آیفون تصویری کوماکس CDV-43M
آیفون تصویری کوماکس CDV-43M

آیفون تصویری کوماکس CDV-43M

  • نمایشگر 4.3 اینچی LED
  • بدون حافظه
  • گارانتی سه ساله
  • بدون گوشی
  • کلید لمسی
  • با قابلیت برقراری ارتباط داخل واحد
  • قابلیت اتصال به دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته
  • بدنه طرح فلزی
6,300,000 تومان
2%
6,174,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Commax CDV-43M-IndoorMonitor

معرفی و بررسی آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43M


آیفون تصویری مدل CDV-43M از شرکت کوماکس، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت معتبر است. این محصول به یک صفحه نمایش LED 4.3 اینچی مجهز است. کوماکس، یک برند با سابقه تقریباً 50 ساله در کشور کره‌ی جنوبی است. آیفون تصویری های کوماکس با کیفیت و متنوع درجهت بر طرف کردن نیاز های مشتریان طراحی و تولید می کند . این آیفون تصویری پرفروش از زیباترین محصولات کوماکس می باشد.

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43M


درب بازکن کوماکس، یک بدنه مربعی شکل با ابعاد 18*18 سانتی متر دارد. این محصول جدید کوماکس، شباهت فوق‌العاده‌ای به آیفون تصویری کوماکس مدل 35U در ظاهر دارد و البته برخی ویژگی‌های فنی مشترکی دارند. با این اختلاف که بخش اصلی بدنه این مانیتور دارای طراحی فلزی با خطوط افقی ظریف است.
در مرکز این بدنه، صفحه‌ای با رنگ سفید یا آبی تیره جلب توجه می‌کند که صفحه نمایش 4.3 اینچی محصول را در خود جای داده است. زیر این صفحه نمایش، چند کلید لمسی قرار دارند که هرکدام برای انجام وظایف مشخصی طراحی شده‌اند. توجه داشته باشید که برقراری ارتباط صوتی بین بازدیدکننده و پاسخ‌دهنده تنها با استفاده از یک میکروفون و اسپیکر انجام می‌شود و نیازی به گوشی صوتی نیست. همچنین نام COMMAX در زیر نمایشگر قابل مشاهده است.

 

مشخصات فنی آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43M


در ادامه مشخصات فنی درب بازکن تصویری کوماکس CDV-43M را مورد بررسی قرار می دهیم:

 

رابط کاربری و کلیدها


آیفون تصویری CDV-43M کوماکس دارای کلیدهای لمسی با کاربردهای متعدد است. کلید اول (از سمت چپ) برای روشن کردن صفحه اصلی و حرکت به پایین/چپ در منوها استفاده می‌شود. کلید بعدی در حالت معمولی برای برقراری ارتباط داخلی با دیگر واحدها به کار می‌رود و در منوها برای انتخاب (select) استفاده می‌شود. کلید وسط (که دارای تصویر یک کلید روی آن است) برای باز کردن درب و حرکت به بالا/راست در منوها از آن استفاده می‌شود. کلید سمت راست دربازکننده منوها و دسترسی به منوها به کار می‌رود. این کلید همچنین برای ارتباط صوتی نیز استفاده می‌شود. در سمت‌های چپ و راست، شیارهای مشکی برای اسپیکر و میکروفون قرار دارند که برای انتقال صدا به کار می‌روند. در لبه سمت چپ، کلید پاور برای روشن و خاموش کردن دستگاه قرار دارد.

 

ارتباط داخلی 


آیفون تصویری مدل CDV43M از کوماکس قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های PAL و NTSC را داراست. این آیفون به صورت روکار نصب می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از گوشی ارتباطی مدل DP-4VP نیز ارتباط داخل واحد کوماکس برقرار کنید. به این ترتیب، می‌توان با نصب این گوشی صوتی، در داخل یک واحد ارتباط صوتی را برقرار نمود. علاوه بر این، این گوشی قادر به انتقال صدای زنگ در نقش یک آیفون صوتی است و تا بتواند درب ساختمان را نیز باز نماید.

 

گارانتی و خرید آیفون تصویری کوماکس مدل CDV-43M


شرکت کوماکس با اطمینان از آیفون های تصویری خود همگی آن ها را به مدت 36 ماه گارانتی می کند. این شرکت کره ای برای محصولاتش شماره سریالی را در نظر گرفته است که با ارسال این شماره از طریق پیامک به مرکز پیامک بازرگانی کوماکس از اصل بودن آیفون تصویری کوماکس خود مطلع شوید. برای خرید آیفون تصویری کافیست از طریق وبسایت ثبت سفارش کنید تا درب منزل این درب بازکن تصویری را تحویل بگیرید. درصورت داشتن هرگونه سوال نیز می توانید با شماره تلفن های مندرج روی وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان دوبی کا، مشاوره لازم را به شما ارائه کنند.



پرسش و پاسخ Commax CDV-43M-IndoorMonitor
ارسال پرسش