دوربین xmeye plus مدل bat
دوربین xmeye plus مدل bat

دوربین مداربسته لامپی XMEYE PLUS مدل BAT

  • کیفیت تصویری بالا با رزولوشن 4MP
  • صدای دو طرفه ، دید در شب رنگی
  • چرخش 360 درجه
  • دوربین هوشمند لامپی با رزلوشن 4 مگاپکسل دارای سخنگوی فارسی دید در شب رنگی و امکان مکالمه دو طرفه و همچنین قابلیت تعقیب سوژه و قابلیت چرخش افقط 360 درجه و عمودی 90 درجه
1,650,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی XMEYE PLUS Bat

دوربین لامپی و چرخشی XMEYE PLUS مدل BAT با کیفیت 4 مگاپیکسل

دوربین مداربسته وای فای چرخشی XMeye Plus Bat ، را باید یک دوربین مداربسته چیز تمام دانست با ما همراه باشید که به بررسی این دوربین لامپی هوشمند بپردازیم ، دوربین وایرلس لامپی XMEYE PLUS مدل BAT یکی از محصولات این شرکت بوده که بدلیل سرور داخلی قدرتمند خود بسیار محبوب و پرطرفدار شده است چراکه دیگر نگرانی از بابت فیلتر شدن سرور های خارجی در دوربین های تحت شبکه وجود نخواهد داشت.

اگر بخواهیم ویژگی های بارز این دوربین مداربسته لامپی عبازتند از:

  • رزلوشن 4 مگاپیکسل
  • اتصال راحت با قابلیت اتصال به سرپیچ لامپ
  • قابلیت چرخش افقط 360 درجه و عمودی 90 درجه
  • قابلیت تعقیب سوژه (Auto Tracking)
  • امکان ذخیره صدای محیط و امکان مکالمه دو طرفه 
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 256 گیگابایت 
  • دارای سیستم تشخیص انسان
  • دید در شب رنگی
  • امکان کنترل از راه دور توسط نرم افزاری های کامپیوتری یا اپلیکیشن موبایل (راه اندازی دوربین تنها در 5 دقیقه)
  •  

ین دوربین لامپی از یک لنز پرقدرت با رزولوشن 4 مگاپیکسل بهره می برد که می تواند تصاویری به مراتب شفاف تر و واضح تر را به کاربران ارائه دهد و کیفیت تصویر به مراتب بالاتری نسبت به دوربین های چرخشی لامپی موجود در بازار ارائه می نماید.

 

دوربین xmeye plus

 

بسته بندی و مشخصات ظاهری

اگر پیش از این  دوربین مداربسته ایمو رنجر را دیده باشید بسته بندی XMeye Plus Bat شباهت به دوربین ایمو دارد ، ایمو برندی شناخته شده و یکی از زیر مجموعه های برند داهوا می باشد و این شباهت در بسته بندی در نگاه اول حسی خوب و قابل اعتماد به خریدار ارائه می نماید. این دوربین در ابعاد 8*13 سانتی متر و وزن 800 گرم به رنگ سفید در بازار عرضه شده است. لنز این دوربین ثابت و به اندازه 3.6 میلی متر می باشد.

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک این قابلیت شما قادر خواهید بود تا به محض تشخیص انسان توسط دوربین وایرلس یک پیام هشدار از طریق نرم افزار موبایل دریافت نمایید و این امر می تواند در ورود های غیر مجاز و اعلام سرقت بسیار کاربردی و پراهمیت باشد.

 

دارای سخنگوی فارسی

دوربین مداربسته XMeye Plus مدل Bat ساخت ایران می باشد و در تمام مراحل تنظیم کردن دستگاه دارای سخنگوی فارسی می باشد که باعث میشود سر در 5 دقیقه بتوان دوربین مداربسته را ه تلفن همراه خود متصل نمایید.

 

قابلیت smart tracking و motion detection

جالب است بدانید یکی از قابلیت های ویژه ی این دوربین تشخیص و تفکیک سوژه ها از هم می باشد. به عنوان مثال به راحتی می تواند انسان ، حیوان و اشیاء را از هم تشخیص دهد.  و هم چنین می تواند تمامی حرکت سوژه های متحرک قابل شناسایی را با توجه به چرخش 360 درجه ای که دارد دنبال و ذخیره کند.

 

 دوربین 360 درجه چرخشی

دوربین مینی اسپید دام مدل بت می تواند تا زاویه 360 درجه ای را در اختیار شما قرار دهد . زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و -5 درجه تا 80 درجه به صورت عمودی هیچ چیز را از چشمان این کوچولوی پرقدرت پنهان نمی کند. دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از خانه خود را با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. محدوده کامل، عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

 

پشتیبانی تا 256 گیگابایت

فضای ذخیره سازی این دستگاه قادر خواهد بود تا از کارت حافظه SD کارت با ظرفیت 256 گیگابایت را پشتیبانی نماید و بتواند تصاویر را با بالارین کیفیت درون آن ذخیره سازی نمود.

 

 

 

قابلیت Alarm Schedule  و  Geofencing

با فعال سازی حالت دزدگیر میتوان محدوده ای که برای شما مهم است را معین کنید و حتی ساعت برای این قابلیت تنظیم کنید و یا 24 ساعته از این قابلیت استفاده کنید که به محض ورود جسمی به آن محدوده آژیر دوربین صدا بدهد و حتی اگر اینترنت تلفن همراه شما روشن باشد سریع برای شما اعلام یا ناتیفیکیشن بدهد و شما تنها با یک کلیک ساده وارد نرم افزار شوید و تصویر زنده را ببینید.

 

دید در شب رنگی و سیاه سفید 

دید در شب رنگی و یا سیاه سفید امکان این را به ما میدهد که در ظلمات شب و یا در فضا هایی که هیچ نوری وجود ندارد میتوان تصویر سیاه سفید و یا با استفاده از پرژکتور های تعبیه شده در دوربین مداربسته تصویر کاملا رنگی را داشته باشید.

 

خرید دوربین لامپی XMEYE PLUS

اگر قصد خرید یک دوربین لامپی باکیفیت ساخت بالا و امکانات منحصربفرد را دارید باید بگوییم بهترین گزینه مدل XMEYE PLUS BAT بوده که می تواند تمام نیاز شما برای داشتن یک دوربین مداربسته کامل را برآورده نماید.  

 

قیمت دوربین لامپی 

یکی از معیار های مهم در قیمت دوربین های مداربسته قابلیت ها و یا آپشن هایی است که در اختیار شما قرار می دهد تا شما با خیالی آسوده تر بتوانید از محل مورد نظرتان محافظت و مراقبت نمایید. قابلیت چرخش 360 درجه ای دوربین، تعقیب سوژه، مکالمه دو طرفه، پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت، سیستم تشخیص انسان و اپلیکشن اختصاصی برای مدیریت دستگاه و همچنین دید در شب رنگی که این امکان را به مشتریان خود می دهد تا در تاریکی شب نیز تصاویر را مانند روز، رنگی تماشا نمایند، اشاره نمود که همگی از این محصول یک کالای با ارزش ساخته است.

 



پرسش و پاسخ XMEYE PLUS Bat
ارسال پرسش