دوربین 360 درجه ایرانی
دوربین 360 درجه ایرانی

دوربین 360 درجه ایرانی

  • اتصال به دستگاه DVR
  • 360 درجه
  • 12 ماه
  • دوربین مداربسته FISHEYE با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و زاویه دید 360درجه / گارانتی:
790,000 تومان 710,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته 360 درجه پانوراما

دوربین هایی که در پایین مشاهده می کنید نمونه هایی از دوربین های مدار بسته ۳۶۰ درجه می باشد که این دوربین ها قابلیت تصویربرداری در تمامی زوایا را می تواند انجام دهند. دوربین های مدار بسته ۳۶۰ درجه ای را با نام دوربین های چشم ماهی نیز معرفی می کنند. اصطلاح چشم ماهی از کلمه ی انگلیسی Fisheye  مشتق شده است .کاربرد این دوربین ها بیشتر در فضاها و مکان های وسیع می باشد و دلیل آن همان قابلیت ۳۶۰ درجه ای است که قبلا ذکر شد . و این توانایی باعث می شود که یک دوربین کار چند دوربین معمولی را انجام دهد. کیفیت تصویر برداری این دوربین ها  بسیار عالی است .سالن های بزرگ ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ از بیشترین  استفاده کنندگان این نوع دوربین هاست .هر چند که این دوربین ها به صرفه از لحاظ اقتصادی اند اما با محدودیت هایی روبرو هستند. یعنی در بعضی از محل ها برای نصب دارای محدودیت هایی می باشند . که در ادامه به آن ها اشاره می کنم .

  • حافظه ندارد 
  • اتصال  مستقیم به دی وی آر 
  • کیفیت بسیار بالا 
  • دارای دید در شب قوی 

دوربین سقفی ایرانی

 

محدودیت کم بودن یا زیاد بودن بیش از حد ارتفاع سقف  :  ارتفاع مناسب این دوربین ها برای نصب بین سه شش متر می باشد ارتفاع کمتر یا بیشتر از این مقدار ،بر کیفیت تصاویر تاثیری منفی خواهد گذاشت.

یکنواخت نبودن سقف محل نصب :   این دوربین ها برای سقف های مسطح طراحی شده اند و برای سطح های غیر مسطح کارایی لازم را نخواهند داشت .

نور کم و دید در شب : یکی از ضعف های بزرگ این دوربین ها این است که در محیط های کم نور ، کیفیت تصاویر افت می کند و قابلیت دید در شب را ندارند . پس برای رفع این مشکل بایستی از نورپردازی خوبی استفاده شود تا کمبود نور را جبران کند .

محیط های بیرونیاین دوربین ها ضد آب نیستند و به گرد و غبار هم حساس اند پس نتیجه می گیریم که برای نصب در محیط های بیرونی گزینه ی مناسبی نیستند.

 

برای دریافت مشاوره و خرید انواع دوربین مداربسته با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش