دوربین مداربسته ایمو رنجر Ranger 2 (3 مگاپیکسل)

  • رزولوشن تصویر 3 مگاپیکسل 2K+
  • دارای صدای دو طرفه
  • قابلیت تعقیب سوژه
  • دارای آژیر داخلی
  • سیستم هشدار صدای غیر عادی
  • پشتیبانی از حالت حریم شخصی
  • پشتیبانی از حافظه جانبی تا 256GB
  • دید در شب 15 متری
2,200,000 تومان
10%
1,980,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou Ranger IPC-A32EP-L

دوربین مداربسته ایمو رنجر (Renger 2 3MP) 

به جرات میتوان پرفروش ترین دوربین مداربسته ایمو را مدل رنجر 2 نامید که با کیفیت های 2MP و 3MP و 4MP را میتوانید ار فروشگاه دوبیکا تهیه یفرمایید این دوربین با امکانات کامل و قابلیت چرخش 360 درجه به عنوان یک دوربین مراقبت از کودک یا پرستار با قیمتی بسیار مقرون بصرفه در دسترس می باشد. دوربین مداربسته بیسیم ایمو رنجر 3 مگاپیکسل با کد فنی Imou Ranger IPC-A32EP-L دارای امکانات بی نظیری چون صدای دوطرفه ، چرخش 360 درجه، قابلیت تشخیص انسان، قابلیت تشخیص سوژه، قابلیت حفظ حریم شخصی، تشخیص صدا و ... یک انتحاب ایده آل برای کسانی است که میخواند یک دوربین مداربسته بیسیم با امکانات کامل داشته باشند.

 

ایمو بهترین انتخاب برای شما

تصاویر با کیفیت 3 مگاپیکسل 

شما میتوانید با دوربین ایمو رنجر 3MP تصاویر با کیفیت 2K+ را در اختیار داشته باشید.فناوری پردازش تصویر قدرتمند IR پیشرفته  تصاویر ویدئویی شفاف و واضح را هم در روز و هم در شب به کاربر ارائه می‌کند. فشرده‌سازی پیشرفته  H.265 باعث شده تا پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت تصویر کاهش می‌دهد تا شما با مشکل پر شدن زود هنگام حافظه و فضای ذخیره سازی روبرو نشوید.


قابلیت تمزکر بر روی سوژه (Smart Tracking)

دوربین رنجر 2 3MP قابلیت تشخیص و تعقیب سوژه را دار می باشد و تا زمانی که سوژه در محیط قرار داشته باشد دوربین با تمرکز به روی آن از لحظه لحظه فعالیتش را ذخیره می کند.


تعقیب سوژه

 

دارای آژیر داخلی

دوربین ایمو رنجر 2 مانند یک نگهبان در منزل شما می باشد و وقتی کسی وارد خانه شد آژیر جهت بازدارندگی به صدا در می آید.

 

دوربین رنجر 2 مجهز به آژیر داخلی

 

زاویه تحت پوشش 

این دوربین مداربسته ایمو با طراحی خاص اجازه چرخش 0 تا 355 درجه افقی و 0 تا 80 درجه عمودی را میدهد و با نصب و قرار دادن آن در جای درست میتواند اطمینان حاصل شود که هر گوشه اتاق را پوشش میدهد.

Imou Renger 2

 

پشتیانی از صدای دو طرفه 

یکی از قابلیت های کاربردی دوربین رنجر 2 پشتیبانی از صدای دو طرفه می باشد شما از طریق تلفن همراه خود میتواند در هز مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید محیط منزل یا سوژه مورد نظر خود را مشاهده نموده و حتی از راه دور و از طریق دوربین با او گفتگو و صدای محیط را بشنوید کیفیت میکروفن و بلندگوی به کار رفته در دوربین ایمو بسیار با کیفیت می باشد.

 

 

سیستم هشدار صدای غیر عادی Imou Renger IPC-A32EP-L

هر زمان که گوشی هوشمند شما گریه کودک یا صداهای غیرعادی دیگری مثل شکسته شدن شیشه  را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما می توانید هر آنچه را در خانه می گذرد به کمک گوشی موبایل مشاهده نمایید یا از طریق میکروفون صدایی را ارسال نمایید که بوسیله اسپیکر آیمو پخش شود.

 

 

حالت حریم شخصی (Privacy Mode)

تنها با یک کلیک بر روی برنامه تلفن همراه لنز دوربین مداربسته می شود و از حریم شخصی شما زمانی که در خانه هستید محافظت می کند.

حریم شخصی

 

 

نحوه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آیمو رنجر 2 روی تلفن همراه

 

 



پرسش و پاسخ Imou Ranger IPC-A32EP-L
ارسال پرسش