دوربین داهوا 1509tp-led
دوربین داهوا 1509tp-led

دوربین مداربسته فول کالر داهوا HFW-1509TP-LED (5 مگاپیکسل)

  • دید در شب رنگی
  • رزولوشن 5 مگاپیکسل
  • برد دید در شب 20 متر
  • لنز 3.6mm
  • گارانتی 24 ماهه
  • ضد آب و گردوغبار
3,380,000 تومان
40%
2,028,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی dahua 5mp full color model 1509tp-led

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل 1509TP-LED داهوا

یکی از پرفروش ترین دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا مدل 1509TP-LED است که قابلیت تصویر برداری رنگی (FULL-COLOR) در شب را داراست که این کار را بوسیله نور مرئی که به اصطلاح به آن وارم لایت میگویند و زیر لنز دستگاه تعبیه شده است انجام میپذیرد. دوربین بالت داهوا 1509TP-LED دارای کیفیت تصویر 5 مکاپیکسل 4K می باشد که برای آنکه بتوانید چنین کیفیت بالایی را بر روی دستگاه ضبط کننده مشاهده نمایید می بایست از یک DVR 4K استفاده نمایید.

دوربین داهوا 1509

فناوری فول کالر چیست؟


داهوا با تکنولوژی جدید فول کالر (Full Color) خود یک گام را از دوربین های استارلایت فراتر گذاشته و توانسته توجه مشتریان سیستم های نظارت تصویری را به خود جلب کند. این تکنولوژی که قدرت پردازندگی رنگ بالایی دارد شما را قادر میسازد در تاریکی های کم بتوانید تصاویر دوربین مداربسته را بصورت تمام رنگی ببینید. از آنجا که دوربین های فولکالر دارای LED وارم لایت (نور گرم) بجای مادون قرمز هستند به آنها دوربین های LED نیز گفته می شود.

مشخصات فنی

4 سیگنال روی 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا، داده و برق. انتقال داده دو طرفه به دوربین HDCVI اجازه می دهد تا با HCVR تعامل داشته باشد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا هشدار. علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC  نیز برای انعطاف‌پذیری بیشتر این سیستم پشتیبانی می نماید.

 

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مدار بسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این OSD MENU می توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

فناوری داهوا

تکنولوژی WDR

از جمله قابلیت های دیگر دوربین مداربسته داهوا HFW1509TP تکنولوژی WDR میباشد که با ایجاد چند تصویر و ادغام آنها با هم و ساخت تصویر و همسان سازی نور ، در نهایت در هر شرایط نوری بهترین عملکرد را خواهد داشت به نوعی که سرعت واکنش این دوربین در مقابل تغییرات نور محیطی بسیار سریع میباشد و شما همیشه بهترین تصویر را خواهید داشت.

 

دارای استاندارد حفاظتی 

دوربین داهوا HFW1509TP دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

 

ابعاد دوربین

این دوربین بولت داهوا دارای اندازه های ۱۷۴/۵ میلی متر در طول و قطر بدنه اصلی از کف ۷۲/3 میلی متر و از عرض ۷۰/۶ میلی متر می باشد. این دستگاه جزو کیس متوسط در بین دوربین های داهوا طبقه بندی میشود.

ابعاد دوربین داهوا

گارانتی

یکی از نگرانی اکثر مشتریان در هنگام خرید دوربین مداربسته اصالت کالاست. فروشگاه اینترنتی دو بی کا با هدف جلب رضایت مشتریان و با داشتن سابقه طولانی در زمینه تجهیزات حفاظتی و نظارتی اقدام به عرضه محصولات داهوا با گارانتی اصلی و معتبر 24 ماهه می نماید. لذا شما مشتریان عزیز  میتوانید بدون دغدغه خرید خود را کامل نمای

 

جمع بندی

درصورتیکه قصد خرید دوربین 5 مگاپیکسلی داهوا را دارید می توانید از مدل هایی همچون 1500TP-A, 1500DP,1509TP بهره ببرید که در کنار خوش ساخت بودن و مرغوب بودن دستگاه، قیمت بسیار مقرون بصرفه و باارزش خرید بالا را نیز دارد که در قیاس با رقیبان خود بی مانند می باشد.



پرسش و پاسخ dahua 5mp full color model 1509tp-led
ارسال پرسش