دوربین دید در شب رنگی dahua مدل HAC-HDW1209TQP-LED
دوربین دید در شب رنگی dahua مدل HAC-HDW1209TQP-LED

دوربین مداربسته Full Color داهوا HAC-HDW1209TQP-LED (کیفیت 2مگاپیکسل)

  • دید در شب رنگی قوی با برد 40 متری
  • لنز 2 مگاپکسل با کیفیت Full HD
  • گارانتی 2 ساله اصلی
1,880,000 تومان
28%
1,353,600 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 15 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DH-HAC-HDW1209TQP-LED

دوربین دید در شب رنگی دام داهوا مدل HDW1209TQP-LED

اگر فکر خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با قابلیت دید درشب رنگی را دارید باید در انتخابد دوربین مداربسته دام داهوا HDW1209TQP-LED یک لحظه هم شک نکنید. این دوربین FULL COLOR قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 2MP را دارد که برای خانه های مسکونی بهترین و بصرفه ترین گزینه به حساب می آید. همچنین بدلیل به کار رفتن LED های مرئی در زیر لنز این امکان فراهم میشود تا بتوانید در تاریکی مطلق نیز ویدئو هارا به صورت رنگی تماشا نمایید. این محصول فاقد میکروفون داخلی می باشد و برای کسانیکه ضبط صدا از اهمیت بالایی برخوردار است می بایست مدل 1209TQP-A-LED را انتخاب نمایند. 

 

دید در شب رنگی

کیفیت تصویر

این دوربین مداربسته داهوا دارای کیفیت تصویر دو مگاپیکسل می باشد که با توجه به قدرت ثبت سرعت 30 فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080P می تواند تصاویر باکیفیت مناسبی ثبت نماید. و جنس بدنه آن فلزی می باشد.

 

زاویه دیدمشخصات فنی

  در این دستگاه از لنز ثابت 3.6 میلی متری و سنسور 1.27 اینچ سیموس (cmos) استفاده میشود که می تواند تصاویری با زاویه دید 80 درجه ای را پوشش دهد.

 

قابلیت دید در شب

دید درشب با کیفیت همیشه یکی از خواسته های مشتریان است که شرکت های سازنده را به محصولاتی با دید در شب قویتر تشویق کرد.قابلیت دید در شب از ویژگی‌های برجسته این دوربین محسوب می‌شود. این دوربین دارای برد 40 متر در شب بوده که با برخورداری از تکنولوژی فول کالر مختص کارخانه داهوا ، امکان مشاهده سوژه‌ها را در تاریکی شب بصورت رنگی فراهم می‌کند.

دید در شب رنگی

محدوده دمای کاری دوربین

دمای کاری این دوربین دید در شب رنگی بدنه فلزی داهوا از منفی 40 تا مثبت 60 است که این امر باعث می شود که از این دوربین بتوان در تمام شرایط آب و هوایی در ایران بدون نگرانی استفاده نمود .

 

استاندارد حفاظتی

این دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل داهوا دارای استاندارد حفاظتی IP67 است که نشان دهنده مقاوت این کالا در برابرنفوذ گرد و خاک و قطرات باران به داخل دستگاه می باشد. 

 

بدنه فلزی

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین زیرسقفی دید در شب رنگی استفاده از  بدنه فلزی است که در صورت دست گرفتن این محصول احساس باکیفیت بودن ان را به خوبی منتقل میشود. همچنین بدلیل استفاده از فلز آلومینیوم ، مقاومت بیشتری در برابر ضربه پیدا می نماید و همین دلیل باعث گران تر بودن آن نسبت به مدل های پلاستیکی می باشد.

 

خرید دوربین 2 مگاپیکسل دید در شب رنگی DAHUA

اگر برای محیط انبار یا مغازه خود بدنبال یک محصول باکیفیت میگردید که علاوه بر داشتن مشخصات فنی قوی، قیمت اقتصادی و ارزانی نیز داشته باشد بنابراین خرید دوربین مداربسته دید درشب رنگی بهترین انتخاب برایتان است.بدنه فلزی، گارانتی اصلی و از همه مهمتر قیمت پایین از جمله کلماتی هستند که بیانگر عالی بودن و ارزشمند بودن آن است. درصورت نیاز به مشاوره خرید سیستم های حفاظتی و نظارتی می توانید با همکاران این مجموعه در تماس بوده و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.

ابعاد دوربین

قیمت دوربین HDW1209TQP-LED

قیمت دوربین داهوا دید درب رنگی DAHUA 1209TQP-LED نسبت به امکانات و قابلیت هایی که در اختیار مصرف کننده قرار میدهد بسیار آن را ارزشمند نموده و از همین رو به یکی از پرفرش ترین دوربین های مداربسته نیز تبدیل گشته است. همچنین فروشگاه اینترنتی دوبیکا نماینده فروش DAHUA تمام تلاش خود را نموده تا تمام محصولات این برن را با پایین ترین قیمت و حاشیه سود تقدیم شما خریداران گرامی نماید. لازم به ذکر است این مجموعه تنها از گارانتی های اصلی مانند ماد طلایی، فراگستر، نظارت گستر استفاده می نماید تا در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران متضرر نگردند.



پرسش و پاسخ DH-HAC-HDW1209TQP-LED
ارسال پرسش