راهبند آکاردئونی پاسارگاد
راهبند آکاردئونی پاسارگاد

راهبند دستی و آکاردئونی پاسارگاد مدل V5

  • قیمت اقتصادی
  • کاربری آسان
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی pasargad accordion barrier

راهبند آکاردئونی پاسارگاد مدل V5

یکی از ارزانترین و اقتصادی ترین روش های مسدود نمودن عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده استفاده از راهبند آکاردئونی است. این راهبند بصورت دستی باز و بسته شده و در آن برخلاف دیگر محصولات دارای موتور نمی باشد و بوسیله اپراتور باز و بسته می شود. جنس این راهبند دستی از قوطی پروفیل آهن 3*2 می باشد که رنگ الکترواستاتیک روی آن مانع از زنگ زدگی آن شده و طول عمر آن را افزایش می دهد. ابعاد این دستگاه دارای عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 140 سانتی متری بوده که سفارش دهنده می تواند طول آن را از 200 میلی متر تا میزان دلخواه خود سفارش دهد. در زیر پایه های محصول چرخ های قفل شونده صنعتی قرار داده شده است که جابجایی آن را آسان می نماید و می توان با قفل کردن چرخ ها مانع از حرکت و جابجایی راهبند پاسارگاد شد.

 

راهبند دستی

 

کاربرد راهبند دستی

 این راه بند ریلی جمع شونده در کنترل تردد و مسدود سازی مسیر و … کاربرد داشته و در ورودی کارخانه ها , مجتمع های مسکونی, اداری, تجاری, عوارضی جاده ها دیده می شود که هزینه نهایی را می تواند به طرز چشم گیری پایین بیاورد. بطور مثال برای بستن یکی از راه های پارکینگ های عمومی یا مراکز خرید ساده ترین راه و کم خرج ترین روش استفاده از راهبند جمع شونده است.

راهبند ریلی پاسارگاد

 

مزایای استفاده از راهبند دستی

قرار دادن راهبند جلوی ورودی و خروجی ها تردد ها را کنترل کرده و وجود دوربین روی راهبند های هوشمند و ثبت شماره پلاک خودرو ها از امنیت ساختمان نیز محافظت می کند.

  • مهمترین علت این استفاده شاید هزینه کمتر نصب و اجرای آن نسبت به انواع دیگر است.
  • روش کار آسان و کم هزینه
  • قابلیت جابجایی آسان

 

نصب راه بند آکاردئونی دستی 

یکی از نقات قوت این راهبند پاسارگاد دقیقا همین جاست چراکه این راه بند دستی نیاز به نصب ندارد و فقط نیاز است در محل مورد نظر باز شود تا مانع حرکت وسایل نقلیه شود.

 

راهبند دستی پاسارگاد

 

قیمت راهبند آکاردئونی دستی

قیمت آکاردئونی دستی پاسارگاد به خاطر سادگی عملکرد و همچنین عدم وجود موتور و تجهیزات گران قیمت به یکی از اقتصادی ترین و کم هزینه ترین راه های مسدود سازی و کنترل عبور و مرور بدل گشته است و نیازی به صرف هزینه های زیاد وجود ندارد در عوض نیز کاربرد آن نسبت به دیگر راهبند های اتوماتیک کمی متفاوت تر بوده و نمی توان آن را جایگزین دیگر مدل ها نمود.



پرسش و پاسخ pasargad accordion barrier
ارسال پرسش