راهبند بازویی پاسارگاد مدل PRBV17G (موتور الکترومکانیکی)

  • تردد نامحدود
  • ولتاژ 220 ولت
  • بوک 6 متری
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Pasargad Barrier model PRBV17G

راهبند پارکینگ پاسارگاد مدل PRBV17G 

راهبند بازویی یکی از متداول ترین و پرفروش ترین دسته از راهبند های خودرویی است که بدلیل کاربرد گسترده آن مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. پاسارگاد یکی از شرکت های ایرانی است که بطور جدی در این زمینه فعالیت می نماید و راهبند PRBV17G آن مورد استقبال عموم قرار گرفته است که دلیل آن را می توان به استفاده از قطعات باکیفیت ایرانی و همچنین قیمت تمام شده بسیار ارزنده آن اشاره نمود. این راهبند پارکینگی قادر خواهد بود تا با حداکثر بوم 6 متری خود به کنترل و مدیریت رفت و آمد خودرو ها از درب ورودی پارکینگ بپردازد. کنترل این دستگاه به چند روش ممکن است بطوریکه می توان از یک اپراتور که معمولا نگهبان می باشد برای باز و بسته نمودن راهبند استفاده نمود و یا به هر کاربر یک ریموت داده شده که بتواند خود آن را هدایت نماید. یکی از مزیت های این راهبند پارکینگی قابلیت اتصال سیستم های کنترل تردد به مدار کنترل رمان آن اشاره نمود که می تواند در کیفیت عبور و مرور و همچنین اتلاف وقت بسیار کارآمد باشد.

راهبند الکترومکانیکی پاسارگاد

 

ویژگی های راهبند پاسارگاد مدل PRBV17G 

یکی از ملاک های انتخاب درست این است که بتوانیم نیازهای خود را بشناسیم و با توجه به آن تصمیم گیری نماییم. در ادامه می خواهیم به ویژگی های بارز این محصول خوش ساخت و باکیفیت تولید داخل بپردازیم تا بتوانیم شما را در انتخاب خریدی مطمئن و ارزشمند یاری نماییم. پس تا انتها با فروشگاه دوبیکا همراه باشید.

 

سیستم ضربه گیر تیرک

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای مناطق بادخیز بسیار مهم بوده و از آن به عنوان یک اصل یاد می شود ضربه گیر بوده بوم راهیند در برابر باد های شدید است. این سیستم شامل یک مکانیزم ساده در محل اتصال تیرک به اجزای محرک آن می باشد که ضربات ناشی از برخورد وسایل نقلیه و یا وزش بادهای سنگین را میگیرد و مانع از خرابی و اسیب دیدن دستگاه می شود.

 

با افتخار ساخت ایران

یکی از مشکلاتی که بعضا خریداران راهبند های خارجی با آن مواجهند بحث تامین قطعه درصورت خرابی می باشد که دلیل آن تحریم ها و همچنین تغییر قیمت ارز می باشد. لذا بدلیل اینکه تمام تجهیزات این راهبند اتوماتیک در داخل تولید می شود خدمات پس از فروش قوی تر و همچنین سریع تری را به مصرف کننده ارائه می نمایند.

 

بوم راهبند

بومی که در این راهبند پاسارگاد استفاده شده است از پروفیل آلومینیومی با مقطع 38*64 میلیمتری است که دارای شبرنگ شبنما و همچنین تابلو ایست بر روی تیرک بوده و یکی از عواملی که باعث مزیت آن شده بهره گیری از متداول ترین نمونه های پروفیل تولید داخل بوده که سبب در دسترس بودن آسان آن برای کاربر است.

 

راهبند پاسارگاد

 

بدنه راهبند

اسکلت یا بدنه راهبند یکی از تجهیزاتی است که همواره بدلیل عدم توجه رانندگان به راهبند متحمل خسارت های جزئی و بعضا کلی می شود. طبیعتا هرچه جنس بدنه و آلیاژ مصرفی باکیفیت تر و قوی تر باشد به همان اندازه نیز خسارات کمتر خواهد بود. جنس بدنه راهبند اتوماتیک پاسارگاد از پروفیل های آهنی اتاندارد و قسمت های ورقی از ضخامت 4 میلی متر بهره می برند که توسط جوشکاره CO2 و با دقت میلی متری تولید می شوند.

پوشش راهبند پاسارگاد از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت 1 میلی متر است که بوسیله دستگاه های CNC بریده و مونتاژ می شوند. این کاور طوری طراحی شده است که بدون نیاز به آب بندی کننده های مختلف لاستیکی، نفوذ ناپذیری بالایی جهت ورود آب و انواع آلاینده را به داخل دستگاه و اجزا برقس تضمین می نماید.

 

رنگ الکترواستاتیک

رنگ های الکترواستاتیک و به اصطلاح کوره ای مقاومت بسیار بالای در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای راهبند های PASARGAD  بشمار می رود/. رنگ اسکلت و قسمت اصلی بدنه قرمز و درب های آن سفید طراحی و رنگ شده که می توانید بصور سفارشی رنگ آن را تغییر دهید.

 

 

 استفاده از الکتروموتور ۳ فاز در راهبند

همانطور که میدانید الکتروموتور ۳ فاز صنعتی بوده و استهلاک بسیار کمتری در شرایط کاری راهبند ها دارد. دستگاه به دلیل باز و بست های مداوم، بویژه در شرایط ترددی نامحدود نیاز به موتوری دارددارد که در این شرایط دوام بالایی داشته باشد تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. در الکتروموتور 3 فاز راه اندازی فقط با میدان مغناطیسی حاصل از سیم پیچها انجام شده و نیاز به مکانیزم های راه انداز مختلف مثل کلاچ و خازن در الکتروموتور های تک فاز و یا ذغالهای گرافیتی در موتورهای DC و … نیست. بنابراین استهلاک بسیار کمتری نسبت به بقیه انواع الکتروموتور دارند و می توان آن را بهترین نمونه بعد از موتور های هیدرولیکی برای محیط های با تردد نامحدود یا دائم بیان کرد.

 

استفاده از اینورتر تک فاز به سه فاز برای تغییر سرعت

در مدار برق قدرت راهبندهای الکترومکانیکال پاسارگاد از اینورتر یا مبدل فرکانس و الکتروموتور ۳ فاز استفاده شده است. واضح است که تمام محل های نصب راهبند برق ۳ فاز ندارند بنابراین بهتر است که برق تغذیه آن تک فاز باشد. همچنین این کار باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود. یکی از دلایلی از اینورتر در این محصول استفاده شده است و بسیار کاربردی است ایجاد امکان تغییر دور الکتروموتور و در نتیجه آن تغییر سرعت بالا و پایین رفتن تیرک می باشد. همچنین این امر سبب راه اندازی و ایست الکتروموتور بدون ضربه و با سرعت افزایشی یا کاهشی ( Soft Drive) می شود.

 

خرید راهبند اتوماتیک

درصورتیکه نیاز به خرید راهبند اتوماتیک داری دولی نمی توانید به تنهایی بهترین انتخاب را انجام دهید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و ضمن بیان نیاز ها و همچنین ابعاد فضای مربوطه برای نصب راهبند، شمارا برای داشتن خریدی آسوده و مطمئن راهنمایی خواهند نمود. 

 

متعلقات دستگاه راهبند پاسارگاد PRBV17G 

  • تیرک ساده (قوطی آلومینیومی با ابعاد مقطع 38*64 میلیمتر) تا طول 6 متر همراه با شبرنگ و تابلو ایست طرفین
  • ریموت کنترل 2عدد
  • آژیر خطر و چراغ سبز و قرمز
  • جعبه شاسی فرمان دستی (پوش باتوم)
  • آچار خالص کن مخصوص راهبند

 

نصب راهبند بازویی

نصب راهبند بازویی می تواند به تنهایی معیاری تعیین کننده در میزان طول عمر دستگاه باشد چراکه درصورت نصب نادرست توسط افراد کم تجربه می تواند باعث خساراتی به کارفرما شود . محل نصب نباید در محل عبور آب یا در باغ باشد. اگر کابل های سقفی یا شاخه های درخت از فضای بالای تجهیزات یا شفت عبور می کنند، باید محل نصب را تغییر داد یا موانع را برطرف کرد تا شفت در حالت عمودی با آنها برخورد نکند. با در نظر گرفتن حرکت عابران پیاده (محل نصب باید به گونه ای باشد که عابر از پشت مانع حرکت کند نه از انتهای ستون تا احتمال برخورد ستون با عابران کاهش یابد). محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبان نزدیک باشد. اینها نمونه هایی از نکاتی است که یک نصاب حرفه ای همواره به آن دقت و توجه دارد وباعث بالا بردن طول عمر دستگاه شما می شود.

 

قیمت راهبند خودرویی

قیمت راهبندخودرویی و پارکینگی به پارامتر های زیادی بستگی دارد که می تواند آن را دستخوش تغییرات نماید. نوع موتور( هیدرولیکی یا الکترومکانیکی بودن)، ابعاد بوم راهبند، قابلیت ها و امکانات، میزان تردد، کیفیت ساخت و خارجی بودن یا ایرانی بودن دستگاه از جمله موارد تعیین کننده در قیمت نهایی بشمار می رود.



پرسش و پاسخ Pasargad Barrier model PRBV17G
ارسال پرسش