دوربین چرخشی آیمو کروزر دوال Cruiser Dual
دوربین چرخشی آیمو کروزر دوال Cruiser Dual

دوربین مداربسته آیمو کروزر دوال Cruiser Dual (دو عدد لنز 3 + 3 مگاپیکسل)

  • دید در شب رنگی
  • هم دزدگیر هم دوربین
  • دارای 2 لنز 3 مگاپیکسل (یک لنز ثابت یک عدد عدد چرخشی)
  • قابلیت مکالمه دو طرفه
  • دو عدد لنز با کیفیت 3MP (2304x 1296)
  • برد دید در شب 30 متری
  • کاملا ضد آب و گرد غبار IP66
  • قابلیت تنظیم ناحیه تعریف شده
  • قابلیت تشخیص انسان و وسیله نقلیه
  • پشتیبانی از رم تا 256 گیگ بایت
  • زوم دیجیتال 8x Digital Zoom
  • پشتیبانی از App: iOS, Android
5,320,000 تومان
10%
4,788,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 06 مرداد 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou Cruiser Dual

دوربین مداربسته چرخشی ایمو مدل CRUISER DUAL 6MP

دوربین مداربسته بیسیم آیمو کروزر دوال Imou Cruiser Dual 6MP از جدید ترین طراحی های دوربین مداربسته آیمو Imou است که دارای 2 عدد لنز 3MP (2304x 1296) که یکی از آن ها با قابلیت چرخش 360 درجه و دیگری دوربین ثابت بوده و این امکان را برای خریدار فراهم میسازد تا بتواند دو فضای مجزا را تنها با یک دوربین مشاهده نمایند. استفاده از دو لنز در یک دوربین هم طیف وسعی را پوشش میدهد و هم در کاهش هزینه کمک بسزایی میکند، در واقع یک دوربین ثابت و یک دوربین PTZ (چرخشی) با خرید یک دوربین بدست می آید.

دوربین مداربسته دو لنز آیمو کروزر Dual در نمونه های 6 مگاپیکسل (3+3)، 8 مگاپیکسل (3+5) و 10 مگاپیکسل (5+5) به بازار های جهانی عرضه گردیده است که نمونه وارد شده به بازار ایران فعلاً نسخه 6MP آن است. از دیگر ویژگی های دوربین چرخشی کروزر دوال می توان به 4 حالت کلی دید در شب، استفاده از فناوری هوش مصنوعی IMOU SENSE، تشخیص انسان و وسیله نقلیه، تشخیص صداهای غیر عادی مانند گریه نوزاد یا شکستن شیشه، قدرت زوم تا 8 برابر، صدای دو طرفه برای مکالمه، دارای آژیر با قدرت 110 دسی بل، حریم شخصی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت اشاره نمود.

دوربین مداربسته ایمو کروزر دوال

 

یکی بخر دوتا ببر!

یکی از مزیت های بزرگ این دوربین مداربسته داشتن دو دوربین بوده که علاوه بر صرف هزینه کمتر می توان فضای کمتری را نیز اشغال نمود. به کمک یک لنز PTZ که قابلیت چرخش تا 360 رجه را داراست یک لنز ثابت دیگر نیز در بالای آن تعبیه گشته تا کاربر بتواند فضای دید وسیع تری را تجربه نماید و دو ناحیه مختلف را زیر نظر داشته باشد.

دوربین IMOU CRUISER DUAL

دید در شب رنگی 

شما می توانید با استفاده از تکنولوژی Full Color در شب نیز تصاویر رنگی داشته باشید. به اینصورت که به کمک LED های جانمایی شده در کنار دوربین می توان نور مورد نظر برای ثبت ویدئو های رنگی را در اختیار داشت. شما می توانید باتوجه به تنظیمات پیشفرض در برنامه Imou Life حالت های مختلفی را برای آن درنظر بگیرید.

  • اولین حالت Smart Mode نام دارد که همانطور که از نامش پیداست بصورت هوشمند و درصورت تشخیص سوژه از حالت سیاه و سفید به رنگی تغییر حالت می دهد.
  • حالت دوم Full-color Mode نام دارد و در این حالت در تمام طول شب چراغ های آن برای دریافت تصاویر رنگی روشن خواهد ماند.
  • حالت Infrared Mode نیز بصورت سیاه و سفید می باشد که در تاریکی مطلق نیز تصویری واضح در اختیارتان قرار می دهد. 
  • Off Mode در اینصورت هردوحالت بالا خاموش هستند و تصاویر آنگومنه که دیده می شود ذخیره می شود.

دید در شب هوشمند در کروزر دوال

 

 

استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش راندمان دستگاه

بهره مندی هر یک از دوربین ها به صورت مجزا از فناوری Imou SENSE که یک پردازنده هوش مصنوعی بشمار میرود باعث می گردد که راندمان عملکرد در تشخیص سوژه افزایش یابد و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش نشان دهد.

تکنولوژی ایمو سنس

 

تشخیص انسان و وسیله نقلیه

به کمک تکنولوژی منحصر بفرد این شرکت که در بالا به آن پرداخته شد این امکان بوجود می آید تا قابلیت تشخیص انسان تا برد 22 متر و خودرو تا 44 متر برسد. این اعداد برد موثر بوده و از دقت بسیار زیادی برخوردارند.

تشخیص انسان و خودرو در دوربین ایمو

 

کاملا ضد آب

بدلیل برخورداری این دوربین وایرلس 6 مگاپیکسل آیمو از استاندارد محافظتی IP66 مانع از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه شده و همچنین در برابر باران و باد از خود مراقبت می نماید. به همین امر به راحتی در فضاهای باز قابل استفاده و نصب می باشد.

دوربین ضد آب آیمو کروزر دوال دو لنز

 

مجهز به WIFI 6

در وای فای 6 انتقال سیگنال با قدرت بیشتری انجام میگردد و از این رو دیوار ها نمی توانند باعث ضعیف نمودن سیگنال اینترنت شوند و از این رو سرعت انتقال تصویر به خوبی صورت می گیرد.

پشتیبانی از وای فای 6 در کروزر دوال

 

محدوده تشخیص قابل تنظیم

به کمک این ویژگی خریدار میتواند بصورت اختیاری محدوده ای را انتخاب نماید تا در هنگامی که افرادی به آن ناحیه وارد میشوند پیام هشدار برای تلفن کاربر ارسال می گردد. به عنوان مثال ورودی درب منزل را می توان به عنوان این محدوده برای دستگاه تنظیم نمود تا ایمنی خانه افزایش یابد.

ناحیه تشخیص

 

هم دزدگیر هم دوربین

به محض ورود و مشاهده فرد ناشناس به خانه و یا محل کار شما آژیر 110 دسی بلی آن شروع به زدن می نماید تا علاوه بر دور نمودن و فراری دادن سارقین دیگران ساکن در آن آپارتمان را نیز باخبر سازد. 

دوربین چرخشی ایمو کروزر DUAL

قابلیت مکالمه دو طرفه حتی از اون سر دنیا

ممکن است در هنگام مشاهده آنلاین تصاویر بخواهید با افراد داخل منزل یا محیطی که دوربین در آنجا مستقر است صحبت نمایید و یا نکته ای را به آنها گوش زد نمایید برای این امر لازم نیست تا از تلفن خود استفاده نمایید چراکه این دوربین IMOU مدل DUAL دارای یک اسپیکر و یک میکروفون برای انتقال و ضبط صدا می باشد و تنها با فشردن کلید مکالمه در نرم افزار میسر می گردد.

مکالمه دوطرفه در کروزر Dual

قیمت دوربین ایمو مدل کروزر دوال CRUISER DUAL

دوربین چرخشی ایمو کروزر دوال Dual بدلیل طراحی خاص و بینظیر خود می تواند دو فضای مجزا را برایتان فیلم برداری نماید و بر روی کارت حافظه SD که بایستی جداگانه تهیه نمایید ذخیره نماید. همچنین مزایای و آپشن های این محصول را کمتر در نمونه ها و برند های دیگر با این کیفیت شاهد هستیم و از این رو ارزش هخرید بسیار بالایی را برای آن متصوریم. برای خرید دوربین مداربسته ایمو مدل CRUSER DUAL می توانید با افزودن آن به سبد خرید فروشگاه اینترنتی دوبیکا و تکمیل نمودن فرآیند ثبت نام آن را با پایین ترین قیمت بازار و با گارانتی اصلی درب منزل از ما تحویل بگیرید.

مشخصات فنی

 

 

کاتالوگ دوربین دو لتز آیمو کروزر Dual

کاتالوگ



پرسش و پاسخ Imou Cruiser Dual
ارسال پرسش