موتور ساید بارزانته 300 سیم پیچ مس
موتور ساید بارزانته 300 سیم پیچ مس

موتور ساید کرکره برقی بارزانته سیم پیچ مس مدل 300 کیلوگرم AC

  • سیم پیچ مس 300AC
  • قابلیت نصب چشمی و فلاشر
  • ظرفیت 200 ریموت
  • دارای سیستم Auto Close
10,370,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Barzante Copper 300AC

موتور کرکره برقی بارزانته مدل ساید 300 کیلوگرم AC

موتور کرکره برقی بارزانته یکی از معروف ترین و پرفروش ترین محصولات بازار می باشد که بدلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و همچنین قطعات باکیفیت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. درون موتور ساید 300 کیلو گرم AC بارزانته از سیم پیچ مس استفاده شده است که برای مکان های با وضعیت آب و هوایی مختلف سازگار بوده و برای تردد های بسیار بالا پیشنهاد می شود که دلیل آن استفاده از مس بجای آلومینویم بوده که از داغ شدن موتور در استفاده های مکرر جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به افزودن چشمی فتوسل و فلاشر اشاره نمود که خریداران می توانند در صورت نیاز از آن بهره مند شوند. موتور کرکره برقی بارزانته تحت لیسانس ایتالیا بوده و در مدل های AC و DC طراحی و عرضه شده اند.

 

سیم پیچ مسی

وجود سیم پیچ مسی باعث بالا رفتن طول عمر موتور و جلوگیری از استهلاک آن میشود. به این صورت که مس دارای ظرفیت گرمایی یا حرارتی بالایی است و از انتقال گرما به موتور در صورت باز و بسته شدن مکرر، جلوگیری میکند. این امر باعث افزایش طول عمر موتور میشود به همین منظور پیشنهاد میشود برای ساختمان های پر تردد و یا ساختمان هایی که وزن کرکره برقی آنها سنگین است، از موتور سیم پیچ مسی استفاده نمایید.

موتور کرکره بدون باتری

موتور قدرتمند

این موتور دارای گشتاور 168 نیوتن متر بوده و برای درب های کرکره برقی پارکینگ و فروشگاه ها تا وزن 300 کیلوگرم بسیار مناسب است.قدرت ورودی این موتور 220 وات بوده و توان جابجایی تیغه کرکره را تا ارتفاع حداکثر 6 متر با سرعت 6.5 دور در دقیقه دارد.

 

درجه حفاظتی IP44

درجه حفاظتی، در واقع عددی است که روی بدنه موتور درج میشود و نشان دهنده میزان حفاظت آن در برابر تغییرات جوی و نفوذ آب و رطوبت به داخل موتور است. این درجه حفاظتی با علامت IP تعیین میشود. درجه حفاظتی IP44 بالاترین درجه حفاظتی است و نشان دهنده بالاترین سطح مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت است.

 

خلاص کن زنجیری

موتور کرکره ساید دارای زنجیر رها کننده هستند تا در صورت قطع برق به شما کمک کند بصورت دستی کرکره را به بالا یا پایین هدایت نمایید. این زنجیر ها درون یک کیسه قرار دارند تا نمای زیباتری را به فضای شما بدهند با باز کردن روکش و چرخاندن زنجیر شاهد تغییر وضعیت کرکره می شوید. نکته ای که باید به آن توجه نمایید از فشار آوردن و کشیدن بیش از اندازه زنجیر خودداری نموده چراکه باعث صدمه دیدن کلاچ دستگاه می شود.

 

موتور 300 کیلو

تفاوت سیم پیچ مس و آلومینیوم

در هنگام خرید موتور کرکره برقی سیم پیچ مس باید به این نکته توجه نمایید در صورتی که میزان تردد از درب اتوماتیک کرکره ای بالاست و یا درب کرکره ای از ابعاد بزرگی برخوردار است جهت کاهش فشار به موتور کرکره برقی و افزایش عمر آن از موتورهایی استفاده کنید که از سیم پیچ مسی در آن ها استفاده شده است. و در صورتی که تردد پایینی دارید استفاده از موتور کرکره برقی سیم پیچ الومینیومی بلامانع است.

رسیور بارزانته

 

خرید موتور کرکره برقی و تیغه کرکره

درصورتیکه قصد خرید موتور کرکره و تیغه کرکره را دارید و نمی توانید نوع و برند آن را خود انتخاب نمایید می توانید با کارشناسان فروش دو بی کا تماس گرفته و از تجربیات و پیشنهادات آنان نهایت استفاده را ببرید. ما تمامی محصولات را با گارانتی اصلی و اصالت کالا تقدیم شما مشتریان عزیز می نماییم.



پرسش و پاسخ Barzante Copper 300AC
ارسال پرسش