دوربین مداربسته داهوا HDW1509TLQP-A
دوربین مداربسته داهوا HDW1509TLQP-A

دوربین داهوا HDW1509TLQP-LED-A (میکروفون دار + فولکالر)

  • دید در شب رنگی
  • لنز 5 مگاپیکسل
  • دارای میکروفن داخلی
  • دید در شب رنگی (Full Color) با برد دید در شب 20 متری
  • گارانتی 24 ماهه
3,900,000 تومان
30%
2,730,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین میکروفون دار و فول کالر داهوا مدل HDW1509TLQP-A-LED

دوربین دام فول کالر یا همان دید در شب رنگی داهوا مدل HDW1509TLQP-A با رزولوشن 5 مگاپیکسل یکی از جدید ترین و در عین حال قوی ترین سری دوربین های برند DAHUA است که پیش تر نمونه 2 مگاپیکسل آن را با نام 1209TLQP-A دیده بودیم که از پرفروش ترین محصولات در بازار به شمار می رود. حرف A در انتهای کد کالا نشان دهنده میکروفون دار بودن آن است که کاربر می تواند علاوه بر داشتن تصویر واضح، صدای شفافی را نیز همراه آن دریافت کند. این دوربین FULL COLOR بدلیل داشتن نور LED در شب نیز همانند روز تصویر رنگی ثبت می نماید. از قابلیت های دیگر این دوربین مداربسته می توان به لنز 5 مگاپیکسلی HDCVI داهوا، میکروفون داخلی، دید در شب تا 20 متر، لنز ثابت 3.6 میلی متری، استاندارد حفاظتی IP67 و گارانتی 2 ساله رسمی اشاره نمود.

قابلیت های دوربین میکروفون دار داهوا

جنس بدنه

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا HDW1509TLQP-A-LED از فلز و پلاستیک بوده و در نتیجه قیمت دوربین داهوا را بسیار به صرفه کرده است ضمن اینکه پلاستیک استفاده شده بسیار باکیفیت بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد.

 

DWDR

یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور DWDR این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

تکنولوژِ WDR

 

 دید در شب رنگی

دید در شب این دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل دام داهوا تا 20 متر را می تواند به خوبی برای شما نمایش دهد که به لطف استفاده از ال ای دی مرئی خود می تواند در محیط های تاریک به کمک شما بیاید تا تصاویری رنگی را شاهد باشید. بنابراین برای محیط هایی با تاریکی مطلق بهتر می توان سوژه را دید و تشخیص داد.

 

محدوده دمای کاری دوربین

دمای کاری این دوربین مداربسته داهوا از منفی 40 تا مثبت 60 است که این امر باعث می شود که از این دوربین بتوان در تمام شرایط آب و هوایی در ایران بدون نگرانی استفاده نمود .

 

قابلیت ضبط صدای محیط

این دوربین میکروفون دار، یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد و بدنبال آن باشند. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. حرف A در بعد از مدل این دستگاه نشان دهنده همین موضوع است. پس درصورتیکه هیچ استفاده ای از این قابلیت نمی کنید از مدل بدون میکروفون که هزینه به مراتب پایین تری دارد استفاده کنید.

 

ابعاد دوربین

مشخصات فنی

ویدئو کیفیت تصویر

 

خرید دوربین HDW1509TLQP-A داهوا

اگر قصد خرید دوربین مداربسته HDW1509TLQP-A برند داهوا را دارید باید به این نکته توجه نمایید که گارانتی یکی از مهمترین پارامتر ها برای انتخاب می باشد چراکه می توان کالای اصلی را از تقلبی یا قاچاق تشخیص داد. لذا فروشگاه دو بی کا با دانستن این دغدغه خریداران، تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه اصلی و رسمی عرضه می نماید تا خیال شما را بیش از پیش راحت نماید.

 

قیمت دوربین HDW1509TLQP-A دید در شب رنگی

یکی از معیار هایی که می توان تعیین کننده قیمت دوربین مداربسته باشد کیفیت تصویر ارائه کننده، مشخصه فنی و قابلیت هایی است که جهت رفاه مشتری ارائه می شود. دوربین دید در شب رنگی داهوا 1509TLQP-A DAHUA بدلیل فناوری فول کالر و همچنین رزولوشن 5 مگاپیکسل دارای قیمتی بسیار ارزنده و منصفانه است که این امر فقط از این شرکت معتبر و بزرگ بر می آید.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش