راهبند فنسی یا نردبانی پاسارگاد PRBV17G-TH

  • بوم 5 متری نردبانی
  • ولتاژ 220 ولت
  • تردد نامحدود
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی pasargad fence gate barrier

راهبند فنس دار پاسارگاد مدل PRBV17G-TH

یکی از راه های افزایش امنیت یک محیط استفاده از راهبند بوده که می تواند به کنترل و مدیریت رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه کمک بسیاری نماید. راهبند نردبانی پاسارگاد مدل PRBV17G-TH به عنوان یک حصار عمل کرده و میتواند از عبور افراد یا حیوانات از زیر بوم جلوگیری نماید. عملکرد این نوع مدل به اینصورت است که در هنگام باز شدن بوم حصار ها یا فنس های عمودی که بسته به درخواست مشتری در فاصله 15 تا 55 سانتی متری از هم قرار دارند، جمع شده و بر روی بوم قرار میگیرند بطوری که به شکل یک تیرک ساده مشاهده می شود. با زدن ریموت و پایین آمدن بوم، فنس های عمودی دوباره سر جای خود قرار گرفته و مانند یک حصار مانع از تردد افراد و وسایل نقلیه می شود.

این راهبند اتوماتیک تماما تولید ایران بوده که همین امر باعث میشود تا تمام لوازم و تجهیزات آن به راحتی در دست رس بوده و دیگر مشکل کمبود قطعه دربرند های خارجی را شاهد نخواهید بود. یکی از مزیت های اصلی این دستگاه طبق گفته سازنده، عدم محدودیت در میزان تردد و باز و بسته شدن تیرک راهبند است و بنابراین برای مجتمع های مسکونی و تجاری بسیار بزرگ که در طول شبانه روز دارای رفت و آمد بسیار هستند بهترین گزینه به حساب می آید.

 

راهبند فنسی پاسارگاد

 

متعلقات دستگاه راهبند نردبانی پاسارگاد PRBV17G-TH

  • تیرک نردبانی تا طول 4.5 متر و ارتفاع ستونهای عمودی 1 متر با فاصله افقی 30 سانتیمتر
  • ریموت کنترل 2عدد
  • آژیر خطر هنگام باال و پایین رفتن تیرک
  • جعبه شاسی فرمان دستی 
  • آچار خالص کن مخصوص راهبند
  • 6 -چراغ های LED سبز و قرمز نصب شده روی قسمت باالیی جعبه دستگاه هنگام باال بودن تیرک سبز روشن و پایین بودن قرمز روشن

 

مزیت راهبند پاسارگاد نسبت به درب های اتوماتیک

راهبند های خودرویی که به سه دسته کلی راهبند بازویی، راهبند تاشونده و راهبند فنسی تقسیم می شوند دارای نقات مثبت بسیاری هستند که از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

سرعت بسیار بالا

یکی از مزیت های راهبند ها نسبت به درب اتوماتیک سرعت بسیار بیشتر آن است که برای تردد های بسیار بالا مناسب بوده و مانع از ایجاد ترافیک میشود. همچنین کاربر می تواند میزان سرعت باز یا بست بوم را به دلخواه تنظیم نموده که این خود بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه می توان در مدت زمان زیر 2 ثانیه آن را بالا یا پایین نمود. این در حالیست که در دیگر سیستم یاد شده این قابلیت ها وجود ندارد.

.

استهلاک پایین تر

در تردد های بسیار بالا یا تردد نامحدود راهبند های که از نوع الکترومکانیکی هستند به سرعت داغ نموده و می تواند در ادامه هزینه های بالایی را بر روی دوش خریدار قرار دهد. در حالیکه در راهبند های اتوماتیک بدلیل طراحی برای تردد های بالا این مشکل وجود نداشته و در نتیجه طول عمر دستگاه بالا می رود.

 

بوم 5 متری

حداکثر میزان طول بومی که کارخانه پاسارگاد برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است 5 متر بوده و درصورتیکه ابعاد مورد نیاز شما بیش از این باشد می بایست از دو راهبند نردبانی برای پوشش دهی کامل بهره بگیرید.

 

راهبند نردبانی پاسارگاد

 

خرید راهبند فنس دار ایرانی

یکی از سوالاتی که همواره خریداران با فروشنده های ای حوزه مطرح می نمایند، تردید برای خرید راهبند ایرانی یا خارجی است. راهبند های خارجی ممکن است که دارای کیفیت بالاتری بدلیل فناوری های بروزتر در ساخت باشند اما به همان میزان قیمت بسیار بالاتر و همچنین هزینه تعمیرات و نگهداری بیشتری نیز دارند که ممکن است برای همه بصرفه نباشد. در عوض راهبند های ایرانی ارای کیفیتی بسیار قابل قبول در کنار قیمتی مقرون بصرفه بوده که می تواند به گزینه اصلی خرید شما بدل گردد.

 

نصب راهبند

برای نصب راهبند پاسارگاد توجه به فضای مورد نیاز برای نصب دستگاه بسیار حائز اهمیت بوده، علاوه بر آن مهارت نصاب می تواند یکی از پارامتر های تعیین کننده عملکرد صحیح و میزان طول عمر آن باشد. لذا شدیدا پیشنهاد می کنیم که از تکنسین های باتجربه استفاده نمایید و دست به دامن نصابان کم تجربه که ممکن است هزینه پایین تری را به شما پیشنهاد بدهند، نشوید. 



پرسش و پاسخ pasargad fence gate barrier
ارسال پرسش