راهبند تاشو پاسارگاد
راهبند تاشو پاسارگاد

راهبند با بوم تاشو پاسارگاد مدل PRBV17G-BE

  • بوم 6 متری تاشو
  • ولتاژ 220 ولت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی pasargad folding barrier gate

راهبند ایرانی پاسارگاد مدل PRBV17G-BE با بوم تاشو

یکی دیگر از محصولات راهبند پاسارگاد ، راهبند تاشو مدل PRBV17G-BE بوده که برای محل هایی با محدودیت ارتفاع کاربرد دارد به اینصورت که هروقت عرض مسیر از ارتفاع سقف پارکینگ بیشتر باشد راهی جز انتخاب و خرید راهبند تاشونده نخواهید داشت. PRBV17G-BE دارای کیفیتی بسیار بالا بوده که همین امر باعث شده است تا این برند بر سر زبان ها بیفتد. همچنین بدلیل اینکه این دستگاه کاملا ساخت ایران بوده لذا قیمت تمام شده بسیار پایین تری نسبت به برند های خارجی که وابسته به ارز هستند را داراست. از طرفی درصورت خرابی و یا نیاز به یک قطعه مصرفی این برند های ایرانی هستند که در دسترس بوده و به آسانی می توان خریداری نمود.حداکثر طول بوم طراحی شده برای این راهبند اتوماتیک 6 متر بوده که می تواند برای هر نوع کاربری با هر ابعادی مناسب باشد.

 

راهبند تاشو پاسارگاد

 

قابلیت اتصال به سیستم های کنترل تردد

در پارکینگ های عمومی ، مجتمع های مسکونی بزرگ و ادارات برای کنترل ورود خروج از دوربین های پلاک خوان یا سیستم های RFID استفاده میشود. راهبند تاشونده پاسارگاد قابلیت نصب تمامی مدل های پلاک خوان ، سیستم های هوشمند پارکینگی را دارد از این رو برای مدیریت محیط های پرتردد یک نقطه مثبت بوده و یک گزینه عالی بحساب می آید. از مزیت های استفاده از سیستم مکانیزه کنترل تردد کاهش خطای انسانی و صرفه جویی در هزینه های جانبی است.

 

سیستم خلاص کن دستی

در زمانی که بدلیل قطعی برق و یا مشکلات دیگر امکان باز و بسته کردن راهبند با ریموت را نداریم با استفاده از آچار مخصوص آن را خلاص کرده و بصورت دستی راهبند را هدایت می کنیم.

 

بوم تاشونده

بوم این راهبند به صورت 90 درجه باز و جمع می شود و این قابلیت باعث می شود تا در فضاهایی که با محدودیت ارتفاع روبرو هستیم و امکان نصب راهبند با بوم بازویی ساده بدلیل برخورد بوم با سقف نیست ، بوم 90 درجه بتا بهترین انخاب به حساب آید.

 

راهبند اتوماتیک تاشو

 

قیمت راهبند تاشو

یکی از معیار ها و پارامترهای تعیین کننده قیمت راهبند امکانات و کیفیت سخت آن بشمار می رود. طبیعتا برند های خارجی بدلیل نوسانات ارز و اعمال تحریم ها قیمت های بسیار بالاتری دارند و برای هر مصرف کننده ای بصرفه نخواهد بود. همچنین تولیدات داخل کشور نیز کیفیت بسیار مناسبی دارند و مزیت آنها خدمات و دسترسی راحت تر به لوازم جانبی است. درصورتیکه نیاز به مشاوره خرید راهبند دارید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از تجربیات آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ pasargad folding barrier gate
ارسال پرسش