راهبند 4 متری gard pt کامه
راهبند 4 متری gard pt کامه

راهبند ایتالیایی کامه GARD PT با بوم 4 متری و موتور Brushless

  • بوم 4 متری با موتور 220 ولت
  • دارای مفصل ضد برخورد جهت
  • 4 ساله کامه
  • راهبند کامه گارد PT با بوم 4 متری دارای مفصل ضد برخورد جهت دارای بوم LED و مجهز به موتور 36 ولت قدرتمند با کنترل سرعت پیشرفته و توان 350 وات
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

راهبند کامه مدل GARD PT با بوم 4 متری و موتور Brushless

کامه اینبار با معرفی یک تکنولوژی بروزتر و جدید پا به عرصه تولید راهبند خودرویی گذاشته است. راهبند کامه Gard PT Brushless اولین محصولی است که از این فناوری انحصاری CAME ایتالیا بهره می برد. این تکنولوژی که Brushless نام دارد تغییراتی را در موتور DC آن به وجود آورده و باعث شده تفاوت هایی با مدل های قبلی داشته باشد که از اصلی ترین آن می توان به هزینه تعمیرات موتور به مراتب پایین تر از نسخه قبلی، کنترل سرعت گشتاور، کاهش میزان سر و صدا موتور، ابعاد کوچکتر موتور، طول عمر بالاتر قطعات و اتلاف گرما بهتر اشاره نمود .

راهبند کامه گارد PT دارای بوم 4 متری است که برای معابری با این فضا مناسب می باشد. از ویژگی های این راهبند پارکینگی می توان به همانند موتور 36 ولت قدرتمند با کنترل سرعت پیشرفته و توان 350 وات، دارای LED با دید بسیار قوی در سرتاسر بوم و همچنین تاج راهبند، بدنه کابین از فولاد ضد زنگ، دارای درگاه USB جهت بک آپ گیری و بروز رسانی نرم افزار، قابلیت انعطاف پذیری و ضربه پذیری بوم، قابلیت اتصال به انواع اکسل کنترل ها، کی سوییچ، کی پد، کارت خوان، تگ و سایر ادوات هوشمند سازی، سیستم باطری پشتیبان جهت قطع برق، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت CAME Key، مفصل ضد برخورد جهت جلوگیری از صدمات فیزیکی در اثر برخورد ماشین به بوم و گارانتی 4 ساله شرکتی اشاره نمود.

 

کامه گارد PT

 

مشخصات فنی کامه  گارد GARD PT

استفاده از موتور براشلس یا بدون جاروبک

کامه تصمیم گرفته است تا در این مدل موتور متفاوتی را نسبت به مدل های پیشین استفاده نماید. این موتور دارای ساختاری متفاوت است که دارای هزینه تعمیرات موتور به مراتب پایین تر از نسخه قبلی، کنترل سرعت گشتاور، کاهش میزان سر و صدا موتور، ابعاد کوچکتر موتور، طول عمر بالاتر قطعات و اتلاف گرما بهتر است .

 

چرا موتور موتور براشلس در مقایسه با موتور براش انتخاب بهتری به حساب می آید ؟

موتور براشلس علی رغم وزن سبک و ابعاد کوچک ، در مقایسه با موتور براش بازده بیشتری دارد و قابل اطمینان تر است . جالب است بدانید نرخ بازده موتور براشلس معمولا چیزی بین 85 تا 90 درصد است ، در حالی که همین نرخ برای موتور براش بین 75 تا 80 درصد برآورد می شود . به طور کلی بهره وری یا بازده بیشتر موتور یعنی مقدار بیشتری از انرژی کلی استفاده شده توسط موتور ها به نیروی چرخشی تبدیل شده است ، و در نتیجه انرژی کمتری در قالب گرما از دست رفته است .

 

بوم مقاوم در برابر فضاهای در مسیر باد و طوفان

یکی از مزیت های این دستگاه استفاده از بوم آیرودینامیک می باشد این کار باعث شده تا در صورت وزش بادهای سنگین به راحتی از بالا و پایین بوم رد شود و باعث خسارت زدن و یا کندن بوم نشوند. بنابراین در فضاهایی که در معرض باد و طوفان هستند توصیه میشود از این محصول استفاده نمایند.

تکنولوژی براشلس

موتور قدرتمند !

موتور تعبیه شده برای راهبند کامه گارد CAME PT یک موتور 36 ولتی با توان 350 وات است که آن را به قوی ترین راهبند موجود در بازار بدل نموده است و قادر است بوم 4 متری را در مدت زمان 1.2 الی 4 ثانیه باز نماید که کاربر می تواند مدت زمان آن را به سریع ترین و یا کندترین حالت ممکن تغییر دهد.

جزئیات مشخصات فنی

تردد نامحدود

طبق ادعای شرکت CAME و تست هایی که بر روی این دستگاه انجام شده است MCBF (به معنی تعداد سیکل قبل از خرابی محصول) 2 میلیون بار بوده است که عددی اعجاب آور به حساب می آید . با این حال کارخانه برای رعایت مسایل ایمنی و جلوگیری از فرسودگی دستگاه عدد 300 مرتبه در ساعت را برای  این راهبند که در دسته تردد نامحدود قرار میگیرد دسته بندی نموده است

راهبند کامه

ابعاد بسیار جمع و جور!

یکی از مواردی که شما را متحیر خواهد کرد ابعاد و اندازه دستگاه می باشد که از ابعاد بسیار باریکی برخوردار است و شمارا متحیر می نماید که این همه قدرت چگونه در این ابعاد وجود دارد.

ابعاد راهبند کامه

چراغ های هشدار دهنده

وجود نوار های LED بر روی بوم و همچنین بالا تاج دستگاه باعث شده تا در شب دید خوبی را به افراد حاضر در محل بدهد تا متوجه وجود راهبند شوند. همچنین این دستگاه در هنگام پایین بودن راهبند چراغ ها به رنگ قرمز و در صورت بالا بودن بوم به رنگ سبز در می آیند که نشان دهنده بی خطر بودن و عبور مجاز می باشد.

 

با موبایلت راهبند را باز و بسته نمایید!

با استفاده از ارتباط WiFi بین CAME KEY و گوشی های هوشمند، دستگاه به عنوان رابط کنترل کننده بین برد و برنامه CAME SetUp عمل می کند. CAME SetUp یک برنامه اختصاصی برای راهبند CAME PT است که این امکان را به کاربر می دهد تا با استفاده از آن بتواند بدون نیاز به ریموت بوم را باز یا بسته نماید. این ویژگی برای مواقعی که ریموت خود را فراموش کرده اید بسیار کاربردی است.

کلید راهبند کامه

محتویات داخل بسته بندی

ست کامل سری جدید راهبند CAME Gard PT

  • شامل کابین راهبند بوم 4 متر
  • فنر
  • مرکز فرمان پیشرفته
  • بیس پلیت
  • فلاشر
  • کیسویچ
  • فتوسل
  • ریموت کنترل
  • پایه نگهدارنده
  • بوم و پایه فتوسل

 

 

گارانتی محصول

اگر بخواهیم در کنار قدرت و کیفیت بالای قطعات راهبند پارکینگ کامه به چیز دیگری اشاره نماییم قطعا آن گارانتی بلند مدت 4 ساله شرکتی است که سازنده برای تضمین اجناس خود و احترام به حقوق مشتریان خود به آنها عرضه می نماید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش