راهبند بلانکو مدل demeter
راهبند بلانکو مدل demeter

راهبند بلانکو مدل Demeter با بوم 4 تا 6 متر

  • بوم تلسکوپی 4 تا 6 متری
  • ولتاژ 220 ولت با توان 90 وات
  • گارانتی 36 ماهه
  • راهبند بلانکو دیمیتر با بوم قابل تنظیم 4 تا 6 متری و ولتاژ 220 ولت و توان 90 وات مناسب برای 4000 کارکرد در روز
54,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

راهبند بلانکو مدل Demeter با بوم تا 6 متر

بلانکو یک برند اصالتا اسپانیایی است که همانند اکثر کمپانی های معتبر محصولات آن در چین تولید میشوند.  راهبند بلانکو دیمیتر (Blanco Demeter) از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همین امر باعث شده تا توجهات زیادی به سمت او جلب شود. این راهبند را میتوان جزو دسته با تردد نامحدود به حساب آورد چراکه قادر است تا در طول یک شبانه روز 4000 مرتبه باز و بسته شود. همین مزیت باعث شده تا برای درب کارخانه، مجتمع های مسکونی و تجاری مورد استقبال قرار گیرد.

راهبند اتوماتیک بلانکو مدل دیمیتر Demeter دارای یک موتور 220 ولت بسیار قدرتمند و از نوع الکترومکانیکی بوده که توانی معادل 90 وات را فراهم میسازد و می تواند تنها در مدت زمان 6 ثانیه بوم 6 متری را باز و بسته نماید. در ادامه این مبحث به جزئیات و اطلاعات دقیق تری از این دستگاه خواهیم پرداخت پس تا انتها ما را همراهی بفرمایید تا متوجه شوید که آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟

راهبند بلانکو

جنس بدنه

جنس بدنه بکار رفته در راهبند بلانکو دیمیتر از استیل ضد زنگ و باکیفیت با روکش رنگ آنتی استاتیک بوده که بدنه را در مقابل انواع شرایط آب و هوایی مقاوم میسازد.

 

مناسب تردد های نامحدود

یکی از مسائلی که خریداران در هنگام خرید راهبند به آن توجه می نمایند میزان قابلیت تردد در شبانه روز است چراکه برای محیط هایی مانند کارخانه ، مجتمع عای مسکونی پرجمعیت و واحد های تجاری بزرگ می بایست از این توع استفاده کرد. بنابراین اگر شما جزو مصرف کنندگان با ویژگی بالا هستید این راهبند بازویی بلانکو بهترین انتخاب برای شماست.

 

درجه حفاظت

درجه حفاظت یا استاندارد حفاظتی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت و Blanco نیز آن را به خوبی درک کرده است. برای همین این محصول از IP55 بهره مند شده تا در تمامی شرایط جوی مورد استفاده قرار بگیرد که مانع از ورود آب باران و گرد و غبار به داخل تجهیزات دستگاه شود.

بلانکو دیمتر

بدنه و بوم بدون چراغ هشدار دهنده

یکی از معایبی که میتوان به این راهبند پارکینگ گرفت نداشتن چراغ هایی بر روی بوم و بدنه برای اعلام وضعیت و دید بهتر در شب می باشد که احتمالا بدلیل پایین نگه داشتن قیمت و عدم تحمیل هزینه های بالا به مشتری از این سیستم حذف شده است .

 

عملکرد دمایی

محدوده دمایی محیط که بلانکو DEMETER میتواند در آن بهترین عملکرد را داشته باشد طبق گفته کارخانه -20 تا +50 درجه سانتیگراد اعلام شده است که میتوان گفت هیچ مشکلی در نصب این راهبند در تمام نقاط ایران وجود ندارد.

 

جنس بوم

بازو راهبند از جنس آلومینیوم استفاده شده است. بازو آلمینیومی این راهبند پارکینگ در عین داشتن حداقل وزن ، استحکام کافی را نیز جهت برخورد با موانع احتمالی دارا می باشد. 

 

 

قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند و کنترل تردد

در این راهبند یک برد کاملا هوشمند تعبیه شده است که دارای قابلیتهای متنوع و گسترده در خصوص ارتباط با سیستم های هوشمند می باشد و می توان به راحتی به سیستم های BMS و پارکینگ هوشمند متصل نمود. 

 

خرید و قیمت جک بلانکو Demeter

اگر قصد خرید راهبند بلانکو را دارید باید به این نکته توجه نمایید که بدلیل وارداتی بودن و کیفیت قطعات قیمتی به مراتب بیشتری از شرکت های ایرانی دارد ولی میتوان در مقایسه با کالاهای ایتالیایی قیمت آن را بسیار پایین دانست . بنابراین میتوان قیمت راهبند بالانکو را مابین ایرانی و خارجی دانست.

 

متعلقات داخل بسته بندی

  • بوم
  • باکس راهبند
  •  کنترل برد
  • چشم ایمنی
  • فلاشر
  • ۲ عدد ریموت
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی
  • متعلقات نصب

 

مشخصات فنی راهبند Blanco Demeter

مشخصات فنی

گارانتی

مدت زمان گارانتی که کارخانه سازنده برای راهبند بلانکو Demeter متعهد شده است 36 ماهه بوده که زمان بسیار مناسبی می باشد و نشان از اعتماد و اطمینان از تولیدات خود دارد. در صورت خرابی در این مد زمان تعمیر به عهده شرکت بوده و از این بابت کاربر هزینه ای را متحمل نمی شود.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش