قفل سامسونگ مدل dp609
قفل سامسونگ مدل dp609

دستگیره دیجیتالی سامسونگ مدل SAMSUNG DP609

  • قابلیت بازکردن با اثر انگشت کارت و رمز
  • هشدار کم بودن باتری
  • 12 ماهه سامسونگ
  • دستگیره دیجیتال اثرانگشتی و کارتی هوشمند سامسونگ
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگیره دیجیتالی و هوشمند سامسونگ مدل SHP-DP609

یکی دیگر از مدل های دستگیره دیجیتال سامسونگ که توانست با ورودش به بازار سر و صدای زیادی به را بیاندازد و همه نگاه ها را به سمت خود بکشاند قفل الکترونیکی سامسونگ مدل SHP-DP609 می باشد که امکانات قابل توجهی را نیز داراست که در ادامه به آن می پردازیم.

از راه های بازکردن درب توسط دستگیره دیجیتالی DP609 سامسونگ میتوان به (رمز، کارت، اثرانگشت، کلید مکانیکی، Wifi، NFC) اشاره کرد. از ویژگی های این قفل دیجیتالی می توان به ارسال پیام ورود یا رسیدن اعضای خانواده به خانه، تکنولوژی PULL & PUSH، قفل خودکار، ورود دو مرحله ای، سیستم ضد سرقت، تنظیم صدای دستگاه، هشدار تعویض باتری، نصب آسان ، هشدار آتش سوزی، بازکردن درب از طریق تلفن هوشمند، زنگ هوشمند، اعلام هشدار بالا بودن دما نام برد.

تصویر قفل دیجیتالی سامسونگ

مشخصات فنی دستگیره هوشمند Samsung DP609

در ادامه به بررسی و مو شکافی این دستگاه ساخت کره می پردازیم تا شما را با امکانات و قابلیت های آن بیشتر آشنا کنیم.

 

هشدار بالای دما

هشدار دمای بالا وقتی سنسور داخلی دمای بالای غیرعادی را تشخیص دهد، زنگ هشدار فعال می‌شود و قفل در چشمک می‌زند تا کاربر را آگاه کند. قفل در نیز به طور خودکار باز می شود تا امکان فرار سریع فراهم شود.

* عملکرد تشخیص دمای بالا در حدود 70 درجه سانتیگراد با اختلاف دمای 10 درجه ای انجام می شود. این می تواند بسته به محیط نصب متفاوت باشد.

هشدار آتش سوزی

 

 مغزی دو زبانه

این قفل دیجیتال از مغزی دو زبانه بهره می برد که باعث بالارفتن امنیت و استحکام بیشتر قفل در برابر ضربه و دیلم می شود. با توجه به قدرتمند تر شدن مغزی این قفل سامسونگ از سیتم ساختار میکرو موتور استفاده می کند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه می شود.

 

حسگر اثر انگشت

 

ویژگی سیستم  PULL PUSH

همانطور که در ماشین خود را باز می کنید، به راحتی می توانید با کشیدن دستگیره درب یا با فشار دادن آن با بدن خود در را باز کنید. این ویژگی زمانی بسار کاربرد دارد که هر دو دست شما مشغول بوده و نمی توانید به مانند نسخه های قبل دستگیره را به سمت پایین بکشید.

 

سیستم PULL-PUSH

 

رمز یکبار مصرف

برای دسترسی راحت مراجعه کنندگان، رمزهای عبور موقت یکبار مصرف صادر کنید و در اختیارشان قرار دهید. این رمز پس از وارد نمودن و وترد شدن باطل می شود .

 

زنگ هوشمند

هنگامی که بازدیدکننده نماد زنگ هوشمند (نماد زنگ در) را روی صفحه لمسی لمس می‌کنند، هشداری دریافت می کنید و در واقع تلفن شما به عنوان زنگ در شما عمل می کند.

 

زنگ هوشمند

 

قابلیت اتصال به وای فای

در هر زمان و هر مکان از وضعیت قفل درب و فرمان از راه دور مطلع شوید. تلفن هوشمند شما کلید در است و می توان قفل درب را با گوشی هوشمند خود از هر کجا به سادگی و ایمن باز کنید. البته این گزینه در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد. علت غیر قابل استفاده بودن وای فای ، تحریم ایران می باشد.

 

مجهز به سیستم ضد شوک

در بسیاری از قفل های دیجیتال بدون برند معتبر در صورت وارد کردن برق غیر مجاز به قفل درب به راحتی باز میشود. اما قفل دیجیتال سامسونگ مجهز به سیستم ضد شوک می باشد در صورت وارد کردن برق غیر مجاز به قفل درب باز نخواهد شد

 

منبع تغذیه اضطراری

اگر باتری ها به موقع تعویض نشوند، به طور کامل دشارژ می شوند و قفل کار نمی کند و برای باز کردن درمی بایست یک کابل Micro USB را از یک شارژر قابل حمل(پاور بانک) تلفن هوشمند به ورودی برق Micro USB در پایین بدنه بیرونی وصل کنید و سپس اثر انگشت را احراز هویت کنید یا رمز عبور را وارد کنید.

باتری اضطراری

حالت بی صدا

اگر فرزند کوچکی دارید یا اغلب شب‌ها دیر وارد خانه یا از خانه خارج می‌شوید، می‌توانید صدا را تنظیم کنید یا صدای کلید یا آهنگ باز کردن در را تنظیم کنید یا صدای کلید را بی‌صدا کنید تا همسایگان از این موضوع آزرده خاطر نشوند.

 

کد امنیتی تصادفی

قبل از اینکه رمز عبور خود را وارد کنید، از طریق دستگیره دیجیتال سامسونگ DP609 به شما راهنمایی می‌شود تا دو عدد تصادفی که برای شما نمایش داده شده است را فشار دهید تا از تشخیص رمز عبور بر اساس اثر انگشت روی صفحه کلید جلوگیری نمایید.

 

رمز تصادفی

 

سیستم هشدار

با  فشار دادن کلید خانه بعد از قفل شدن در که بر روی پنل دستگیره قرار دارد ، چنانچه افراد غریبه از راه های دیگر مانند پنجره و ... وارد منزل شما شده باشند و بخواهند از درب ورودی خارج شوند با کوچک ترین لمس دستگیره شروع به آژیر کشیدن می نماید.

 

سیستم ضد سرقت

 

هشدار حرکت مشکوک

هنگامی که حسگر IR مجهز شده روی دستگیره حرکت مشکوکی را برای مدت طولانی تشخیص دهد، قفل درب یک آژیر هشدار به صدا در می‌آورد تا افراد مشکوک را دفع کند.همچنین هر نوع دستکاری در قفل و یا ورود بصورت غیر مجاز باعث به صدا در آمدن آلارم می شود.

 

هشدار کم بودن باتری

اگر باتری ها رو به اتمام است، قفل در از طریق یک ملودی خاص یا  LED صفحه کلید به شما اطلاع می دهد. شما می توانید بدون نیاز به بررسی عمر باتری به راحتی باتری ها را تعویض کنید.

 

مشاهده گزارش های دسترسی

با استفاده از این  امر شما می توانید بدانید چه کسی در چه زمانی به خانه می آید . در صورتیکه اعضای خانواده به خانه می آیند هشداری را دریافت خواهید کرد و همچنین می توانید فهرست‌های عبور و مرور را مشاهده نمایید.

 

خرید دستگیره کارتی و اثر انگشتی سامسونگ

اگر قصد خرید بهترین قفل دیجیتالی درب آپارتمان را دارید که امنیت خانه شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد و یا میخواهید خانه یا محل کاری شیک و زیبایی داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا با خرید قفل درب ورودی سامسونگ از آن لذت برده و به خواسته هایتان برسید.

 

دانلود کاتالوگ دستگیره SAMSUNG DP609



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش