مودم 4G/LTE قابل حمل دی لینک مدل DWR-910M

  • سرعت بیسیم : N150Mbps
  • آنتن: سه عدد آنتن داخلی
  • فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز
  • گارانتی: 18 ماهه آونگ
  • قابلیت اشتراک گذاری تا 8 یوزر
  • پهنای باند: 150Mbps
1,620,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DWR-910M Wireless 4G/LTE Portable Modem

مودم یو اس بی دی لینک 4G/LTE مدل DWR-910M

مودم همراه USB ۴G/LTE دی لینک مدل DWR-910M یک مودم بسیار قدرتمند با قابلیت سرویس دهی ۴G/LTE می باشد که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل شده و بصورت وای فای اینترنت سیمکارت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه می تواند تا 8 کاربر را به اینترنت خود متصل کند. یکی از ویژگی های مهمی که یک مودم پرتابل یا قابل حمل باید داشته باشد، داشتن گارانتی معتبر از یک برند خوش نام می باشد، فروشگاه دو بی کا این مودم یو اس بی را با گارانتی 18 ماهه آونگ خریداری کنید. یکی از دستگاه های عرضه شده دی-لینک (D-link)، مودم DWR-910 می باشد که شما می توانید یکی از اپراتور های فراهم کننده اینترنت نسل چهارم در ایران را در دستگاه قرار داده و توسط آن به اینترنت متصل شوید.این مودم قابل حمل امکان دانلود با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود با حداکثر سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را برای کاربران فراهم می سازد. مودم سیمکارتی DWR-910M، توسط درگاه USB2.0 شناسایی و با استفاده از نرم افزار داخلی به آسانی نصب می گردد.

یکی از کاربردهای این مودم سیم کارتی USB ، تامین اینترنت برای دوربین های وایرلس می باشد میتوان این مودم را در نزدیکی مودم متصل نمود و از دوربین مداربسته را به اینترنت متصل کرد.

مودم دی لینک

ویژگی های مودم قابل حمل دی لینک dwr-910m

از ویژگی های این مودم پرتابل؛ می توان به پشتیبانی از استادارد بی سیم  IEEE 802.11b/g/n، آنتن داخلی و توانایی ارسال پیام کوتاه، اشاره نمود. لازم بذکر است که جهت استفاده از مودم 4G دی لینک DWR-910 ، صرفا نیاز به سیستم کامپیوتری نیست و با دارا بودن یک پورت USB هم می توان از آن استفاده نمود.  برای استفاده کردن از این مودم نیاز است شما سیمکارتی در اختیار داشته باشید که بسته اینترنت فعال داشته باشد. سپس با قرار دادن سیم کارت خود که دارای سایز اصلی بوده، در شیار مشخصی که برایش تعبیه شده، از درگاه USB، آن را به رایانه خود متصل نمایید. مودم DWR-910  دارای یک نشانگر 4G و یک نشانگر Wifi است که به ترتیب نشان‌دهنده وضعیت اتصال آن به شبکه 4G و متصل بودنش به شبکه بیسیم است. امروزه پشتیبانی کردن از نسل چهارم اینترنت توسط اپراتورها برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد که خوشبختانه مودم 910 نیز نسل چهارم اینترنت همراه را پوشش می‌دهد و از آن  پشتیبانی می‌کند.



پرسش و پاسخ DWR-910M Wireless 4G/LTE Portable Modem
  • کاربر سایت یکشنبه، 27 اسفند 1402

    سلام ایا منبع تغذیه جدا دارد ویا با همان پورت یو اس بی که به کامپیوتر وصل شده برق خودرا تامین میکند

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، این مودم سیمکارتی از همان رابط USB خود را تامین می نماید.

  • کاربر سایت یکشنبه، 27 اسفند 1402

    سلام ایا جهت خودرو که نرم افزار ان اندروید است قابل استفاده می باشد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود این وسیله یک مودم هست و با اتصال به USB ، میتونه برای هر دستگاهی گوشی ، لپتاب ، دوربین و ... تامین اینترنت داشته باشه.

ارسال پرسش