راهبند هیدرولیکی پاسارگاد مدل PRBV17H

  • هیدرولیک تردد نامحدود
  • تیرک 6 متری
  • ولتاژ 220 ولت
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Pasargad Hydraulic Barrier

راهبند هیدرولیکی و تردد نامحدود پاسارگاد مدل PRBV17H

یکی از نیاز های اساسی مجتمع های مسکونی و تجاری بسیار بزرگ که همواره شاهد تردد بسیار بالای وسایل نقلیه در شبانه روز می باشند، استفاده از راهبند های خودرویی با قابلیت تردد نامحدود بوده است. این ویژگی مختص راهبند های هیدرولیکی است که برای بالا و پایین بردن بوم از قوای هیدرولیک و پمپاژ روغن استفاده می شود. راهبند اتوماتیک پاسارگاد PRBV17H یکی از تولیدات این شرکت ایرانی بوده که توانسته رضایت کاربران را بدست آورده و دلیل آن نیز کیفیت بالا و قطعات مرغوب بوده که نشان از مشتری مداری این برند است.

راهبند پاسارگاد به عنوان یکی از راهبندهای خوب ایرانی شناخته میشود که میتواند در کنار کیفیت بالا از کارایی خوبی برای برخوردار باشد.

راهبند هیدرولیکی پاسارگاد

 

تفاوت راهبند الکترومکانیکی و هیدرولیکی

این دو نمونه بدلیل نوع کارکرد و قطعات بکاررفته دارای تفاوت هایی هستند که هر کدام برای شرایط و محیط های مختص خود طراحی و ساخته شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

راهبند مکانیکی 

در راهبند الکترومکانیک عمل باز و بسته کردن مسیر بر عهده موتور و گیربکس است. راهبندهای مکانیکی شامل دو قسمت است: یک ستون عمودی که به طول یک متر است در زمین نصب شده و یک اهرم در طول های بلند که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد. در واقع راهبند های الکترومکانیکی دارای یک موتور الکتریکی نیز هست. نیروی خروجی شفت موتور وارد یک جعبه دنده (گیربکس) می شود تا از طریق آن نسبت قدرت و سرعت شفت متحرک تنظیم شود. مرکز دوران میله راهبند دارای یک سوراخ دنده دار بوده که بروی شفت خروجی جعبه دنده متصل می شود. از این طریق زنجیره انتقال قدرت کامل شده و نیروی محرکه موتور به میله راهبند منتقل می شود.

 

راهبند هیدرولیکی پاسارگاد

 

راهبند هیدرولیکی 

کارکرد راهبندهای هیدرولیکی در راهبندها به پمپ هیدرولیک بستگی داره. تمام راهبندهای هیدرولیکی به سیستم محرک الکتروهیدرولیک مجهز می باشند. راهبند الکتروهیدرولیکی شامل بخش های مختلفی می شود از جمله موتور الکتریکی ، پمپ روغن و سیلندر، محفظه روغن و…  نحوه عملکرد راهبند الکتروهیدرولیکی به این صورت می باشد که موتور روغن از طریق پمپ به پیستون انتقال می یابد، این موتور با ولتاژ بین 24 تا 220 ولت کار میکند. از راهبندهای هیدرولیکی در بخش هایی مختلفی می توان استفاده کرد مانند فرودگاه، عوارضی، پارکینگ عمومی، بیمارستان و…

 

تردد محدود یا نامحدود مسئله این است!

یکی از اصلی ترین پارامترهایی که این دو محصول را از هم مجزا می نماید توانایی باز و بسته نمودن بوم در دفعات می باشد. راهبند های الکترومکانیکی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند برای مراکز مسکونی و تجاری با تردد نسبتا زیاد بکارگرفته شوند و در مقابل راهبند های هیدرولیکی برای تردد های بسیار بالا همانند عوارضی ها، بیمارستانها، مراکز اداری که حجم ورودی و خروجی زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

قیمت راهبند

یکی دیگر از مواردی که متمایز کننده این دو می باشد قیمت راهبند است. موتورهای هیدرولیکی بدلیل قطعات بکار رفته و پیچیدگی کارکرد بالای آن نسبت به موتور های الکترومکانیکی قیمت به مراتب بالاتری دارند که می توان گفت نسبت به امکاناتی که به خریدار ارائه می نماید ارزنده و بصرفه است.

 

محتویات دستگاه راهبند پاسارگاد PRBV17H

  • تیرک از ۱ متر تا ۶ متر با شبرنگ شبنما
  • تابلو ایست طرفین تیرک ساده
  • چراغ گردان و آلارم 
  • 2 عدد ریموت کنترل سه کاناله
  • راهبند بازویی
  • جعبه شاسی: دارای ۲ کلید جداگانه جهت فرمان بالا- پایین و ایست می باشد که در محل دلخواه مصرف کننده نصب میگردد.
  • آچار بالابر دستی: جهت بالا بردن تیرک هنگام قطع برق و یا بروز خرابی می باشد.
  • بولتهای ثابت کننده دستگاه 

 

خرید راهبند ایرانی

از دلایلی که خرید راهبند ایرانی را بصرفه می نماید، قیمت بسیار اقتصادی تر نسبت به نمونه های خارجی و همچنین در دسترس بودن قطعات مصرفی در صورت خرابی است که می تواند نقطه قوت آن باشد چراکه بدلیل نوسانات قیمتی ارز و همچنین تحریم ها ممکن است قطعات آن به سادگی در دسترس کاربر قرار نگیرید و مشکلاتی را برای آن بوجود آورد.



پرسش و پاسخ Pasargad Hydraulic Barrier
ارسال پرسش