دربازکن تصویری 7 اینچ موبی تک
دربازکن تصویری 7 اینچ موبی تک

آیفون تصویری 7 اینچ آنالوگ موبی تک Mobi Tech رنگ مشکی

  • نمایشگر 7 اینچ لمسی
  • قابلیت اتصال به 2 پنل تصویری
  • قابلیت اتصال به 2 دوربین مداربسته
  • 4 سیم و سازگار با اکثر مانیتور های داخل بازار
  • قابلیت موشن روی یکی از ورودی ها
  • پشتیبانی از حافظه تا 32 گیگ
  • دارای 6 ملودی زنگ متفاوت
5,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Mobi Tech 7 Inch

دربازکن تصویری موبی تک با نمایشگر 7 اینچ

ظاهری مدرن و زیبا به همراه امکانات بی نظیر کلماتی هستند که می تواند بیانگر توصیفی برای برند موبی تک Mobi Tech باشد که با ورود به بازار غوغایی به پا کرد. دربازکن تصویری 7 اینچ موبی تک که به رنگ مشکی است، دارای بدنه ای فلزی و صفحه ای از جنس شیشه بوده که از قلبلیت هندزفری یا بدون استفاده از گوشی بهره می برد که به آن جلوه ای خاص تر و مدرن تر داده است. برای ساخت این نمایشگر از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است که همین امر سبب متمایز نمودن آن از دیگر سازندگان می نماید. با خرید آیفون تصویری موبی تک علاوه بر اینکه از مکانات و ظاهر زیبای آن بهره مند خواهید شد جلوه ای دوچندان نیز به منزل و دکوراسیون منزل شما می بخشد. 

 

از قابلیت های این مانیتور دربازکن 7 اینچ می توان به استفاده از نمایشگر HD با وضوح 800TVL، پشتیبانی از زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، چینی ، اسپانیایی ، فرانسه، قبلیت موشن یا حساس به حرکت، داشتن درگاه حافظه برای اتصال رم Micro SD تا 32 گیگابات، استفاده از ملودی های متنوع برای انتخاب زنگ، ساپورت از 2 پنل ورودی و 2 دوربین مداربسته آنالوگ اشاره نمود. لازم به ذکر است که این دستگاه 4 سیم می باشد بنابراین براحتی می توان به همه ی پنل های بازار متصل نمود. همچنین یکی از شگفت انگیز ترین ویژگی های دربازکن تصویری MOBI TECH امکان استفاده از دو سنسور هشدار دهنده یا ALARM که عملکردی همانند دزدگیر اماکن دارد و شما می توانید با نصب دوربین مداربسته در کنار آن در صورت ایجاد آلارم از قابلیت ضبط فیلم 120 ثانیه ای به صورت خودکار استفاده نمایید.

 

مانیتور 7 اینچ موبی تک

 

ویژگی های آیفون تصویری 7 اینج موبی تک

  • مانیتور 7 اینچ موبیتک دارای 2 ورودی پنل دربازکن و 2 ورودی دوربین آنالوگ ( CVBS ) و 2 ورودی سنسور جهت آلارم ( مثل دزدگیر )
  • سنسورهای ورودی به دوربین ها متصل میباشد و در صورت ایجاد آلارم در هر کدام از سنسور ها دوربین مربوطه فعال شده و به مدت 120 ثانیه فیلم میگیرد ، یا عکس فوری.
  • این دستگاه 4 سیم بوده و آنرا به تمام پنل های آنالوگ موجود در بازار میتوان متصل کرد.
  • رزولوشن این مانیتور 800 تی وی لاین ( 800TVL ) میباشد.
  • در هر واحد تا 4 مانیتور قابل نصب میباشد. ( پورت های مشخص در مانیتور برای این قابلیت )
  • ساپورت زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، چینی ، اسپانیایی ، فرانسه
  • ساپورت 6 ملودی برای زنگ ورودی هر درب
  • حالت حساس به حرکت در یک ورودی (  قابلیت فعال بودن برای یک ورودی مد نظر )
  • ساپورت حافظه جانبی میکرو اس دی تا 32 گیگ ( micro SD )

 

آیفون تصویری خاص و زیبا

اگر از آیفون تصویری های موجود در بازار که ظاهری یکسان و قدیمی دارند خسته شده اید و به دنبال ایجاد تحولی در تغییر سبک و خاص کردن دکوراسیون منزل خود می گردید ما به شما محصولات بی تک را پیشنهاد می دهیم که با پیشرفته ترین دستگاه ها و بروز ترین امکانات روز دنیا تهیه و تولید می شوند. همچنین درصورتیکه از سیستم های هوشمند برای مدیریت منزل خود بهره میگیرید می توانید از مانیتور های این برند که از اپلیکیشن تویا TOYA برای انتقال تصویر و هوشمند سازی استفاده میشوند خرید نمایید.

 

 کلید های لمسی

در دستگاه های روز دنیا در این حوزه دیگر از کلید های مکانیکی برای تنظیمات و یا بازکردن درب استفاده نمی شود چرا که خرابی آنان بدلیل مکانیزم قدیمی تر بیشتر از نمونه لمسی یا TOUCH می باشد. از همین رو این کارخانه نیز  پیشرفته ترین سیستم برای راحتی و رفاه کاربران انتخاب نموده است. کلید های لمسی زیر نمایشگر این قابلیت را به مشتری می دهد تا بتواند تنظیمات را بصورت دلخواه خود اجرا نماید.

 

پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت

یکی از امکاناتی که بعضی افراد نسبت به آن حساس هستند و می خواهند آن را دراختیار داشته باشند، قابلیت فیلم برداری و عکس برداری می باشد که برای این کار نیاز به یک کارت حافظه برای ذخیره سازی می باشد. شما می توانید با نصب دوربین انالوگ و سنسورهایی که به دوربین ها متصل میشوند و در صورت ایجاد آلارم در هر کدام از سنسور ها دوربین مربوطه فعال شده و به مدت 120 ثانیه فیلم یا عکس فوری میگیرد ، حداکثر کارت حافظه ای که می توانید بر روی آن قرار دهید 32 گیگابایت بوده که فضای بسیار مناسبی بشمار می رود.

 

مناسب ویلا یا منازل دارای دو درب ورودی

در ویلاها یا ساختمان هایی با دو درب ورودی هستند برای اینکه بتوان از یک مانیتور تصویری مدیریت و کنترل هر دو درب را بر عهده گرفت لازم است تا از سیستم 2 پنله پشتیبانی نماید به اینصورت که با زنگ زدن هر یک از پنل های نصب شده روی هر یک از درب های ورودی تصویر آن بر روی مانیتور به نمایش در می آید که این امر موجب سرفه جویی در هزینه می گردد .

 

 نصب دوربین بر روی نمایشگر 7 اینچ موبی تک

شما می توانید در صورت صلاحدید و نیاز خود 2 دوربین مداربسته آنالوگ را به این صفحه نمایش متصل نموده و در هرلحظه که اراده نمایید بتوانید تصاویر را بصورت آنی مشاهده نمایید. به این ترتیب شما قادرید دوربین هارا هرکجا که مایلید بطور مثال در پارکینگ ساختمان یا جلوی درب واحد نصب نمایید.

 

خرید و قیمت آیفون تصویری Mobi Tech

فروشگاه دو بی کا به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی برای آنکه رضایت مشتریان خود را بدست آورد همیشه محصولاتی باکیفیت را با قیمتی بسیار بصرفه بدست شما مصرف کننده گرامی میرساند. لذا درصورت نیاز به خرید آیفون تصویری mobi tech می توانید با افزودن آن به سبد خرید خود در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل نمایید. لازم به ذکر است شما می توانید با شماره گیری تلفن های مجموعه از مشاوره رایگان با کارشناسان فروش دو بی کا بهره مند شوید.

 



پرسش و پاسخ Mobi Tech 7 Inch
ارسال پرسش