رک فلزی 4 یونیت با عمق 35
رک فلزی 4 یونیت با عمق 35

رک 4 یونیت فلزی با عمق 35 سانتی متر

  • بدنه فلزی
  • عمق 35
  • رک 4 یونیت
630,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

رک 4 یونیت تمام فلزی به همراه قفل درب

رک یکی از لوازمی اس که در بالابردن امنیت و جلوگیری از خرابکاری افراد در سیستم های دوربین مداربسته نقشی اساسی دارد. رک 4 یونیت یکی از مدل های آن بشمار می رود که برای محافظت از دستگاه های DVR، آداپتور مرکزی، سوئیچ، روتر و غیره بکار می رود. همانطور که میدانید یونیت واحد اندازه گیری ارتفاع بر حسب سانتی متر در تجهیزات رک است که با حرف U نمایش داده می شود و هر یونیت معادل 4.445 سانتی متر میباشد. یونیت بیانگر ارتفاع قابل نصب تجهیزات و طول آداپتور های رک بوده و ارتفاع کلی رک به سانتیمتر بیان می شود که از پایین آن یا سطح زمین تا سقف رک می باشد

این رک 4 یونیت دارای عمق 35 سانتی متری است و برای سیستم های حفاظتی تا 8 دوربین بسیار مناسب می باشد. از مزیت های این رک های دیواری می توان به  ابعاد جمع و جور و وزن بسیار پایین آن و همچنین وجود قفل بر روی درب فلزی رک اشاره نمود که مانع از ایجاد دستکاری در سیستم می شود.

 

 

4 دلیل برای استفاده از رک در سیستم های حفاظتی و نظارتی

  1.  کنترل و مدیریت کابل و تجهیزات
  2. قابلیت اتصال فن کولینگ برای خنک کردن و پایین آوردن دمای تجهیزات که باعث بالارفتن طول عمر بالای لوازم می شود
  3.  بالا بردن ضریب امنیت و جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز بواسطه داشتن قفل بر روی درب
  4. نگهداری از تجهیزات شبکه به شکل زیباتر

 

قیمت رک یونیت درب فلزی

یکی از عواملی که در تعیین قیمت رک یونیت تاثیر گذار می باشد جنس و کیفیت ساختاری و همچنین ابعاد آن است. قیمت رک 4 یونیت بواسطه ابعاد مناسب قیمت بسیار ارزنده ای دارد که کیفیت ساخت و متریال بالایی نیز دارد. ما در فروشگاه دوبی کا قصد داریم تا با فروش رک یونیت با کمترین حاشیه سود رضایت مشتریان خود را بیش از پیش بدست آورده و سهم کوچکی در خدمت رسانی به مشتریان عزیزمان داشته باشیم.

 

ابعاد رک 4 یونیت

یک رک 4 یونیت فلزی دارای طول 30، عرض 35 و ارتفاع 25 سانتی متر تولید و عرضه می‌شود. اما این اندازه ممکن است از برند تا برند متفاوت باشد و ابعاد باکس فلزی را دستخوش تغییر نماید.

 

رک یونیت با عمق 35

یکی از عواملی که باید در هنگام خرید به آن توجه نمود عمق رک یونیت است چراکه در بازار با عمق های مختلفی عرضه می شود و باید متناسب با نیازتان آن را تهییه نمایید . این رک 4 یونیک دارای عمق 35 سانتی متری است که می توان آن را متداول ترین مدل دانست.

 

خرید رک 4 یونیت

درصورتیکه نیاز به خرید رک 4 یونیت با قیمتی مناسب و بصرفه دارید می توانید در سایت دو بی کا ثبت سفارش نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن کالای خریداری شده به دست شما برسد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش