دستگیره دیجیتالی یوکا مدل ژولیت
دستگیره دیجیتالی یوکا مدل ژولیت

دستگیره یوکا مدل ژولیت پرو (Juliet Pro) با حسگر اثر انگشت

  • شناسایی 50 عدد اثر انگشت
  • قابلیت باز شدن با کارت تا 30 عدد کارت
  • 2 ساله یوکا
  • دستگیره دیجیتال یوکا ژولیت پرو با قابلیت بازکردن درب از طریق کارت و اثر انگشت قابلیت نمایش هشدار کم بودن باطری بر روی صفحه کلید
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگیره هوشمند یوکا مدل ژولیت پروYucca Juliet Pro

امروزه خرید و نصب دستگیره دیجیتال بر روی درب آپارتمان‌ها برای بالا بردن امنیت به یک امر ضروری تبدیل شده است. دستگیره دیجیتال یوکا مدل JULIET PRO ساخت کشور کره جنوبی از محبوبترین محصولات این کمپانی بشمار می رود. طراحی فوق العاده زیبا، عملکرد عالی، فناوری بروز و هوشمندانه و امکانات منحصر بفرد محصولات این کمپانی باعث شده تا تولیدات آن در کمترین زمان بیشترین تقاضا و استقبال را نزد خریداران و مشتریان داشته باشند.

دستگیره دیجیتال یوکا مدل ژولیت پرو دارای امکانات فراوان و قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. قابلیت بازکردن قفل دیجیتالی به وسیله وارد کردن کد، کارت و اثر انگشت، رمز تصادفی، سیستم ضد شوک،سیستم تشخیص آتش سوزی، هشدار ضعیف بودن باطری، بدنه آلومینیومی باکیفیت و گارانتی 2 ساله بی قید و شرط بخشی از آپشن های این محصول می باشد.

این دستگاه قابلیت شناسایی کاربر تا سقف 50 اثر انگشت، 30 عدد کارت و 5 رمز ورود را داراست که در کنار آن 2 کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری نیز وجود دارد.

 

دستگیره هوشمند اثر انگشتی یوکا مدل ژولیت

دستگیره هوشمند یوکا مدل ژولیت پرو (Yucca Juliet Pro) از ویژگی های بی نظیری برخوردار است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

قابلیت رمز خیالی

یکی از مشکلاتی که ممکن است با ان روبرو باشید این است که نمی خواهید اطرافیان متوجه رمز ورود شما شوند و همواره باید سعی میکردید تا مانع از دیده شدن آن شوید. ولی با استفاده از قابلیت رمز خیالی شما قادر خواهید بود قبل یا بعد رمز اصلی اعدادی را وارد نمایید تا دیگران متوجه رمز اصلی شما نشوند.

 

قفل کودک

با استفاده از دکمه ای که بر روی بدنه داخلی دستگاه قرار گرفته می توانید مانع از باز شدن درب از داخل شوید. این ویژگی برای کودکان و یا افرادی که دچار آلزایمر می باشند بسیار کاربردی است.

 

حالت مزاحم نشوید

فعال کردن حالت مزاحم نشویدباعث ایجاد محدودیت دسترسی از بیرون شده و امکان باز کردن قفل در فقط از طریق کلید مکانیکی امکان پذیر است.

 

هشدار تعویض باطری

این محصول به وسیله 4 عدد باطری قلمی تغذیه می شود که بسته به نوع مصرف تا 1 سال قابل استفاده می باشد. در صورت ضعیف شدن باطری هشداری بر روی دستگیره ظاهر می شود تا کاربر هرچه زودتر اقدام به تعویض نماید.

 

سیستم ضد سرقت

در صورتی که سارقین و یا افراد سودجو قصد بازکردن درب با ضربه و یا آسیب نمودن به قفل را داشته باشتند و بخواهند به زور وارد ساختمان یا خانه شوند، دستگاه هشداری را پخش می نماید و به مدت یک دقیقه غیر فعال می نماید.

 

امکانات قفل یوکا

سیستم ضد شوک

به کمک سیستم ضد شوک دیگر سارقین نمی توانند با دادن ولتاژ بالا به دستگاه آن را از کار بیندازند و باعث خرابی آن شوند.

 

قفل خودکار

اگر پس از خروج از خانه فراموش کردید درب را پشت سرتان ببندید، سیستم قفل اتوماتیک در این قفل این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 

ویژگی ها دستگیره دیجیتال Yucca Juliet Pro

  • شناسایی کاربر تا سقف 50 اثر انگشت
  • قابلیت باز شدن با کارت تا 30 عدد کارت
  • استفاده همزمان از کارت اثر انگشت و رمز برای امنیت بیشتر
  • مجـهز به سنـسور اثـر انگشت پیـشرفته نیمه هادی
  • باز کردن درب تنها با یک فشار از داخل
  • وارد کـردن اعدادی تصادفی ، کـه مـــانع حــدس زدن رمز توسط افــراد غیر مجاز
  • هشــدار در صورت وارد کــردن آسیب به قفل و یا تلاش برای ورود غیر مجاز
  • غیر فعال شدن قفل پس از ۵ بار ورود رمز اشتباه
  • هشدار کم بودن باطری بر روی صفحه کلید
  • شــرط دو مرحله ای اثر انگشت به همراه رمز یا کارت برای افزایش امنیت
  • باز شدن اتوماتیک درب در زمان آتش سوزی جهت تخلیه سریع مکان
  • جلوگیری از ایجاد آسیب ناشی از ولتاژ بالا
  • کنــترل میـزان صـدای دستگاه جــهت جلوگیـری از ایــجاد مزاحــمت بـرای همسایگان
  • امــکان استفاده از بـــاطری ۹ ولـت، در صورت اتمام باطری

 

ویژگی های دستگیره yucca juliet

 

مزایای دستگیره دیچیتالی یوکا مدل JULIET PRO

کاربری آسان

 شاید برای شما هم بارها پیش آمده است که فراموش کنید در هنگام خارج شدن از خانه کلیدها را بردارید و یا یک اتفاق بدتر اینکه کلیدها را پشت درب خانه جا بگذارید و درب را ببندید .در این حالت مجبور هستید ساعت ها وقت صرف کنید و هزینه زیادی متحمل شوید و از یک کلید ساز کمک بگیرید تا بتوانید درب را باز کنید. اما این روزها با حضور دستگیره دیجیتال دیگر لازم نیست از کلیدهای پر دردسر برای باز کردن قفل ها استفاده کنید بلکه به کمک اثر انگشت ، چهره یا حتی از راه دور و به کمک گوشی موبایل می توانید درب منزل یا محل کار خودتان را به راحتی باز کنید .

 

امنیت بالا

علاوه بر حذف کلیدها و سادگی راه های دسترسی ، بالا بودن امنیت یکی از مزایای اصلی دستگیره های دیجیتال می باشد. این روزها در اکثر قفل های هوشمند ، از تکنیک های تشخیص هویت اثر انگشتی و تشخیص چهره استفاده می شود که جزو راه های تشخیص هویت با کمترین میزان خطا هستند .

 

زیبایی و لوکس بودن

 در گذشته مچبور بودیم برای حفظ امنیت بیشتر خانه یا محل کار نرده های آهنین جوش بدهیم یا از قفل و بست های زیاد استفاده کنیم که مشخصا باعث زشت شدن ورودی های آپارتمان ها میشد و یا از درب های ضد سرقت استفاده کنیم که با اینکه خود این درب ها امن و محکم هستند اما همیشه در ناحیه قفل دچار ضعف می باشند و با یک ضربه یا اعمال راهکارهای مختلف قفل این درب ها به راحتی باز میشود .

قفل اپارتمانی ژولیت پرو

گارانتی 2 ساله بی قید و شرط

یکی از اصلی ترین بخش های هر خرید توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.با خرید دستگیره دیجیتال یوکا می توانید گارانتی دوساله بی قید و شرط را تجربه نمایید . یعنی در صورتی که در طی 2 سال بعد از خرید دستگیره هر مشکلی برای قفل ها پیش بیاید ، بدون هیچ نوع قید و شرطی ، شرکت اقدام به تعمیر قطعات و یا تعویض دستگاه اقدام می نماید.

 

سخن پایانی

در صورتی که می خواهید یک خانه زیبا و لوکس داشته باشید و نمی دانید چکار هایی باید انجام دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم که در اولین قدم اقدام به تعویض دستگیره های قدیمی با دستگیره های دیجیتال هوشمند نمایید. چراکه علاوه بر زیباتر شدن منزل یا محل کار خود به امنیت محیطتان نیز کمک شایانی نموده اید. قفل های دیجیتال Yucca از باکیفیت ترین و پرفروش ترین برند های این حوزه می باشد که قیمتی مناسب را در کنار گارانتی تعویض 2 ساله ارائه می نماید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش