دوربین بی بی کم XMEYE PLUS مدل Eagle

  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل
  • قابلیت مکالمه دوطرفه
  • دارای LED برای دید در شب رنگی
  • تعقیب سوژه
  • تشخیص انسان
  • سرور داخلی برای انتقال تصویر
  • گارانتی 12 ماهه
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Baby Cam Xmeye Plus model Eagle

دوربین مداربسته XMEYE PLUS مدل EAGLE

اگر به فکر خرید دوربین بی بی کم برای اتاق فرزند خود هستید و یا می خواهید یک دوربین ارزان قیمت را برای محل کار خود خریداری نمایید دوربین XMEYE PLUS مدل EAGLE بهترین گزینه برای شما می باشد. این دستگاه باتوجه به امکانات و قابلیت های بسیار خود قیمتی بسیار مقرون بصرفه و ارزنده ای دارد که می تواند نیاز کاربران برای داشتن یک دوربین هوشمند را برآورده سازد. از مهم ترین و اصلی ترین ویژی های دوربین xmeye plus می توان به قابلیت چرخش 360 درجه، کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل و با وضوح بالا، بهره مندی از چراغ های LED برای داشتن دید در شب رنگی، قابلیت مکالمه دوطرفه از طزیق موبایل با افراد حاضر در محیط دوربین و بالعکس، توانایی تعقیب یا دنبال نمودن سوژه در حال حرکت، قابلیت تشخیص انسان و ارسال آلارم به گوشی همراه کاربر، تشخیص دادن صدای گریه کودک و ارسال گزارش برای صاحب دوربین، نرم افزار اختصاصی XMEYE و گارانتی 12 ماهه.

دوربین بی بی کم

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

یکی از کاربردی ترین امکانات ایکس ام ای مدل EAGLE، سیستم تشخیص انسان میباشد که درصورت حضور نداشتن در منزل یا محل کار این امکان را به شما خواهد داد تا درصورت ورود افراد یا سارقین آنها را تشخیص و پیامی مبنی بر ورود غیر مجاز برایتان ارسال خواهد کرد.

تشخیص انسان

دارای سخنگوی فارسی

دوربین مداربسته XMeye Plus مدل Owl ساخت ایران می باشد و در تمام مراحل تنظیم کردن دستگاه دارای سخنگوی فارسی می باشد که باعث میشود سر در 5 دقیقه بتوان دوربین مداربسته را ه تلفن همراه خود متصل نمایید.

سخنگو فارسی

قابلیت smart tracking و motion detection

جالب است بدانید یکی از قابلیت های ویژه ی این دوربین مداربسته تشخیص و تفکیک سوژه ها از هم می باشد. به عنوان مثال به راحتی می تواند انسان ، حیوان و اشیاء را از هم تشخیص دهد.  و هم چنین می تواند تمامی حرکت سوژه های متحرک قابل شناسایی را با توجه به چرخش 360 درجه ای که دارد دنبال و ذخیره کند.

 

 دوربین 360 درجه چرخشی

این دوربین BABY CAM می تواند تا زاویه 360 درجه ای را در اختیار شما قرار دهد . زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و -5 درجه تا 80 درجه به صورت عمودی هیچ چیز را از چشمان این کوچولوی پرقدرت پنهان نمی کند. دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از خانه خود را با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. محدوده کامل، عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

 

دوربین مراقبت از کودک xmeye eagle

 

پشتیبانی تا 256 گیگابایت

فضای ذخیره سازی این دستگاه قادر خواهد بود تا از کارت حافظه SD کارت با ظرفیت 256 گیگابایت را پشتیبانی نماید و بتواند تصاویر را با بالارین کیفیت درون آن ذخیره سازی نمود.

 

دیگر مشخصات

با فعال سازی حالت دزدگیر میتوان محدوده ای که برای شما مهم است را معین کنید و حتی ساعت برای این قابلیت تنظیم کنید و یا 24 ساعته از این قابلیت استفاده کنید که به محض ورود جسمی به آن محدوده آژیر دوربین صدا بدهد و حتی اگر اینترنت تلفن همراه شما روشن باشد سریع برای شما اعلام یا ناتیفیکیشن بدهد و شما تنها با یک کلیک ساده وارد نرم افزار شوید و تصویر زنده را ببینید.

 

دید در شب رنگی و سیاه سفید 

دید در شب رنگی و یا سیاه سفید امکان این را به ما میدهد که در ظلمات شب و یا در فضا هایی که هیچ نوری وجود ندارد میتوان تصویر سیاه سفید و یا با استفاده از پرژکتور های تعبیه شده در دوربین مداربسته تصویر کاملا رنگی را داشته باشید.

 

جمع بندی

اگر بدنبال دوربین وایرلس با کیفیت دوربین 4 مگاپیکسل هستید که دارای دید در شب رنگی باشد و بتواد امنیت خانه و محل شمارا در هر لحظه گزارش دهد ما به شما دوربین مداربسته Xmeye مدل Eagle زا پیشنهاد میدهیم که قابلیت ذخیره تصاویر بر روی کارت حافظه تا 256 گیگ را دارد. این محصول توسط فروشگاه دوبیکا به عنوان نماینده فروش محصولات این برند و با گارانتی 12 ماهه عرضه می گردد که خیال شمارا از بابت قیمت و اصالت کالا راحت می نماید. همچنین درصورتیکه سوالی دارید می توانید با مجموعه تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ Baby Cam Xmeye Plus model Eagle
ارسال پرسش