راهبند زنجیری بلانکو مدل cupid
راهبند زنجیری بلانکو مدل cupid

راهبند زنجیری بلانکو مدل BLANCO CUPID

  • پوشش دهی فضا تا 20 متر
  • دارای موتور 24 ولت
  • مناسب برای تردد بالا
  • راهبند 24 ولت زنجیری بلانکو مناسب برای پوشش دهی فضا تا 20 متر مناسب برای اماکن با تردد بالا
52,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

راهبند زنجیری بلانکو مدل Blanco CUPID 

راهبند های زنجیری یکی از انواع راهبند های خودرویی به شوار می رود که به جای استفده از بوم از زنجیر برای ایجاد مانع استفاده می نماید. بلانکو به عنوان یکی از شرکت های معتبر و خارجی اقدام به تولید راهبند زنجیری بلانکو مدل CUPID برای محیط های با حداکثر دهانه 20 متر نموده است. این دستگاه دارای کیفیتی بالا و امکانات بسیاری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

یکی از مزیت های این دستگاه داشتن یک موتور 24 ولتی قدرتمند است که می تواند قدرتی معادل 60 وات را تولید نماید و برای تردد های نامحدود مانند  کارخانه ها ، ورودی کوچه های اختصاصی، مجتمع های مسکونی و تجاری بسیار مناسب است. استفاده از استاندارد IP44، بدنه فلزی با روکش رنگ ضد زنگ، گارانتی بلند مدت و استفاده از باتری بک آپ در هنگام قطعی برق یکی از مزیت های استثنایی آن به شمار می رود.

راهبند زنجیری بلانکو

راهبند زنجیری چیست؟

راهبند زنجیری نوعی راهبند اتوماتیک است. که به صورت زنجیر در محل تردد قرار گرفته‌ است و به صورت عمودی به سمت بالا و پایین حرکت می کند و به این ترتیب ورود و خروج را کنترل می‌کند. راهبندهای زنجیری برقی دارای دو موتور در مدل های ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت می باشد. ساختار فنی این مدل راهبند از نظر ظاهری به شکل دو استوانه است. که هر استوانه موتور گیربکس مخصوص به خود را دارد و این موتور گیربکس‌ها کاملا همزمان با هم عمل می‌کنند. از این نوع راهبند بیشتر برای مسدود کردن معبرهای بالای ۹ متر استفاده می‌شود. و قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد – اکسس کنترل (اتوماسیون پارکینگ هوشمند) را دارد. همچنین این مدل راهبند سرعت بالایی دارد و می‌توان آنرا به صورت یک طرفه و دو طرفه نصب و استفاده کرد.

نحوه عملکرد

 

نحوه عملکرد راهبند زجیری

راهبند های زنجیری دارای دو بدنه کوتاه قد 1 متری  میباشند  که بر دو طرف عرض مکان , قرار میگیرد , سپس زنجیری به این دو بدنه متصل میشود , برای باز و بسته شدن این راهبند , فرد از طریق ریموت , دستور را به راهبند صادر میکند . رسیور راهبند سیگنال حامل دستور را دریافت و به قسمت مرکز کنترل راهبند انتقال میدهد . سپس دستور شما با استفاده از موتور به اجرا در میاید , بدین گونه که برای باز شدن راه,  موتور زنجیر را شل مینماید و در هنگام مسدود ساختن راه , موتور زنجیره جمع مینماید.

 

 

امنیت بالا

راهبند های زنجیری را میتوان جزو ایمن و امن ترین راهبند های موجود بدانیم. دلیل این ایمنی , بدنه فلزی و زنجیره به کار رفته در راهبند میباشد . در راهبند های زنجیری,  به جای استفاده از اهرم(بازوی متحرک), از زنجیر استفاده شده که این موضوع سبب شده  تا راهبند, در مقابل برخورد با وسیله نقلیه, بسیار مقاوم باشد. همچین این راهبند به دلیل دارا بودن بدنه فلزی و زنجیر به جای اهرم , بسیار بادوام بوده و هزینه استهلاک و نگهداری پایینی نسبت به راهبند بازویی دارند.

موتور قدرتمند

مناسب مکان هایی با دهانه تا 20 متر

یکی از ویژگی های راهبند بلانکو پوشش دهی فضایی تا 20 متر بوده که این امر در دیگر راهبند ها به تنهایی غیر ممکن است. این راهبند فقط مختص فضاهای 20 متری نبوده و می توان با کوتاه نمودن زنجیر آن برای فضاهایی از 6 متر تا 20 متر مورد استفاده قرار گیرد.

 

بدنه فلزی و مقاوم

بدنه از جنس ورقه فولاد گالوانیزه و همچنین روکش ضد زنگ باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و همچنین شرایط آب و هوایی از خود نشان دهد.

 

 تشخیص مانع

ایمنی یکی دیگر از جنبه های کلیدی است که  باید در هنگام خرید به آن توجه داشت. راهبند زنجیری بلانکو Cupid از توقف فوری و معکوس حرکت زنجیر در هنگام تشخیص موانع بهره می برد که باعث بالارفتن ضریب امنیت می شود.

 

قابلیت هوشمند سازی

کاربر می تواند در صورت نیاز با استفاده از نصب اکسس کنترل ها سیستم خود را ارتقاع داده و هوشمند نماید. استفاده از دوربین پلاک خوان، استفاده از اکسس کنترل های کارتی و اثر انگشتی از مهمترین سیستم های هوشمند سازی هستند.

 

قابلیت اتصال باتری پشتیبان

یکی از نکات حائز اهمیت این راهبند خودرویی استفاده از موتور 24 ولتی است که امکان نصب باتری را فراهم میسازد تا در زمان نبود برق بتوان از آن بهره گرفت.

 

 

ابعاد و اندازه

ابعاد

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش