دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد Z204

  • دوربین اسپید دام
  • رزولوشن 2 مگاپیکسلی
  • قابلیت تشخیص انسان
  • کارت حافظه 128گیگابایت
  • اتصال بی سیم و با سیم
  • تعقیب هوشمند سوژه
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sfiord Cctv Z204

بررسی تخصصی دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد z204

دوربین مداربسته وایرلس اسفیورد Z204، یک دوربین تحت شبکه هوشمند با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل است که توسط شرکت ایرانی اسفیورد ساخته و به بازار عرضه شده است. این دوربین برای افزایش امنیت در داخل ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به سیستم دزدگیر حرفه‌ای با استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد. این سیستم قادر است حرکات انسان و اشیاء دیگر را تشخیص داده و در صورت تشخیص خطر، آژیر خطر را فعال کرده و یک هشدار به تلفن شما ارسال کند. نصب این دوربین بدون نیاز به کابل کشی و دستگاه ذخیره‌سازی امکان‌پذیر است. این دوربین مداربسته دارای قابلیت اتصال به اینترنت با سیم یا بی‌سیم و نیاز به یک آداپتور برق مخصوص دارد. همچنین برای نصب در داخل ساختمان‌ها، یک پایه اختصاصی برای نصب روی سقف یا دیوار نیز وجود دارد.

 

ویدیو معرفی و بررسی دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z204

 

بررسی کلی ویژگی های دوربین مداربسته بیسیم z204

دوربین بی سیم اسفیورد

دوربین بی‌سیم تحت شبکه اسفیورد مدل Z204 با کیفیت تصویر 2MPX، یک دوربین هوشمند فول اچ‌دی است که به‌راحتی در کمتر از ۳۰ دقیقه نصب می‌شود. این دوربین مداربسته بیسیم امکان ذخیره صدا و تصویر را بر روی کارت حافظه دارد و می‌توانید تصاویر را از هر جای دنیا از طریق گوشی‌موبایل مشاهده نمایید. دارای سیستم دزدگیر با هوش مصنوعی است که تفاوت حرکات حیوانات و انسان‌ها را تشخیص می‌دهد. در صورت تحریک، آژیر را فعال کرده و پیام هشدار به گوشی موبایل شما ارسال می‌کند، افزایش امنیت را در زمان ترک منزل یا محل کار فراهم می‌کند. دارای دید در شب رنگی برای تصاویر واضح در تاریکی مطلق و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

برای ذخیره تصاویر نیاز به دستگاه ذخیره‌سازی ندارد، کافی است کارت حافظه میکرو اس‌دی را در محفظه زیر دوربین قرار دهید. در صورت پر شدن حافظه، تصاویر قدیمی به صورت خودکار حذف و جایگزین می‌شوند. همچنین، اگر دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارید، می‌توانید از مودم‌های سیمکارتی دانگلی اسفیورد استفاده کنید. دوربین همچنین امکان بازپخش تصاویر را فراهم می‌کند و با برق اضطراری 12 ولت UPS اسفیورد، تا ۳ ساعت روشن می‌ماند.

 

امکانات دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z204

  • مناسب نصب در فضاهای صنعتی
  • دید در شب سیاه و سفید و رنگی
  • ضد آب و گرد و غبار
  • دزدگیر هوشمند و به صدا درآمدن آژیر درصورت خطر
  • تصاویر قابل مشاهده در آیفون، اندروید و ویندوز
  • مکالمه دوطرفه توسط میکروفون داخلی دوربین
  • قابل استفاده در محیط خارجی و تمامی شرایط آب و هوایی

 

نگاهی به اجزای دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z204

 

گارانتی و خرید دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل z204

دوربین مداربسته بی‌سیم اسفیورد مدل Z204، با ساختار بولت و ضد آب، قابلیت نصب در فضای باز حتی در باران را داراست. این دوربین تحت شبکه دارای دزدگیر داخلی می‌باشد که در صورت تشخیص خطر، با سنسورهای امنیتی حساس، آژیر خطر فعال می‌شود و اطلاعات به تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی کاربر منتقل می‌شود. همچنین، این دوربین از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند و اطلاعات صوتی و تصویری را به مدت ۲۴ ساعت ثبت می‌نماید. این اطلاعات به صورت آنلاین قابل دسترسی است. دوربین مداربسته بی‌سیم Z204 اسفیورد دارای گارانتی ۶ ماهه از شرکت تولید کننده و همچنین خدمات پس از فروش 36 ماهه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر و خرید دوربین‌های مداربسته اسفیورد، به فروشگاه اینترنتی دوبی کا مراجعه نمایید.



پرسش و پاسخ Sfiord Cctv Z204
ارسال پرسش