دوربین مداربسته دو لنز ایمو رنجر دوال Ranger Dual (3+3MP)

  • دارای 2 عدد لنز 3 مگاپیکسل
  • دارای دید در شب رنگی
  • دارای آژیر با قدرت 110 دسی بل
  • هشدار صدای نامتعارف
  • بدون نقص در تشخیص انسان و حیوان خانگی
  • صدای دو طرفه برای مکالمه
  • پشتیبانی از کارت حافظه 256 گیگ
3,640,000 تومان
8%
3,348,800 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou Ranger Dual 6MP

دوربین مداربسته 6 مگاپیکسل آیمو مدل رنجر دوال Ranger Dual

دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل رنجر دوال Ranger Dual ، یکی از جدید ترین محصولات دوربین مداربسته شرکت ایمو می باشد که پس از فروش بالای دوربین وایرلس آیمو رنجر 2  (Renger 2) به بازار عرضه شد که امکانات و قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد که اصلی ترین آن داشتن 2 لنز در این دستگاه می باشد. این دوربین مداربسته ایمو در نمونه های 6 مگاپیکسل (3+3)، 8 مگاپیکسل (3+5) و 10 مگاپیکسل (5+5) به بازار های جهانی عرضه گردیده است که نمونه وارد شده به بازار ایران فعلاً نسخه 6MP آن است که از دو دوربین با کیفیت 3 مگاپیکسل بهره می برد.

یکی از لنز ها همانند رنجر 2 قابلیت چرخش 360 درجه را داراست و تفاوت عمده آن با نسل قبل را می توان وجود لنز ثایت برشمرد. با این کار عملاً شما می توانید در هرلحظه دو فضای مجزای منزل خود را مشاهده نمایید که به عنوان مثال می توان از دوربین ثابت برای محیط دارای در یا پنجره استفاده نمود و از دوربین گردان یا چرخشی برای محیط وسیع تری کمک گرفت. از دیگر ویژگی های دوربین رنجر دوال می توان به 4 حالت کلی دید در شب، استفاده از فناوری هوش مصنوعی IMOU SENSE، تشخیص انسان و حیوان خانگی، تشخیص صداهای غیر عادی مانند گریه نوزاد یا شکستن شیشه، ایجاد حفاظ محافظتی، صدای دو طرفه برای مکالمه، دارای آژیر با قدرت 110 دسی بل، حریم شخصی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت اشاره نمود.

 

دوربین ایمو رنجر dual

 

باپول یک دوربین دوتا دوربین داشته باش!

یکی از قابلیت های منحصربفرد و خاص دوربین مداربسته ایمو رنجر Ranger Dual  که با کد فنی IPC-S2XP-6M0WED شناخته میشود داشتن 2 دوربین با لنز 3.6 میلی متر ثابت +  3 مگاپیکسل PT گردان است که می تواند کاربرد و امنیت خانه را بسیار بهبود بخشیده بدون آنکه نیاز به خرید دوربین وایرلس دیگری باشد.

دوربین imou ranger dual

دید در شب هوشمند

یکی از عواملی که می تواند مدت میزان شارژدهی باتری شما را کم یا زیاد نماید همین بخش است. به همین دلیل شرکت سازنده 4 حالت را باتوجه به نیاز شما درنظرگرفته است. اولین حالت SMART MODE نام دارد که همانطور که از نامش پیداست بصورت هوشمند و درصورت تشخیص سوژه از حالت سیاه و سفید به رنگی تغییر حالت می دهد. حالت دوم Full-color mode نام دارد و در این حالت در تمام طول شب چراغ های آن برای دریافت تصاویر رنگی روشن خواهد ماند. حالت Infrared mode نیز بصورت سیاه و سفید می باشد که در تاریکی مطلق نیز تصویری واضح در اختیارتان قرار می دهد. Off mode در اینصورت هردوحالت بالا خاموش هستند و تصاویر آنگومنه که دیده می شود ذخیره می شود.

دید در شب هوشمند

پوشش دهی حداکثری فضای منزل

به گفته کارخانه IMOU لنز متحرک این دستگاه قابلیت چرخش 355 درجه ای در حالت افقی و چرخش صفر تا 90 درجه در حالت عمودی را دارد. این در حالیست که در لنز فیکس یا ثابت امکان تغییر زاویه دید وجود ندارد.

پوشش دهی دوربین

 

بدون نقص در تشخیص انسان و حیوان خانگی

در این دوربین مداربسته 6 مگاپیکل ایمو با پشتیبانی از هوش مصنوعی ارتقا یافته می توان به طور موثر دقت تشخیص افراد و حیوانات خانگی را بهبود بخشید و به طور هوشمند سوژه را ردیابی و دنبال کرد. هنگامی که از این دوربین وایرلس آیمو هشداری را تشخیص دهد، علاوه بر ارسال اعلان اخطار به تلفن کاربر، خود دستگاه نیز شروع به آژیر کشیدن می کند.

تشخیص انسان

 

هشدار صدای نامتعارف

بیدار شدن و گریه کردن نوزاد یکی از نگرانی مادرهایی است که مجبورند برای دقایقی به بیرون از خانه بروند. در این حالت درصورت تشخیص صدای گریه پیغامی مینی بر آن به کاربر اعلام می شود تا او از آن باخبر گردد. صدای شکستن شیشه یکی دیگر از عواملی است که به محض اتفاق اعلانی به گوشی هوسمند شما مخابره می گردد.

تشخیص گریه نوزاد

 

هم دزدگیر هم دوربین

به محض ورود و مشاهده فرد ناشناس به خانه و یا محل کار شما آژیر 110 دسی بلی آن شروع به زدن می نماید تا علاوه بر دور نمودن و فراری دادن سارقین دیگران ساکن در آن آپارتمان را نیز باخبر سازد. 

آژیر دوربین آیمو

 

قابلیت نصب بصورت رومیزی و دیواری

این دوربین مداربسته را هم می توان بر روی میز، کمد یا هر سطح صاف و یا بر روی سقف نصب نمود. اینکه در کدام حالات نصب شود بسته به نیاز و محیط ، در اختیار شماست.

نصب دوربین

قیمت آیمو رنجر دوال RANGER DUAL

درصورتیکه که نیاز به تهیه این دوربین خوش ساخت و مقرون بصرفه نموده اید می توانید با کلیک نمودن بر روی گزینه افزودن به سبد، و تکمیل نمودن اطلاعات فردی آن را در کمترین زمان از فروشگاه دوبیکا  با گارانتی اصلی تحویل نبگیرید. لازم به ذکر است که در بازار دو دسته دوربین با برند IMOU فروخته میشود که دسته اول دارای گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش می باشند و دسته دوم بدون هیچ تضمین و خدماتی بفروش میرسد که بدلیل معایب و خرابی های بالای آن پیشنهاد نمی گردند. 

ویژگی های IMOU RANGER DUAL

 

محتویات داخل بسته بندی دوربین چرخشی آیمو renger dual

  • شامل دوربین 
  • آداپتور و سیم شارژ
  • پایه و پیج جهت نصب بر روی سقف 
  • دفترچه راهنما

محتویات داخل بسته بندی



پرسش و پاسخ Imou Ranger Dual 6MP
ارسال پرسش