قفل دیجیتال روک ROOK G669

  • قابلیت شناسایی 300 کاربر
  • آلارم اعلام حریق و سرقت
  • بازکردن با رمز، کارت، اثرانگشت و کلید
  • باز و بست از راه دور از طریق App موبایل
  • قابلیت نصب راحت روی انواع درب
  • حریم خصوصی (شب بند)
  • اتصال به خانه هوشمند (آپشنال)
  • ورودی دوبل
  • هشدار ضد سرقت
  • گارانتی 6 ساله
14,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rook G669

قفل دیجیتال روک مدل ROOK G669

قفل دیجیتال روک G669، یکی از جدیدترین و با کیفیت ‌ترین قفل ‌های دیجیتال حاضر در بازار است. این قفل دیجیتال هوشمند با قابلیت ‌های متنوع و دسترسی بالا، ضامن امنیت شما خواهد بود. دستگیره قفل دیجیتالی روک Rook G669 از سری قفل‌های روک به شمار می‌رود که دستگیره آن تمام اتوماتیک است و پس از استفاده از انواع مختلف دسترسی، نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و درب به طور خودکار باز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این قفل الکترونیکی روک Rook، ادامه مطلب را دنبال کنید

قفل روک g669

 

انواع دسترسی در قفل دیجیتال روک G669

قفل دیجیتال 669 دارای چهار روش باز کردن مختلف است. اولین روش از طریق اثر انگشت است.

بازکردن از طرق اثر انگشت

  • که این قفل قابلیت ثبت 100 اثر انگشت را دارد. کاربران با یک لمس کوتاه اثر انگشت خود می‌توانند هر زمان که بخواهند به محل مورد نظر وارد شوند. محدودیت و حذف و اضافه کردن کاربران فقط از طریق ادمین قابل تغییر می باشد.

تعریف رمز عبور

  • روش دوم از طریق وارد کردن یک رمز عبور است. در این روش، کاربر یک کد را در حافظه‌ی قفل ذخیره می‌کند و با تطابق این کد با کد ورودی، قفل باز می‌شود.

باکردن درب از طریق کارت

  • روش سوم با استفاده از کارت مخصوص انجام می‌شود، با ارائه کارت و ثبت مشخصات کاربر، ورود و خروج به سرعت انجام می‌شود.

با استفاده از کلید فزیکی

  • با استفاده از یک کلید فیزیکی صورت می‌گیرد، همراه قفل دو عدد کلید مکانیکی عرضه میگردد که در صورتی که در مواقع اضطراری فراموشی رمز ، گمشدن کارت و یا حتی در زمانی که قفل را در حالت شب بند قرار میدهید بتوانید با کلید مکانیکی درب را باز نمایید.

قفل دیجیتال روک G699

 

اتصال به وایفای و دسترسی به ریموت و بازکردن از راه دور

اکنون مشترکان از طریق اپلیکیشن قفل هوشمند روک g699، از هر نقطه‌ای که باشند، به راحتی می‌توانند اجازه ورود را صادر کنند. یکی از تکنولوژی‌هایی که در دوران حاضر با اتصال به اینترنت، ما را قادر می‌سازد تا بسیاری از نیازهای خود را برآورده کنیم، قفل درب منزل یا محل کار است. این قفل دیجیتال روک این نیاز ویژه را به خوبی برطرف می‌کند. با داشتن یک ریموت یا کنترل ویژه که توسط قفل دیجیتال روک 669 ارائه می‌شود، می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا درب منزل یا محل کار خود را باز و بسته کنید. همچنین، قفل دیجیتال 669 توانایی پشتیبانی از تا 300 کاربر را داراست.

قفل دیجیتال روک G699

 

آلارم ضد سرقت

قفل دیجیتال روک G699 دارای آلارم ضد سرقت است  در دو زمان فعال میگردد یک زمانی که پس از چند بار ورود اشتباه رمز آژیر دستگاه  فعال میشود، دوم زمانی که ورود فشار به قفل مانند ضربه با دیلم به قفل ضربه وارد گردد.

 

آلارم ضد حریق

با این ویژگی زمانی که از طریق سنسور دمایی درون قفل عمل می‌کند در صورت افزایش دما به حد مشخصی، آژیر فعال می‌شود تا از اطفاء حریق اطمینان حاصل شود.

 

سیستم ضد شوک

سیستم ضد شوک در این قفل دیجیتال مانع از خرابی قفل پس از ورود برق اضافی می‌شودو از تخریب آن به وسیله ولتاژ اضافی جلوگیری می‌کند.

 

باتری 

قفل روک مدل G منبع تغذیه آن است که شامل چهار باتری قلمی استاندارد AA بوده که برای 10 بار استفاده در روز تا یک سال دوام می‌آورد. به علاوه منبع تغذیه اضطراری پاوربانکی در این قفل وجود دارد که توسط یک کابل اندرویدی ساده با قرار دادن در جای میکرو USB روی قفل به طور موقت می‌تواند این قفل هوشمند را شارژ نماید. در واقع اگر به هر دلیلی به آلارم اتمام باتری G669 روک توجه نکنید پاوربانک شما همواره به‌عنوان یک راه حل در دسترسی به کمکتان می‌آید.

 

 

باز کردن درب منازل و محل کار از راه دور

از هر جایی که گوشی هوشمندتان با اپلیکیشن انحصاری به اینترنت متصل شود می‌توانید درب منزل و یا محل کارتان را باز کنید چرا که اپلیکیشن قفل دیجیتال 669 روک قابلیت نصب روی انواع تلفن همراه هوشمند را دارد.

 

جمع بندی و کاتالوگ قفل دیجیتال ROOK G669

کاتالوگ قفل روک

با خرید قفل دیجیتال روک Rook G699 از فروشگاه اینترنتی دو بی کا، شما از 6 سال گارانتی، 15 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24/7 بدون محدودیت زمانی بهره‌مند خواهید شد. همچنین، نصب و تعمیر این قفل‌ها به تیم متخصص ما سپرده می‌شود.



پرسش و پاسخ Rook G669
ارسال پرسش