دستگیره دیجیتالی یوکا مدل ونوس
دستگیره دیجیتالی یوکا مدل ونوس

قفل دیجیتالی YUCCA مدل ونوس (Venus)

  • باز شدن از طریق 50 کارت و رمز عبور
  • مجهز به مغزی قفل سه زبانه
  • 2 ساله Yucca
  • دستگیره دیجتال ونوس با با قابلیت بازکردن از طریق کارت و رمز ورود و مجهز به مغزی قفل سه زبانه و دارای سیستم ضد سرقت
16,800,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی YUCCA Venus

قفل دیجیتالی آپارتمانی یوکا ونوس Yucca VENUS

قفل هوشمند یوکا مدل ونوس (Yucca Venus) یک محصول ارزان قیمت در بین دستگیره های هوشمند آپارتمانی به شمار می رود که فروش و محبوبیت بالایی را نیز به همین دلیل داشته است. قفل یوکا مدل ونوس دارای طراحی ساده و در عین حال زیبایی است که با وجود رنگ رز گلد و مشکی دو چندان شده است.

از ویژگی های این دستگیره هوشمند یوکا می توان به قابلیت باز شدن از طریق کد / کلید مکانیکی / کارت و تلفن هوشمند، دارای سیستم ضد سرقت، قابلیت رمز خیالی، قفل کودک، قفل خودکار، مجهز به مغزی قفل سه زبانه، سیستم هشدار حریق، سیستم ضد شوک، هشدار تعویض باطری، ورود دو مرحله ای و گارانتی 2 ساله بی قید و شرط اشاره نمود.

قفل دیجیتالی ونوس

 

کاربری دستگیره هوشمند

قفل دیجیتال یوکا ونوس در منازل مسکونی، اداری، محیط‌های درمانی، اقامتگاه‌های تفریحی و هتل‌ها قابل استفاده است. نصب و جداسازی آسان، این گجت الکترونیک را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مستاجران تبدیل می‌کند.

 

تفاوت دو مدل ونوس و ونوس پرو

از اصلی ترین تفاوت هایی که باعث اختلاف قیمتی میان این دو مدل شده است می توان به سیستم تشخیص اثر انگشت در دستگیره دیجیتال مدل VENUS PRO اشاره نمود که این قابلیت را به کاربران می دهد تا 100 اثر انگشت را در آن ذخیره نمایند.

 

امکانات دستگیره دیجیتالی یوکا VENUS

قابلیت رمز خیالی

یکی از مشکلاتی که ممکن است با ان روبرو باشید این است که نمی خواهید اطرافیان متوجه رمز ورود شما شوند و همواره باید سعی میکردید تا مانع از دیده شدن آن شوید. ولی با استفاده از قابلیت رمز خیالی شما قادر خواهید بود قبل یا بعد رمز اصلی اعدادی را وارد نمایید تا دیگران متوجه رمز اصلی شما نشوند.

 

قفل کودک

با استفاده از دکمه ای که بر روی بدنه داخلی دستگاه قرار گرفته می توانید مانع از باز شدن درب از داخل شوید. این ویژگی برای کودکان و یا افرادی که دچار آلزایمر می باشند بسیار کاربردی است.

 

حالت مزاحم نشوید

فعال کردن حالت مزاحم نشویدباعث ایجاد محدودیت دسترسی از بیرون شده و امکان باز کردن قفل در فقط از طریق کلید مکانیکی امکان پذیر است.

 

قفل خودکار

اگر پس از خروج از خانه فراموش کردید درب را پشت سرتان ببندید، سیستم قفل اتوماتیک در این قفل این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 

چرا قفل دیجیتال یوکا؟

یوکا یکی از برترین برندهای ارائه دهنده تجهیزات امنیتی الکترونیک و هوشمند در جهان است. این برند کره‌ای باسابقه، توانسته است با ارائه طیف وسیعی از گجت‌های هوشمند امنیتی، جای خود را در دل کاربران ایرانی باز کند.

 

مزایای قفل دیجیتالی یوکا

 

گارانتی دوساله خدمات تعمیر یا تعویض رایگان قطعات

با خرید محصولات قفل دیجیتال یوکا، می‌توانید تا دوسال از خدمات رایگان پس‌ازفروش ما بهره‌مند شوید. در این طرح چنانچه هر نقص فنی یا مشکل خاصی برای قفل خریداری شده پیش بیاید، کارشناسـان فنی ما در محـل حاضـر شده و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه موردنظر خواهند کرد.

 

خدمات پس از فروش مادام‌العمر

این امکان برای مشتریان ما فراهم شده است که با خرید هر محصول یوکا، به‌صورت مادام‌العمر از پشتیبانی فنی و خدمات تعمیر ما بهره‌مند شوند.

 

 

امکانات

  • قابلیت باز شدن از طریق کد تا ورودی 5 رمز
  • قابلیت باز شدن از طریق 50 کارت / رمز و تلفن همراه هوشمند
  • امکان استفاده از رمز یکبار مصرف
  • قابلیت فعال سازی تایید ورود دو مرحله ای
  • منبع تغذیه اضطراری
  • مجهز به مغزی قفل سه زبانه
  • دارای سیستم ضد سرقت
  • سیستم هشدار حریق درصورت تجاوز دمای محیط از ۶۰درجه سانتی‌گراد
  • گارانتی دوسال گارانتی تعویض
  • توانایی ذخیره ۵ رمز متفاوت به‌صورت همزمان را دارد

 

ضمانت نامه 2 ساله تعویض بی قید و شرط

یکی از مهمترین ویژگی های این برند نسبت به باقی شرکت ها تعویض محصولات در صورت خرابی به مدت 2 سال است که نشان دهنده اطمینان از کیفیت و طول عمر بالای تولیدات یوکا می باشد. خدمات پس از فروش مادام العمر این کمپانی یکی دیگر از مزایای آن بشمار میرود که قابل تحسین است.

 

اگر به دنبال یک قفل دیجیتالی اقتصادی با کارایی بالا و کیفیت بی نظیر همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن میگردد قفل یوکا مدل ونوس یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند باشد.

 

 



پرسش و پاسخ YUCCA Venus
ارسال پرسش