دوربین استارلایت داهوا مدل HDW1500TRQP-A
دوربین استارلایت داهوا مدل HDW1500TRQP-A

دوربین 5 مگاپیکسل دام داهوا مدل HDW1500TRQP-A (میکروفون دار)

  • دارای میکروفن داخلی
  • رزولوشن 5 مگاپیکسل
  • استارلایت با دید در شب 25 متر
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی HAC-HDW1500TRQP-A

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا مدل HDW1500TRQP-A میکروفون دار

یکی از دوربین های دام DAHUA که دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی بوده و به کمک میکروفون داخلی خود می تواند صدای شفاف و واضحی از محیط را به همراه تصویر ذخیره نماید دهوا HDW1500TRQP-A می باشد که بدلیل قیمت بسیار مناسب و مشخصه های فنی مطلوب آن را به یکی از پرفروش ترین دوربین های زیر سقفی یا DOME در جهان تبدیل نموده است. این دوربین دارای فناوری STARLIGHT است و همان طور که از اسم آن می توان برداشت نمود قادر است تا در شب و در کمترین میزان نور محیط تصاویری رنگی ثبت نماید. استفاده از لنز با دریچه دیافراگم بازتر و همچنین سنسور های پیشرفته تر از دلایلی است که باعث این امر می شود که قبل تر در دوربین های متداول بازار شاهد آن نبودیم.

از ویژگی های دوربین دام 5 مگاپیکسل می توان به حسگر تصویر CMOS سایز 1/2.7 اینچ، رزولوشن 5 مگاپیکسل 16:9، لنز 3.6 میلیمتر، دید در شب رنگی استارلایت، میکروفن داخلی، استاندارد حفاظتی IP50 و گارانتی اصلی 2 ساله اشاره نمود. گارانتی دوربین های داهوا که توسط فروشگاه دو بی کا به مشتریان عرضه می شود فراگستر، نظارت گستر یا ماد طلایی می باشد.

دوربین داهوا

بهره گیری از فناروی Starlight (استارلایت)


فناوری Starlight در دوربین مداربسته، دوربین را قادر می سازد تا در محیط های کم نور، تصویری رنگی ثبت کند. این فناوری ثبت تصاویر را به صورت سیاه و سفید نیز امکان پذیر می کند. برای این تغییر در ثبت تصاویر به شرایط نوری محیط وابسته است. با این وجود اگر تصاویر به صورت سیاه و سفید نیز ثبت شود کیفیت و وضوح بهتری نسبت به دوربین مداربسته فاقد فناوری Starlight دارد.
سیستم های نظارتی استارلایت از جهت وضوح و کیفیت تصویر در شرایط کم نور و تاریک توانایی بیشتری نسبت به دوربین های مبتنی بر IR دارند. در دوربین مداربسته مبتنی بر IR باید در طول شب LED های مادون قرمز دائماً روشن باشند. در حالی که دوربین های Starlight به لطف سنسورهای پیشرفته، از نور محیط برای ثبت تصاویر نهایت استفاده را می برد. این دوربین برای ضبط تصاویر دید در شب رنگی نیاز به حداقل نور 0.005 LUX نوری دارد.

 

ضط صدا

این دوربین مداربسته میکروفن دار، این قابلیت را دارد که با استفاده از میکروفن داخلی علاوه بر تصویر صدای محیط اطراف را نیز ذخیره نمایند و برای این کار نیاز به سیم اضافه ای نیست و صدا از طریق همان کابل تصویر کواکسیال به دستگاه ضبط تصاویر منتقل و بر روی هارد ذخیره میگردد. 

 

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مداربسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این OSD MENU می توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

دید در شب هوشمند SMART IR

حتما شما نیز با این مشکل مواجه شده اید که در طول تصویربرداری در شب، صورت افراد یا اشیایی که به لنز دوربین مداربسته نزدیک می شوند بیش از حد سفید شده اند و امکان تشخیص را عملا غیر ممکن می سازند. به منظور برطرف نمودن این مشکلات، داهوا با بررسی تکنولوژی ها و بهره گیری از جدیدترین سخت افزارها اقدام به معرفی تکنولوژی Smart IR نمود. این تکنولوژی به طور انحصاری در اختیار داهوا قرار دارد و وظیفه آن بهبود تصویربرداری و نور مادون قرمز در طول شب می باشد. با نزدیک شدن سوژه به لنز دوربین مداربسته، این تکنولوژی شدت نورهای مادون قرمز را به گونه ای تنظیم می کند تا از سفید شدن بیش از حد تصاویر جلوگیری کند.

 

دید در شب هوشمند

 

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند.

فناوری hdcvi

تفاوت دوربین های استار لایت و فول کالر DAHUA


تنها تفاوت اصلی این دوربین ها در وجود LED یا نور مرئی در دوربین های وارم لایت یا فول کالر است .معمولا از دوربین های FULL COLOR برای محیط های با تاریکی مطلق(لوکس نوری 0.01 ) استفاده میشود و از دوربین های استارلایت در محیط های کم نور(لوکس نوری 0.1 ) که تمایل داریم تصاویر به صورت رنگی ذخیره شوند.

تفاوت استار لایت و فول کالر

 

نصب دوربین مداربسته داهوا

یکی از نکاتی که ما همواره به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم استفاده از نصابان حرفه ای و باتجربه می باشد و گول نصابان غیر حرفه ای با اجرت پایین تر از تعرفه را نخورند و به نوعی کیفیت را فدای قیمت نکنند. نصب دوربین مداربسته داهوا نیاز به تجربه و مهارت دارد و می تواند تاثیر بسزایی در خروجی کار داشته باشد.

 

قیمت و خرید دوربین 5 مگاپیکسلی دام داهوا

اگر بخواهیم از معتبر ترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته در جهان را نام ببریم که قیمتی مناسب و کیفیتی بالا داشته باشد باید به dahua اشاره نمود که با تولید انواع دوربین مداربسته و ایکس وی ار ها با تنوع گوناگون برای هر قشر و سلیقه ای مناسب است. فروشگاه دو بی کا وظیفه خود می داند تا قیمت دوربین 5 مگاپیکسلی داهوا مدل 1500TRQP-A را با نازل ترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.



پرسش و پاسخ HAC-HDW1500TRQP-A
ارسال پرسش