دوربین 5 مگاپیکسل داهوا 1500TLMQP
دوربین 5 مگاپیکسل داهوا 1500TLMQP

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1500TLMQP - فلزی (کیفیت 5 مگاپیکسل)

  • بدنه فلزی با کیفیت 5MP
  • دید در شب 30 متری
  • مجهز به فناری استارلایت (Starlight)
  • استاندارد مقاومتی IP67
2,997,000 تومان
30%
2,097,900 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی dahua dome camera model DH-HAC-HDW1500TLMQP

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1500TLMQP

یکی از سری های دوربین دام داهوا که قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 5 مگاپیکسل را دارد دوربین داهوا HDW1500TLMQP بوده که به کمک فناوری استارلایت این شرکت می تواند در تاریکی شب نیز ویدئو هایی با نور رنگی تصویربرداری نماید. این دوربین 5MP داهوا دارای یک بدنه ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک مرغوب است که بدلیل به کار رفتن فلز در ساخت آن کیفیت به مراتب بیشتری نسبت به مدل های اقتصادی پلاستیکی دارد و در برابر ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. داهوا 1500TLMQP جزو سری های LITE یا  میان رده بشمار می رود که در کنار ویژگی های بسیار کارآمد و قابل قبول از قیمت بسیار مناسب و بصرفه ای نیز برخوردار می باشد که باعث ترغیب مشتریان برای تهیه آن می گردد. 

از ویژگی های دوربین دام 5 مگاپیکسل می توان به حسگر تصویر CMOS سایز 1/2.7 اینچ، رزولوشن 5 مگاپیکسل 16:9، لنز 3.6 میلیمتر، دید در شب رنگی استارلایت، میکروفن داخلی، استاندارد حفاظتی IP50، برد دید در شب 30 متر و گارانتی اصلی 2 ساله اشاره نمود. گارانتی دوربین های داهوا که توسط فروشگاه دو بی کا به مشتریان عرضه می شود فراگستر، نظارت گستر یا ماد طلایی می باشد.

دوربین 5 مگاپیکسل دام داهوا

کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی

رزولوشن تصویر مهمترین پارامتر تشخیص کیفیت یک دوربین مداربسته می باشد. این دوربین دام 5 مگاپیکسلی دارای لنز ثابت 3.6mm یا 2.8mm هستند که رزولوشن تصویر 5MP (25 فریم در ثانیه) داشته و تصویری فوق العاده با کیفیتی را با وضوح 2880 (H) × 1620 (V) را به شما ارائه می نماید. لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید از کیفیت این دوربین نهایت استفاده را ببرید می بایست از یک دستگاه ضبط کننده تصاویر 4k بهره بگیرید در غیر اینصورت ضبط فیلم ها با کیفیت فول اچ دی خواهد بود.

دوربین 5 مگاپیکسل واقعی

بدنه مقاوم از جنس فلز

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین مداربسته داهوا استفاده از بدنه فلزی است که در صورت دست گرفتن این محصول احساس باکیفیت بودن ان را به خوبی حس می نمایید. همچنین بدلیل استفاده از فلز آلومینیوم ، مقاومت بیشتری در برابر ضربه پیدا نموده است.

 

 SMART IR

داهوا برای افزایش کیفیت دید در شب IR دوربین های خود از تکنولوژی SMART IR بهره می برد. این تکنولوژی شدت تابش پرتو های IR را به صورت هوشمند تنظیم می کند. این تکنولوژی سعی دارد تا از سفیدی تصویر در صورت تابش شدید IR جلوگیری کند.

smart ir فناوری

 

 Starlight (استارلایت) چیست؟


فناوری Starlight در دوربین مداربسته، دوربین را قادر می سازد تا در محیط های کم نور، تصویری رنگی ثبت کند. این فناوری ثبت تصاویر را به صورت سیاه و سفید نیز امکان پذیر می کند. برای این تغییر در ثبت تصاویر به شرایط نوری محیط وابسته است. با این وجود اگر تصاویر به صورت سیاه و سفید نیز ثبت شود کیفیت و وضوح بهتری نسبت به دوربین مداربسته فاقد فناوری Starlight دارد.سیستم های نظارتی استارلایت از جهت وضوح و کیفیت تصویر در شرایط کم نور و تاریک توانایی بیشتری نسبت به دوربین های مبتنی بر IR دارند. در دوربین مداربسته مبتنی بر IR باید در طول شب LED های مادون قرمز دائماً روشن باشند. در حالی که دوربین های Starlight به لطف سنسورهای پیشرفته، از نور محیط برای ثبت تصاویر نهایت استفاده را می برد. این دوربین برای ضبط تصاویر دید در شب رنگی نیاز به حداقل نور 0.005 LUX نوری دارد.

 

فناوری HDCVI چیست؟

فناوری HDCVI از انتقال همزمان ۴ نوع سیگنال پشتیبانی می کند که می تواند در کاهش هزینه ها و نصب آسان بسیار حائز اهمیت باشد. این 4 سیگنال که همان تصویر، صدا، کنترل و برق هستند تنها از طریق یک کابل کواکسیال صورت میگیرد و تنها با یک بار سیمکشی می توانید هزینه تمام شده را کاهش دهید.

داهوا hdcvi

دارای استاندارد حفاظتی 

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1500TLMP دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

dahua 1500tlmqp

قیمت دوربین دام داهوا HDW1500TLMQP

فروشگاه اینترنتی دوبی کا به عنوان یکی از نمایندگان فروش محصولات داهوا در ایران این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا بتوانند کالای اصلی را با کمترین قیمت تهیه نمایند. این مجموعه تنها محصولات را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می نماید تا شما مشتریان بتوانید به بهترین نحو از خدمات پس از فروش آن با خیالی آسوده استفاده نمایید.  

 

خرید دوربین مداربسته دام

دوربین های دام بدلیل شکل ظاهری و همچنین کاربردی که دارند عموماً در محیط های بسته و یا زیر سقف کاربرد داشته و از این رو برای محیط هایی مانند پارکینگ یا ورودی لابی بهترین انتخاب می باشند. شما میتوانید جهت خرید دوربین مداربسته دام داهوا با کیفیت های مختلف با کارشناسان این فروشگاه تماس گرفته و از آنان درخواست راهنمایی نمایید تا آنان بهترین پکیج دوربین مداربسته را در اختیارتان قرار دهند.



پرسش و پاسخ dahua dome camera model DH-HAC-HDW1500TLMQP
ارسال پرسش