قفل هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

  • مجهز به چشمی دیجیتال با نمایشگر 3.5 اینچ
  • قابلیت اتصال به WiFi
  • 2 سال گارانتی تعویض
  • حالت حریم خصوصی
  • منبع تغذیه اضطراری
  • دارای قفل شب بند
  • قفل شدن و باز شدن فول اتوماتیک
  • سیستم ضد شوک
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن
19,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simpled 20f

دستگیره هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

دستگیره هوشمند دوربین دار سیمپلد Simpled 20F با طراحی مدرن و شیک، قابلیت تطابق با هر دکوراسیونی را دارد و بسیار آسان به درب ورودی شما سازگار می‌شود. با استفاده از این دستگیره دیجیتال سیمپلند، می‌توانید به راحتی از دستگاه دسترسی داشته باشید حتی از دور. این امکان به شما اجازه می‌دهد که از هر مکانی که باشید، مثلاً از محل کار یا تعطیلات، قفل را باز یا بسته کنید. دستگیره هوشمند 20F سیمپلد از رمزگذاری و پروتکل‌های امنیتی پیشرفته استفاده می‌کند تا از نفوذهای غیرمجاز جلوگیری کند. با خرید این دستگیره هوشمند، شما به یک چشمی دیجیتال مجهز نیز دسترسی خواهید داشت. این دستگیره هوشمند دارای چهار روش احراز هویت متفاوت است که شامل اثرانگشت، رمز، کارت و کلید مکانیکی غیرقابل تکثیر می‌باشد. با تهیه این دستگیره هوشمند دیگر نگران فراموش کردن کلید خود و برای پشت درب ماندن نخواهید بود. این قفل هوشمند با ترکیب امنیت، راحتی و قابلیت‌های هوشمندانه، به شما اجازه می‌دهد که کنترل کاملی بر روی دسترسی به محیط‌های مختلف خود داشته باشید.

قفل هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

 

 

مشخصات کلی قفل هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

  • قابلیت باز شدن از طریق اثر انگشت ، کارت ، رمز و کلید مکانیکی
  • قفل شدن و باز شدن فول اتوماتیک
  • قابلیت انتخاب ماژول از طریق اپلیکیشن موبایل و ریموت کنترل
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • دارای حالت تایید دوگانه و حالت حریم خصوصی
  • دارای پین کد جعلی و رمز یکبار مصرف
  • دارای منبع تغذیه اضطراری
  • دارای چشمی دیجیتال با مانیتور ۳/۵ اینچی
  • مجهز به دوربین Full HD با قابلیت ارسال عکس به تلفن همراه
  • دارای قفل شب بند
  • مجهز به زنگ ورودی

 

روش های دسترسی به قفل هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

در دستگیره دیجیتال دوربین دار سیمپلد 20F شما می توانید بجز خودتان تا 299 کاربر اجازه دسترسی دهید. 9 کاربر ادمین و 290 کاربر معمولی. کاربران ادمین، کاربرانی هستند که توانایی اضافه کردن کاربران جدید و ویرایش تنظیماتی از این قبیل را دارند. این دستگیره دیجیتال به طور کلی به 5 روش قابل دسترسی می باشد. بدین وسیله از این دستگاه به عنوان یک اکسس کنترل نیز می توان استفاده کرد. روش های ورود با این قفل دیجیتالی از این قبیل هستند:

دستگیره هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

  • رمز عبور: با این قفل دیجیتالی شما می توانید به تعداد 100 کاربر اجازه ورود از طریق رمز ورود هر فرد را بدهید. که هر یک از این کاربران رمز عبور اختصاصی خود را می تواند داشته باشد. همچنین یکی از این کاربران و رمزش می تواند به عنوان رمز ادمین یا مدیر تایین گردد.
  • اثرانگشت: به وسیله این دستگیره قفل هوشمند می توانید تا تعداد 100 کاربر را اجازه ورود از طریق اثرانگشت دهید. بدین وسیله که شخص برای ورود، خروج و یا هر دو باید از این طریق اقدام کند.
  • کارت یا تگ: کارت ها و تگ های ورودی یکی دیگر از راه های دسترسی به این قفل می باشد که تا 100 کاربر می توانند با داشتن این تگ ها و یا کارت ها از آن استفاده کرده و ورود یا خروج داشته باشند.
  • اپلیکیشن: یکی دیگر از روش های بازگشایی درب می توان به کنترل توسط اپلیکیشن تلفن همراه و یا ریموت از راه دور اشاره کرد.
  • کلید مکانیکی: علاوه بر تمامی موارد ذکر شده بالا همواره می توانید از کلید های مکانیکی این قفل استفاده کنید تا ورود و خروج با سهولتی داشته باشید.

 

تابع خیالی و رمز یک بار مصرف در قفل هوشمند 20F

"تابع خیالی" یک ویژگی کاربردی است که در برخی از قفل‌های هوشمند سیمپلد تعبیه شده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که رمز عبور خود را در لابلای یک رشته از اعداد وارد کنید. بدین ترتیب، اگر کسی تلاش کند تا رمز عبور را ببیند، به دلیل طولانی تر شدن آن، نمی‌تواند آن را به خاطر بسپارد. به این ترتیب، رمز عبور شما از لو رفتن یا اصطلاحاً هک شدن در امان است. جالب است بدانید که شما می توانید برای این قفل رمز یکبار مصرف تعریف کنید. رمز یکبار مصرف را می توانید برای کسانی صادر کنید که می خواهید برای یکبار بتوانند از رمز استفاده کنند و پس از استفاده رمز منقضی شود، مثلا تصور کنید که از یک نظافتچی درخواست کرده اید تا برای نظافت محل کار شما بیاید. در چنین شرایطی می توانید یک رمز عبور یکبار مصرف برای او صادر کنید تا بتواند حتی در نبود شما، بتواند وارد محیط کاری شود و قفل رمزی را باز کند، سپس این رمز پس از یکبار استفاده، اعتبار خود را از دست می دهد.

 

حالت حریم خصوصی یا قفل شب بند در دستگیره دیجیتال 20F

سیستم شب بند یا حریم خصوصی به منظور افزایش ایمنی ، آرامش خاطر و راحتی شما مشتریان عزیز طراحی و نصب شده است. در واقع این یک دکمه فیزیکی است که در داخل قفل نصب شده است و از آن به گونه ای استفاده می شود که اگر مشتریان عزیز آن را از داخل خانه یا محل کار فعال کنند ، هیچکس اجازه ورود به خانه را نخواهد داشت.حتی با گذر واژه، کارت و اثر انگشت. تنها با وجود کلید مکانیکی می توانند درب را باز نمایند. برای مثال فرض کنید در جلسه ای خصوصی با یکی از کارکنان مجموعه خودتان هستید و نمی خواهید تا پایان جلسه دیگر کارمندان مزاحمتی ایجاد کنند و یا اجازه ورود داشته باشند. بدین وسیله می توانید از این قفل هوشمند سیمپلد استفاده کنید و حریم خصوصی مناسب تری برای جلسات خود داشته باشید.

 

منبع تغذیه اضطراری و هشدار اتمام شارژ باتری

منبع تغذیه اضطراری این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورت فراموشی تعویض باتری قفل یا اتمام شارژ باتری، با قرار دادن باتری کتابی، دستگاه را شارژ کرده و درب را باز کنید. لازم به ذکر است که قفل سیمپلد توسط باتری‌های قلمی شارژ می‌شود و نیازی به سیم‌کشی داخلی ندارد. همچنین برای جلوگیری از اتمام شارژ باتری، سیستم آلارمی در نظر گرفته شده است که حدوداً یک هفته قبل از اتمام آن به فعالیت درمی‌آید و شما را از اتمام باتری مطلع می کند.

 

جمع بندی و خرید قفل هوشمند دوربین دار سیمپلد 20F

دستگیره هوشمند مجهز به چشمی دیجیتال سیمپلد Simpled 20F با طراحی مدرن و شیک، امکان دسترسی از راه دور و انتخاب روش‌های مختلف باز کردن را فراهم می‌کند. همچنین از ویژگی "تابع خیالی" برای افزایش امنیت استفاده می‌کند. منبع تغذیه اضطراری و سیستم آلارم باتری نیز در نظر گرفته شده است. اگر قضد خرید دستگیره دیجیتال با کارایی و کیفیت بالا را دارید این دستگیره میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. خرید از فروشگاه دو بی کالا علاوه بر تضمین اصالت کالا، دارای مزایایی همچون قیمت پایین‌تر محصولات، مشاوره رایگان و ارسال سریع به تمام نقاط کشور است. این ویژگی‌ها آن را از بقیه سایت‌های اینترنتی متمایز می‌کند. همچنین، این مجموعه به عنوان نماینده فروش محصولات سیمپلد در ایران آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد.



پرسش و پاسخ Simpled 20f
ارسال پرسش