دوربین مداربسته چرخشی Xmeye plus مدل Owl

  • چرخش 360 درجه
  • مکالمه دو طرفه
  • ارسال هشدار یا آلارم به گوشی موبایل
  • دارای سرو داخلی
  • سخنگوی فارسی
  • تشخیص صدای گریه
  • دارای پرژکتور برای دید در شب رنگی
  • ردیابی هوشمند سوژه در حال حرکت
  • ضبط ویدئو در حالت موشن
  • تشخیص انسان
  • پشتیبانی از رم تا 256 گیگ
  • گارانتی 12 ماهه
1,430,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی xmeye plus model owl security camera

دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل Xmeye Plus مدل Owl

دوربین های هوشمند که چند سالی هست به بازار معرفی شده است با حضورش سر و صدای زیادی به پا کرده است و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. دوربین چرخشی Xmeye Plus مدل Owl یک دوربین گردان یا اسپید دام است که قابلیت گردش 360 درجه را داراست و با لنز 4 مگاپیکسلی خود می تواند تصاویری با وضوح بالا را ضبط نماید. این دوربین بیسیم یا وایرلس بوسیله اتصال به  وای فای منزل یا محل کار می تواند تصاویر را بر روی نرم افزاری مختص خود که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می شود، به کاربر نشان دهد از این رو هر موقع که اراده نمایید امکان مشاهده تصویر در جهت و زوایای مختلف و ضبط تصاویر را دارید. 

از نکاتی که این دوربین مداربسته را نسبت به سایر برند های در بازار متمایز می نماید و آن را یک مزیت عالی برشمرد، سخنگوی فارسی و سرور های قدرتمند داخلی است. شما با در اختیار داشتن سرور داخلی دیگر نگرانی از بابت فیلتر بودن سرور ها و نیاز به فیلتر شکن و در نتیجه افت سرعت یا لگ را شاهد نخواهید بود. از قابلیت های دوربین xmeye plus مدل owl می توان به مکالمه دوطرفه، ردیابی هوشمند سوژه در حال حرکت، تشخیص انسان، ضبط ویدئو در حالت موشن، ارسال هشدار یا آلارم به گوشی موبایل، حالت شخصی برا جمع شدن لنز دوربین، تشخیص صدای گریه، قابلیت دید در شب و دارای پرژکتور برای دید در شب رنگی و همچنین گارانتی 12 ماهه اشاره نمود که این آپشن ها آن را به یکی از بهترین دستگاه ها تبدیل می نماید.

دوربین اسپیددام xmeye

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک این قابلیت شما قادر خواهید بود تا به محض تشخیص انسان توسط دوربین وایرلس xmeye plus یک پیام هشدار از طریق نرم افزار موبایل دریافت نمایید و این امر می تواند در ورود های غیر مجاز و اعلام سرقت بسیار کاربردی و پراهمیت باشد.

تشخیص انسان

دارای سخنگوی فارسی

دوربین مداربسته XMeye Plus مدل Owl ساخت ایران می باشد و در تمام مراحل تنظیم کردن دستگاه دارای سخنگوی فارسی می باشد که باعث میشود سر در 5 دقیقه بتوان دوربین مداربسته را ه تلفن همراه خود متصل نمایید.

سخنگو فارسی

قابلیت smart tracking و motion detection

جالب است بدانید یکی از قابلیت های ویژه ی این دوربین تشخیص و تفکیک سوژه ها از هم می باشد. به عنوان مثال به راحتی می تواند انسان ، حیوان و اشیاء را از هم تشخیص دهد.  و هم چنین می تواند تمامی حرکت سوژه های متحرک قابل شناسایی را با توجه به چرخش 360 درجه ای که دارد دنبال و ذخیره کند.

 

 دوربین 360 درجه چرخشی

دوربین مینی اسپید دام xmeye می تواند تا زاویه 360 درجه ای را در اختیار شما قرار دهد . زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و -5 درجه تا 80 درجه به صورت عمودی هیچ چیز را از چشمان این کوچولوی پرقدرت پنهان نمی کند. دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از خانه خود را با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. محدوده کامل، عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

 

پشتیبانی تا 256 گیگابایت

فضای ذخیره سازی این دستگاه قادر خواهد بود تا از کارت حافظه SD کارت با ظرفیت 256 گیگابایت را پشتیبانی نماید و بتواند تصاویر را با بالارین کیفیت درون آن ذخیره سازی نمود.

دوربین وای فای دار

قابلیت Alarm Schedule  و  Geofencing

با فعال سازی حالت دزدگیر میتوان محدوده ای که برای شما مهم است را معین کنید و حتی ساعت برای این قابلیت تنظیم کنید و یا 24 ساعته از این قابلیت استفاده کنید که به محض ورود جسمی به آن محدوده آژیر دوربین صدا بدهد و حتی اگر اینترنت تلفن همراه شما روشن باشد سریع برای شما اعلام یا ناتیفیکیشن بدهد و شما تنها با یک کلیک ساده وارد نرم افزار شوید و تصویر زنده را ببینید.

 

دید در شب رنگی و سیاه سفید 

دید در شب رنگی و یا سیاه سفید امکان این را به ما میدهد که در ظلمات شب و یا در فضا هایی که هیچ نوری وجود ندارد میتوان تصویر سیاه سفید و یا با استفاده از پرژکتور های تعبیه شده در دوربین مداربسته تصویر کاملا رنگی را داشته باشید.

 

 

نحوه نصب دوربین مداربسته XMEYE PLUS

 

قدم اول

  • اپلیکیشن XMEYE PLUS را از Google Play یا App Store دانلود و نصب نمائید.
  • دوربین را با آداپتور موجود در جعبه به برق شهری متصل کنید.
  • پس از راه اندازی اولیه ، دکمه ریست را برای 5 تا 7 ثانیه با یک سوزن فشار دهید تا پیام " دستگاه در حال تنظیم مجدد می باشد ، لطفاَ خاموش نکنید " شنیده شود. پس از چند ثانیه ، دستگاه مجدداَ راه اندازی شده و آماده کار خواهد بود.

 

راه اندازی دوربین بدون نیاز به اینترنت (LOCAL)

  • آداپتور دوربین را متصل کنید . بعد از چند ثانیه پیام : " دستگاه درحال راه اندازی می باشد." و سپس پیام "دستگاه راه اندازی شد. لطفاَ اطلاعات Wifi را تنظیم نمائید." از اسپیکر دوربین پخش خواهد شد.
  • WLAN گوشی را روشن نموده و Wifi مربوط به دوربین (XMEYEPLUS-XX:XX:XX ) را انتخاب کنید تا ارتباط بین دوربین و گوشی برقرار شود. پس از اتصال ، ممکن است در موبایل یا تبلت پیغام No Internet نشان داده شود و از شما بخواهد که اتصال را قطع کنید. در این حالت نیاز نیست اتصال را قطع کنید. فقط کافیست پیام را کنسل کنید.
  • اپلیکیشن XMEYE PLUS را اجرا کرده و وارد قسمت Wifi connection شده و پس ازانتخاب Wifi دوربین صفحه مانیتورینگ و کنترل پنل دستگاه نمایش داده خواهد شد.برای اینکه بتوان تصاویر دوربین Wifi و یا دوربین لامپی خود را در هر نقطه از جهان و از طریق اینترنت مشاهده کنید ، لازم است ابتدا دوربین را به اینترنت متصل نمائید.

 

 

راه اندازی دوربین بوسیله اینترنت (اصلی)

  • اپلیکیشن XMEYE PLUS را اجرا نموده و با وارد کردن ایمیل و پسوورد اکانتی برای خود ایجاد کنید. در صورت عدم ایجاد اکانت ، قسمتی از قابلیت های دوربین در دسترس نخواهد بود.
  • در محل نصب دوربین از وجود اینترنت Wifi ( ADSL یا TDLE سیم کارتی ) مطوئن شوید دقت کنید که وای فای موجود مخفی ( Hidden Wifi) نباشد. سپس گوشی خود را به همان اینترنت وصل کنید.
  • اپلیکیشن XMEYE PLUS را اجرا نموده و در قسمت Device بروید + کلیک کرده و در صفحه Add Device منوی Indoor Camera را انتخاب کنید.
  • در صفحه Wifi Camera بر روی AP Hotspot کلیک نموده و User Name و Password اینترنت وای فای را وارد نمائید و بر روی Next Step کلیک کنید.
  • در صفحه Network Connection بر روی GO to setup Wifi کلیک نموده و سپس I got it را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات Wifi گوشی وارد شوید. با انتخاب Wifi دوربین مجدداَ به برنامه بازگشته و منتظر شوید تا در صفحه جدید عبارت Hear “DingDong” prompt فعال شود.
  • بر روی عبارت Hear “DingDong” prompt کلیک کرده و چند لحظه منتظر بمانید تا تنظیمات مودم بر روی دوربین اعمال شود. در صورت موفق بودن عملیات پیغام “ با موفقیت به روتر وصل شد" و سپس پیغام " با موفقیت به سرور وصل شد." از اسپیکر دوربین پخش می شود.
  • حال برای دوربین اسم انتخاب کنبد و با کلیک برروی Confirm مراحل اتصال دوربین به اینترنت مودم پایان خواهد یافت.

 

 

اجرا برنامه Xmeye Plus

  • اپلیکیشن XMEYE PLUS را اجرا نموده و دوربین جدید را از لیست دوربین های موجود پیدا کنید. سپس بر روی علامت کلیک نموده و برای دوربین خود رمز عبور انتخاب نمائید. بعد از ذخیره رمز عبور ، صفحه مانیتورینگ و کنترل پنل دستگاه مشاهده خواهد شد.

رمز عبور پیش فرض admin123 می باشد..

Anti-Flicker : اگر در محل نصب دوربین از لامپ های کم مصرف ، فلورسنت یا LED استفاده شده است ، احتمال دارد به دلیل وجود مشکلاتی در قسمت درایور این لامپ ها ، پرشهایی در تصویر دوربین مشاهده شود.

برای رفع این مشکل ، از منوی Setting ، گزینه Picture Setting را انتخاب و سپس گزینه Anti-Flicker را فعال کنید.

Device Inversion : بعضی مواقع به دلیل وضعیت و موقعیت محل نصب دوربین نیاز است که تصویر نمایش داده شده معکوس گردد. برای انجام این کار از منوی Setting وارد گزینه Picture Setting شده و Device Inversion رافعال کنید.

آماده سازی کارت حافظه : کارت حافظه را در خشاب موجود بر روی دوربین وارد کرده و از منوی Setting گزینه Video Management را انتخاب و سپس گزینه Format را فعال کنید.

بعد از چند لحظه Format کامل شده و کارت حافظه آماده ضبط تاویر دوربین خواهد بود.

 

 

قیمت و خرید دوربین چرخشی و دیواری xmeye plus مدل Owl

درصورتیکه تصمیم به خرید دوربین ایکس ام ای مدل owl را گرفته اید و آن را مناسب ترین گزینه می دانید، با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید و ایجاد حساب کاربری در فروشگاه دوبیکا می توانید آن را در کوتاه ترین مدت و با ارزان رین قیمت خریداری نمایید چراکه ما به عنوان نماینده محصولات دوربین Xmeye Plus به دنبل جلب رضایت مشتریان خود هستیم. لازم به ذکر است در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.



پرسش و پاسخ xmeye plus model owl security camera
  • کاربر سایت دوشنبه، 03 مهر 1402

    نگفتین ضد آب نیست

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، این دوربین برای محیط داخلی هست و مناسب محیط بیرون نمی باشد.

ارسال پرسش