قفل دیجیتالی سامسونگ مدل SAMSUNG SHP-DP728

  • مجهز به سیستم ضد سرقت
  • استفاده همزمان رمز عبوری و اثر انگشت
  • 12 ماهه سامسونگ
  • دستگیره دیجیتال DP728 سامسونگ با قابلیت استفاده همزمان رمز عبوری و اثر انگشت بصورت ترکیبی دارای مغزی دو زبانه با مقاومت بالا و مجهز به سنسور اعلام حریق و آلارم دزدگیر
45,500,000 تومان
1%
45,045,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SAMSUNG SHP-DP728

سامسونگ یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند در سراسر دنیا به شمار می آید. یکی از محصولات کارخانه سامسونگ قفل دیجیتالی درب آپارتمان است که به عنوان یکی از باکیفیت ترین و زیباترین دستگیره های دیجیتالی در بازار شناخته می شود.

SHP-DP728 قفل درب سامسونگ اولین قفل درب مدل PUSH PULL در جهان است که دیگر سازنده ها نیز از این تکنولوژی کپی برداری نموده اند. این دستگاه دارای روش‌های پیشرفته احراز هویت باز کردن قفل مانند بلوتوث، اثر انگشت، کارت RFID، رمز عبور برای باز کردن قفل درب شما است. با استفاده از برنامه تلفن همراه هوشمند sHome برای باز کردن قفل درب و مشاهده گزارش ورود و خروج اعضای خانواده مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های این قفل دیجیتالی می توان به ارسال پیام ورود یا رسیدن اعضای خانواده به خانه، تکنولوژی PULL & PUSH، قفل خودکار، ورود دو مرحله ای، سیستم ضد سرقت، تنظیم صدای دستگاه، هشدار تعویض باتری، نصب آسان ، هشدار آتش سوزی، بازکردن درب از طریق تلفن هوشمند و گارانتی معتبر از دیگر ویژگی های Samsung SHP-DP728 می باشد.

قفل الکترونیکی سامسونگ DP728 قابلیت شناسایی 10 رمز مختلف 4 الی 12 رقمی را دارد. همچنین پشتیبانی از 20 کارت و 100 اثر انگشت از دیگر امکانات منحصر بفرد این زیبای دوس داشتنی است.این کالا در رنگ های طلایی، نقره ای،قهوه ای و رز گلد عرضه شده است تا به رضایت حداکثری مشتریان دست یابد.

 

 

ویژگی سیستم PULL PUSH

همانطور که در ماشین خود را باز می کنید، به راحتی می توانید با کشیدن دستگیره درب یا با فشار دادن آن با بدن خود در را باز کنید. این ویژگی زمانی بسار کاربرد دارد که هر دو دست شما مشغول بوده و نمی توانید به مانند نسخه های قبل دستگیره را به سمت پایین بکشید.

سیستم pull push

کد امنیتی تصادفی

قبل از اینکه رمز عبور خود را وارد کنید، از طریق دستگاه به شما راهنمایی می‌شود تا دو عدد تصادفی که برای شما نمایش داده شده است را فشار دهید تا از تشخیص رمز عبور بر اساس اثر انگشت روی صفحه کلید جلوگیری نمایید.

 

کد تصادفی

قابلیت روشن شدن خودکار صفحه کلید

با نزدیک شدن به درب ورودی (فاصله کمتر از 50 سانتی متر)، قفل در با نور LED روی صفحه کلید از شما استقبال می کند. حتی نیازی نیست صفحه کلید را با دستان خود لمس کنید چرا که این محصول بصورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد. اگر کسی بیش از یک دقیقه جلوی قفل درب بماند، صدای هشدار به صدا در می‌آید.

قابلیت روشن شدن خودکار صفحه نمایش

 

هشدار حرکت مشکوک

هنگامی که حسگر IR مجهز شده روی دستگیره حرکت مشکوکی را برای مدت طولانی تشخیص دهد، قفل درب یک آژیر هشدار به صدا در می‌آورد تا افراد مشکوک را دفع کند.

سیستم هشدار حرکت مشکوک

 

هشدار تعویض باتری

اگر باتری ها رو به اتمام باشند، قفل در از طریق یک ملودی خاص یا LED صفحه کلید به شما اطلاع می دهد. شما می توانید بدون نیاز به بررسی عمر باتری به راحتی باتری ها را تعویض کنید تا از امکانات بی نظیر این دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-DP728 بهره مند شوید.

هشدار اتمام باتری

منبع تغذیه

انرژی مورد نیاز قفل الکترونیکی سامسونگ SHP-DP728 بدون نیاز به سیم کشی داخلی برق و توسط 4 الی 8 عدد باتری قلمی AA تامین می شود. در صورت کاهش انرژی باتری ها، آلارم هشدار قفل جهت تعویض باتری های قدیمی به صدا در می آید. در صورت اتمام انرژی باتری ها و خاموش شدن قفل، می توان از یک باتری کتابی 9 ولت و پایانه تغذیه اضطراری برای تامین انرژی قفل الکترونیکی P728 سامسونگ استفاده کرد. همچنین پیشنهاد می شود که از باتری های آلکالاین که کیفیت بالاتری نسبت به باطری های قلمی دارند استفاده نمایید تا مدت زمان بیشتری بتوان از دستگیره استفاده نمود.

 

بازکردن در با تلفن هوشمند

با موبایل هوشمند خود به قفل الکترونیکی خود نزدیک شوید و با لمس یک دکمه از طریق اپلیکیشن sHome درب منزل خود را باز کنید.

بازکردن در هوشمند

سیستم هشدار

با  فشار دادن کلید خانه بعد از قفل شدن در که بر روی پنل دستگیره قرار دارد ، چنانچه افراد غریبه از راه های دیگر مانند پنجره و ... وارد منزل شما شده باشند و بخواهند از درب ورودی خارج شوند با کوچک ترین لمس دستگیره شروع به آژیر کشیدن می نماید.

سیستم هشدار

 

5 کلید مکانیکی

دستگیره سامسونگ مدل SHP-DP728 دارای 5 کلید مکانیکی کامپیوتری است که در مواقع اضطراری که یکی از آنها اتمام باتری است به کمک شما می آید.

 

قابلیت ادغام DP728 با خانه های هوشمند

این نوع قفل را می توان از طریق ارتباط بی سیم Z-Wave با سیستم های هوشمندسازی سازگار نمود و از ویژگی های هوشمند برای کنترل درب ورودی استفاده کرد.

قفل هوشمند سامسونگdp728

 

 

ویژگی ها Samsung DP728

  • استفاده از رمز عبوری ۴ تا ۱۲ رقمی به طور رندوم و صفحه لمسی مدرن و زیبا
  • دسترسی به قفل توسط رمز عبوری کارت یا تگ RF برای 20 کاربر
  • قابلیت ذخیره ۱۰۰ اثرانگشت (Finger Print)
  • مغزی دو زبانه با مقاومت بالا
  • قابلیت استفاده همزمان رمز عبوری و اثر انگشت بصورت ترکیبی
  • از قسمت داخلی با کشیدن دستگیره هم درب و هم قفل باز می شوند. (pull )
  • از قسمت بیرونی با فشار دادن دستگیره هم درب و هم قفل باز می شوند. ( push )
  • منبع تغذیه قفل به وسیله باطری های قلمی AA و مجهز به سیستم تغذیه اضطراری
  • مجهز به سنسور اعلام حریق و آلارم دزدگیر
  • مجهز به قفل مکانیکی با کلید فلزی کامپیوتری جهت استفاده در مواقع اضطراری
  • قابلیت نصب سیستم ریموت کنترل از راه دور ( اختیاری)
  • مجهز به سیستم ضد سرقت
  • گارانتی 12 ماهه 

 

تنوع در بازکردن درب
 

 

گارانتی

یکی از چیز هایی که باعث محبوبیت بالای دستگیره دیجیتال سامسونگ Samsung شده است کیفیت بالا در کنار گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله بوده است که خیال کاربران را از هر لحاظ راحت می نماید.

 

دانلود کاتالوگ دستگیره سامسونگ مدل DP728



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش