مقاوم از جنس PVC
  • ابعاد: ۱۴*۱۴ با عمق 6 سانتی متر
  • وزن: ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای تمامی مدل های دوربین مداربسته دام و بولت

 

ابعاد کمباکس

این کالا دارای شکل مربعی بوده که طول و عرض آن 14*14 سانتی متر و دارای عمق 6 سانتی متری می باشد.

 

 

ابعاد کم باکس

خرید کمباکس

درصورتیکه نیاز به کمباکس دارید می توانید آن را با تخفیف ویژه از فروشگاه دو بی کا خرید نمایید. خرید کمباکس باعث نصب اصولی و همچنین ظاهری زیبا در محیط شده که به فضای شما آراستگی بخشیده و باعث بالا رفتن طول عمر محصولاتتان می شود.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش